Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Ključni aspekti modernog poslovanja

09.11.2020. 08:32 / Izvor: Akta.ba

KLJUČNI ASPEKTI MODERNOG POSLOVANJA

IZGRADNJA I JAČANJE PRAKTIČNIH POSLOVNIH VJEŠTINA

 

Vlašić, 09. - 11.12.2020.

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, pomoćnicima, tim liderima, članovima timova, sekretarima/cama, asistentima/cama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, finansije, pravo, javne nabavke i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora i za sve one koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu i da podignu nivo svojih poslovnih rezultata.

 

CILJEVI I SVRHA

  • Razvoj ključnih poslovnih vještina u modernom poslovanju
  • Usvajanje alata i tehnika izgradnje savremenih radnih kompetencija
  • Povećanje produktivnosti i motivacije u ključnim trenucima
  • Metode kako raditi prave stvari na pravi način (efikasnost i efektivnost)
  • Otkrivanje problema i situacija koje nas koče u svakodnevnom poslovanju
  • Određivanje psihološkog profila i razumijevanje samog sebe
  • Unapređenje kvaliteta rada i organizacije poslovanja
  • Odabir “prave reakcije“ u svakoj poslovnoj situaciji
  • Efikasniji rad sa osobama iz poslovnog okruženja

 

SADRŽAJ

  • Praktične poslovne vještine u savremenom radnom okruženju
  • Percepcija trenutnog radnog okruženja
  • Kako razvijati svoje potencijale i efikasno rješavati probleme?
  • Razumijevanje sebe
  • Efikasnost i efektivnost
  • Napredne komunikacijske vještine
  • Komunikacija sa pretpostavljenim, kolegama i klijentima
  • Rukovodioc - Zaposlenik & Zaposlenik - Rukovodioc
  • Elementi i uticaj pozitivne i negativne povratne informacije (praktični primjeri)
  • Važnost timskog rada i održavanja produktivne organizacijske kulture
  • Pravila profesionalnosti, poslovna etika i bonton
  • Kvalitetna uslužna kultura / rad sa klijentima
  • Alati i tehnike rada sa “teškim“ osobama
  • Uticaj na druge (tehnike i trikovi)
  • Izrada plana za efikasno upravljanje vremenom
  • Ključni aspekt modernog poslovanja - motivacija i samomotivacija
  • Razumijevanje ličnog i interpersonalnog konflikta
  • Razvoj vještina ophođenja sa emocijama, predrasudama i različitostima
  • Važnost percepcije u donošenju odluka
  • Emocionalna inteligencija u poslu

 

PREDAVAČ

Goran Ristić, dipl. psiholog

Kognitivno-bihejvioralni terapeut pod supervizijom. Nosioc certifikovane i međunarodno priznate kvalifikacije za primjenu tehnika kognitivno-bihejvioralnog koučinga priznatog od strane Internacionalnog Udruženja za Koučing Psihologiju ISCP (International Society for Coaching Psychology), jedne od vodećih profesionalnih asocijacija za razvoj koučing psihologije. Posjeduje višegodišnje radno iskustva u oblasti obrazovanja i zdravstvene zaštite gdje je radio na poslovima individualnog i grupnog savjetovanja i psihoterapije.

 

RASPORED RADA

10:00 - 16:00 srijeda               09.12.2020.

09:30 - 16:00 četvrtak             10.12.2020.

09:00 - 11:00 petak                 11.12.2020.

 

 

METODOLOGIJA RADA

  • Seminar je visoko interaktivan, uz razvijanje saradničkog odnosa između predavača i učesnika. Ciljevi seminara su usmjereni na proces iznošenja problematike sa kojom se učesnici susreću, zajedničku diskusiju i pronalaženje rješenja za konkretne situacije, kao i razmjenu iskustava.
  • Kroz praktične individualne i timske vježbe pomažemo učesnicima da razviju svoje kapacitete i uklone psihološke blokade koje stoje na putu ostvarenja poslovnih ciljeva i pune radne efikasnosti i učinkovitosti na radnom mjestu. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT

 

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK

 

 

 

Broj učesnika na seminaru je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 03.12.2020.

 

 

KONTAKT INFORMACIJE:

 

KVENTUM d.o.o.

Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Tel: +38733621268 

Fax: +38733621273

Mob: +38761307131

Mob: +38761267373

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Najave