Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Komunikacija ključ uspješnog poslovanja komunikacija i upravljanje sukobom

10.02.2021. 11:44 / Izvor: Akta.ba

Datum:  24.-25-02.2021.  

Mjesto:  VLAŠIĆ

Organizator: Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje

Kontakt  osoba: Nadira Duraković

mob.: +3876131188

e-mail: business.educa@gmail.com, info@businesseduca.ba

ROK ZA PRIJAVU JE 19.02.2021.

Broj učesnika je ograničen i seminar će se provoditi u skladu sa epidemiološkim mjerama.

Komunikacija je snažna potreba ljudi. U situaciji kada su dvoje u kontaktu komunikacija je neizbježna. Vještina uspješnog razumjevanja drugih i vještina samo-izražavanja nisu samo dio  dinamičkog procesa komuniciranja koji se odnose na kvalitet privatnog ili poslovnog života već predstavljaju moćno sredstvo za ostvarenje cilja razviti komunikacijske vještine je ključ uspjeha !m Zauzeti se za vlastito pravo otvoreno izraziti mišljenje i uvjerenje a istovremeno uvažiti pravo drugih  kao stil ponašanja (aservativno ponašanje ) je vještina koja se uči !

Ono što nije napisano kao da se i nije desilo i zato je važna pisana komunikacija u procesu rukovođenja i komuniciranja.

Zašto je važna povratna informacija, neovisno o strategiji ljudskih resursa! Kako steći vještinu davanja povratne informacije ?

Gotovo nema pojedinca koji u toku svog profesionalnog i ličnog angažovanja nije bar jednom bio u konfliktnoj situaciji. Nerješavanje konflikta može biti vrlo opasna situacija kako za pojedinca  tako i za radno okruženje. Kako prepoznati i uspješno riješiti konflikt?

SEMINAR JE NAMJENJEN   

Seminar je namjenjen svima koji  žele ostvariti svoje ciljeve i sačuvati dobre međuljudske odnose.

Seminar se posebno preporučuje menadžerima, rukovodiocima na svim nivoima, rukovodiocima projekata, rukovodiocima timova, ljudskim resursima  kao i zaposlenicima koji pružaju usluge klijentima.

SADRŽAJ SEMINARA :

Osnovna  seminara je razviti komunikacijske vještine, produbljivanje  saznanja o važnosti informacije, pisane komunikacije, kako prepoznati i uspješno riješiti konflikt u tom smislu sadrži:

1. KOMUNIKACIJA

-šta je komunikacijski proces

-moguće prepreke u komuniciranju,

-model uspješnog komuniciranja ,

-uloga i važnost neverbalne komunikacije (vještina slušanja i postavljanja pitanja)

2.ASERVATIVNO PONAŠANJE KAO STIL PONAŠANJA

-šta je asirvativno ponašanje

-koja je funkcija aservativnog ponašanja

-važnost informacije i vještina davanja povratne informacije

3. PISANA KOMUNIKACIJA

-eksterno i interno komuniciranje

-kodeks ponašanja

-procedura komuniciranja

4. KONFLIKTI

-pojam i definicija konflikta

-kao živjeti sa konfliktom

-kako prepoznati i rješiti konflikt

METODE RADA

Individualni i timski rad kroz razmjenu iskustava i stjecanja novih znanja i vještina,radionice,simulacije i kroz igranje uloga nastojimo uključiti sve polaznike u interaktivnost rada, te praktičnim primjerima doći do zajedničkih rješenja.

Predavači:

Prof.dr. Jagoda Nedić

Mr.sc. Nadira Duraković

   "ZNANJEM DO USPJEŠNOG POSLOVANJA I RAZVOJA"

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave