Načela i praksa kancelarijskog i arhivskog poslovanja
Načela i praksa kancelarijskog i arhivskog poslovanja upravljanje javnim i tajnim dokumentima u pisanom i elektronskom obliku.
NAČELA I PRAKSA KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA
UPRAVLJANJE JAVNIM I TAJNIM DOKUMENTIMA
U PISANOM I ELEKTRONSKOM OBLIKU
Baška Voda, 22. – 24.05.2019. godine
SEMINAR NAMIJENJEN
Svim zaposlenima u institucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim djelatnicima, sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji rade i obavljaju organizacijske i kancelarijsko-arhivske poslove.
CILJEVI SEMINARA
- Upoznavanje sa kancelarijskim poslovanjem u širem i užem smislu
- Upoznavanje sa načinima i prednostima dobro organizovanog kancelarijskog poslovanja
- Upoznavanje sa pozitivnim zakonskim okvirima koji regulišu kancelarijsko poslovanje u fizičkom i elektronskom obliku
- Izdvajanje akta upravnog postupka i postupanje sa istim
- Usvajanje metoda i tehnika postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka do arhiviranja
- Usvajanje znanja o postupanju sa tajnama i tajnim podacima, te odgovarajućim evidencijama
- Usvajanje znanja o odgovornostima i upotrebi pečata i faksimila, prenos ovlaštenja za čuvanje i upotrebu
- Upoznavanje učesnika sa potpunim korištenjem alata e-pisarnice (DMS-a)
- Dobre prakse upravljanja elektronskim dokumentima
- Upoznavanje sa propisima i pravilima službene elektronske komunikacije
- Elektronski potpis u praksi
- Razvoj poslovnih vještina i emocionalne inteligencije
SADRŽAJ SEMINARA
22.05.2019. Srijeda 10:00 - 16:00
Registracija učesnika
- Organizacija prostora, radnog vremena i prijema stranki
- Uloga rukovodioca/menadžera u organizovanju i provođenju djelatnosti
- Osnove kancelarijskog poslovanja (propisi, načela, evidencije, arhiviranje)
- Akti upravnog postupka (definicija, evidentiranje, postupanje)
- Postupanje sa dokumentacijom javnih nabavki i prijava na oglase
- Lista kategorija registraturne građe
- Razvrstavanje građe, određivanje rokova čuvanja, uništenje bezvrijedne građe
- Pravilno arhiviranje – označavanje i smještaj
23.05.2019. Četvrtak 09:30 - 16:00
- Vođenje arhivske knjige
- Vježbe popunjavanja knjiga osnovnih evidencija
- Pečat i faksimil – ovlaštenja, upotreba i odgovornost
- Pravila pisane i elektronske komunikacije
- Elektronska pošta – primjena u praksi
- Elektronski potpis
- Vrste tajni, određivanje i zaštita
- Postupanje sa tajnim aktima
- Upoznavanje sa e-pisarnicom (DMS-om) i prezentacija praktične primjene
- Korištenje elektronskog potpisa u skladu sa propisima
- Primjena EU standarda i normi
PREDAVAČ
Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive, sa 30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.
24.05.2019. Petak 09:00 - 11:00
- Savremene poslovne vještine
- Važnost emocionalne inteligencije u poslu
PREDAVAČ
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog. Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.
METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan i prilagođen zakonitostima učenja odraslih. Svaki učesnik može iznijeti konkretan problem i dobiti prijedlog za rješavanje. Praktični primjeri i vježbe popunjavanja evidencija sa naglaskom na upisnike upravnog postupka. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: ONLINE REGISTRACIJA
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme.
Broj učesnika ograničen.
Prijave traju do: 15.05.2019.
Za više informacija obratite se:
KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Tel:+38733621268
Fax:+3873362 273
Mob:+38761307131
E-mail: info@kventum.ba
Web:www.kventum.ba
FB:www.facebook.com/kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.