Upravljanje prodajom - odnos između voditelja prodaje i prodavača
03.05.2019. 09:54
/
Izvor:
Akta.ba
Interqualiti vas poziva da se prijavite i sudjelujete na stručnom usavršavanju prodajnog osoblja koje radi u B2B i B2C okruženju!
Interqualiti vas poziva da se prijavite i sudjelujete na stručnom usavršavanju prodajnog osoblja koje radi u B2B i B2C okruženju!
"UPRAVLJANJE PRODAJOM - ODNOS IZMEĐU VODITELJA PRODAJE I PRODAVAČA"
Sarajevo, 15. 05. 2019.
HOTEL "HOLLYWOOD" ILIDŽA
Rok za prijavu: 10. 05. 2019.
E-5541-PRODAJA- UPRAVLJANJE PRODAJOM- Sarajevo 15.05.2019.
E-5541 Prijavnica UPRAVLJANJE PRODAJOM, 15.05.2019
SVRHA SEMINARA:
Unaprijeđenje vještina i znanja voditelja prodaje i prodajnog osoblja kako unaprijediti proces prodaje i povećati zadovljstva kupaca i zaposlenika u složenom radnom okruženju!
SEMINAR JE NAMIJENJEN:
· Vlasnicima/osnivačima,
· Key Account Managerima,
· Voditeljima prodaje,
· Komercijalistima i
· Svima koji žele postići uspješnu prodaju proizvoda i usluga u realnom i javnom sektoru, privrednim društvima, državnim firmama i institucijama i drugim pravnim licima, kao i fizičkim osobama.
Iz dugogodišnje i bogate prakse u edukaciji prodajnog osoblja, uvidjeli smo da, usprkos raširenosti i sveprisutnosti prodaje i danas nailazimo na mnoge nepoznanice, pogrešna shvaćanja i nerazumijevanja prodaje.
Za uspostavljanje prodajnih ciljeva i njihovo uspješno izvršenje, zaduženi su prodavači, ali i njihovi prvi pretpostavljeni – Voditelji prodaje. Zato je posebno važan kvalitet odnosa između Voditelja prodaje i prodajnog savjetnika, odnosno, Prodajnog tima, kojim on/ona upravlja. Prodavači se svakodnevno susreću sa zahtjevima za izvršenje zadatih ciljeva, čije uspješno savladavanje pretpostavlja usvajanje i primjena novih znanja. Poslodavci trebaju biti svjesni da su izdaci za obrazovanje i edukaciju kadrova njihova najisplativija investicija, što u konačnici znači povećanje prometa, profita i zadovoljstvo kupaca, zaposlenih i partnera.
CILJEVI SEMINARA:
· Upoznati se sa procesom prodaje;
· Spoznati važnost i ulogu prodavača u prodaji
· Analiza odnosa između Voditelja prodaje i Prodajnog savjetnika
· Metodoligija pravljenja Globalnog plana i Pojedinačnih planova prodaje
· Spoznati važnost akvizicije novih kupaca.
PROGRAM SEMINARA:
· Važnost prodaje i misija prodavača;
· Upoznavanje sa osnovama komunikacije (verbalna – pisana – neverbalna);
· Proces prodaje;
· Prvi utisak – Pozitivan stav prema kupcu;
· Ispitivanja potreba kupaca;
· Metodologija predstavljanja proizvoda;
· Pregovaranja i rješavanje prigovora
· Komplementarna prodaja kao alat za uvećanje prodajne cijene – Upselling/Cross Selling;
· Zaključivanje prodaje – Narudžba kupca
· Globalni Plana Prodaje – Metodologija;
· Odnos Sales Manager – Prodavač;
· Pojedinačni ciljevi prodavača i prodajnog tima;
· Upravljnaje vremenpm – Time Management;
· Način kontaktiranja novih kupaca: praktični primjeri korištenja alata i baza podataka;
· Radionica: „Stimulacija prodavača, načini stimulacije, destimulacije, postizanja win-win situacije“
PREDAVAČ:
Ismet Kapo, dipl. ecc.
©CCBH – Certificirani Trener prodajnih vještina
DNEVNI RASPORED RADA:
· 15.05.2019. radni dio od 09,30 – 16,00 sati
KOTIZACIJA ZA STRUČNI SEMINAR:
150,00 KM bez uključenog PDV-a.
Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja na nastavi i Radionicama, ručak, osvježenje u pauzama, nastavnu dokumentaciju, dodatne materijale i Uvjerenje o stručnom usavršavanju.
NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR:
Popunjenu i ovjerenu Prijavnicu za seminar dostavite na:
E-mail: INFO@INTERQUALITY.BA
Fax:+387 33 762 545.
INSTRUKCIJE ZA UPLATE IZ BiH:
SBERBANK BH d.d.
Račun broj: 140 101 001 411 7413
INSTRUKCIJE ZA INOZEMNE UPLATE:
IBAN: BA 39-140 101 1200024669
SWIFT: SABRBA22
UNAPRIJEDITE VAŠ POSLOVNI SISTEM!
UČITE I RADITE S NAMA!
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.