Seminar u hotelu Slavia

Administrativna poslovna komunikacija i korespondencija

30.05.2019. 09:57 / Izvor: Akta.ba
seminar

Ostalo je joštri dana da se prijavite prijavite i sudjelujete na stručnom usavršavanju.

Ostalo je još TRI (3) DANA da se prijavite prijavite i sudjelujete na stručnom usavršavanju koji će vam omogućiti da dobijete odgovore i smjernice kako unaprijediti poslovnu saradnju sa strankama/klijentima i poslovnim saradnicima u složenom radnom okruženju!

"ADMINISTRATIVNA POSLOVNA KOMUNIKACIJA I KORESPONDENCIJA"

Baška Voda, 12. – 14. 06. 2019.

GRAND HOTEL „SLAVIA/ HOTEL „HORIZONT“

Rok za prijavu: 03. 06. 2019.

E-5544 Prospekt komunikacija i korespondencija 12.-14.06.2019

PRIJAVNICA Baska Voda 12.-14.06.2019 LINK

Seminar je namijenjen zaposlenicima svih nivoa, koji u svakodnevnom radu direktno komuniciraju sa strankama i poslovnim saradnicima, kao i za sve one koji žele unaprijediti poslovnu saradnju sa strankama/klijentima i poslovnim saradnicima.

Seminar je nastao iz potrebe da se doprinese uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova sa strankama i saradnicima, ostvarivanju boljih rezultata rada i obostranog zadovoljstva.

Korespondencija kao pisani pratilac svih poslovnih faza ima nezamenljivu ulogu i znacaj bez koje je nezamislivo poslovati sa sigurnošću.

Danas je poslovna korespodencija i komunikacija jedan od najvažnijih elemenata u svakodnevnom poslovanju, neovisno u kojem obliku.

Komunikacija danas nije više statična, već je interaktivna, uz bezbroj novih oblika poslovnog komuniciranja.

CILJEVI SEMINARA:

  • Unapređenje znanja i vještina poslovne korespondencije i komunikacije u radu sa strankama i saradnicima.

  • Poštovanje pravila poslovne etikecije u radu.

  • Osavremeniti poslovnu korespondenciju.

 PROGRAM SEMINARA:

  • Značaj, uloga, prepreke i podsticaji adminstrativne poslovne komunikacije u organizaciji i eksternom okruženju;

  • Savremene digitalne vještine i kompetencije;

  • Pojam i vrste poslovne korespondencije;

  • Osnovne odlike pisane, telefonske poslovne komunikacije, conference call;

  • Verbalna i neverbalna komunikacija;

  • Interna i eksterna komunikacija;

  • Uloga i značaj povratne informacije u poslovanju (feedback);

  • Psihološke osnove za uspješnu poslovnu korespondenciju;

  • Upravljanje ljudskim emocijama pri komunikaciji i stvaranje pozitivnih osjećaja.

PREDAVAČ:

  • Zineta Ćemerlić, prof.

EOQ Lead auditor/menadžer kvaliteta

CIS Information Security Manager

DNEVNI RASPORED RADA:

  • 12.06.2019. radni dio od 10,00 – 16,00 sati

  • 13.06.2019. radni dio od 09,00 – 16,00 sati

  • 14.06.2019. radni dio od 09,00 – 11,00 sati

KOTIZACIJA ZA STRUČNO USAVRŠAVANJE:

350 KM – 175 EUR.

Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja na nastavi i Radionicama, osvježenje u pauzama, nastavnu dokumentaciju, dodatne materijale i Uvjerenje o stručnom usavršavanju.

NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR:

Popunjenu i ovjerenu Prijavnicu za seminar dostavite na mail info@interquality.ba ili na fax:+387 33 762 545.

 INSTRUKCIJE ZA UPLATE IZ BiH:  

SBERBANK BH d.d.

Račun broj: 140 101 001 411 7413

INSTRUKCIJE ZA INOZEMNE UPLATE:

IBAN: BA 39-140 101 1200024669

SWIFT: SABRBA22

UNAPRIJEDITE VAŠ POSLOVNI SISTEM!

UČITE I RADITE S NAMA!"

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave