"Prodajne vještine" 5. i 6. februara u Sarajevu

24.01.2013. 10:53 / Izvor: eKapija.ba
'Prodajne vještine' 5. i 6. februara u Sarajevu

Ciljna grupa: rukovodioci i referenti prodaje i marketinga, saradnici na terenu.

Prodajne vještineU organizaciji ASEE u Sarajevu će se 5. i 6. februara 2013. godine održati seminar "Prodajne vještine".

Ciljna grupa: rukovodioci i referenti prodaje i marketinga, saradnici na terenu.

Sadržaj:

Prodavac uvijek prodaje svoju kompaniju, proizvod i sebe. Ne možete dobro usluživati eksterne kiljente, ako ne uslužujete interne. Nivo usluge i podrške kupcu koji jedna kompanija može da da je na nivou njene najslabije karike. Dobar prodavac mora da se fokusira i na prodaju i na izgrađivanje odnosa sa kupcima. Samo balans ta dva usmjerenja vodi ka uspjehu. Dobar prodavac mora da pomogne kupcu, a ne da mu «uvali» proizvod. U situacijama prodaje razvoj odnosa sa kupcima je još od većeg značaja. Rješavanje problema kupcima i lakoća poslovanja sa kompanijom predstavljaju osnove. Koncepcija u kojoj se dodaje vrijednost kupcima pravi situaciju u kojoj se samo zaključenje prodaje mnogo lakše obavlja. Tehnike prodaje su neophodne, ali je sama prodajna situacija mnogo lakša. U dobrim prodajama više priča kupac. Slušanje i postavljanje pitanja su jedini način da se to postigne. Proizvodi i usluge koje kupac ne kupuju po navici iziskuju posebnu pažnju u utvrđivanju potreba i u prikazivanju naših sposobnosti. Kupci ne kupuju zbog osobina ili prednosti koje im možda i ne trebaju. Kupci kupuju zbog koristi koje mogu da imaju. Razvijanje prodajne prezentacije znači razvoj razgovora u kome kupac traži baš onu korist koju mu mi možemo dati. Prepoznavanje stilova različitih ljudi i prilagođavanje njima predstavlja mudrost prodaje. Ako želimo da dobijemo njihovo – da, mudrije je da im se prilagodimo, nego da čekamo da se oni prilagode nama.

Uvodni dio          

  • Efektivnost i efikasnost u prodaji
  • Interni klijenti
  • Uspjeh organizacije
  • Lojalan i zadovoljan klijent
  • Šta klijenti očekuju od prodavaca?
  • Ko i kako kupuje?
  • Proces razvoja kupca

Osnovni pojmovi prodaje

  • Načini konkurisanja: izjednačavanje, diferencijacija, dodatna vrijednost
  • Dodatna vrijednost i kako je postići?
  • Kako se predstavljate kupcu?
  • Faze prodajnog razgovora – poređenje raznih pristupa
  • Utrošak vremena u svakoj fazi prodaje
  • Govoriti ili pitati?
  • Potrebe – podrazumijevane i izričite
  • Kako se razvija potreba?
  • Pitanje i njihovo postavljanje
  • Prikazivanje proizvoda i usluga
  • Aktivno slušanje

Tehnika prodaje

  • Tehnika prodaje
  • Prilazak klijentu
  • Prikupljanje informacija
  • Prezentacija proizvoda i koristi
  • Rješavanje primjedbi
  • Situaciona pitanja
  • Problemska pitanja
  • Posljedična pitanja
  •  Pitanja koristi

Odnosi sa kupcima

  • Priroda usluživanja kupaca – nematerijalnost i nestalnost
  • Standardizacija i prilagođavanje
  • Faktori koji utiču na doživljaj usluge
  • Dobra usluga: proširenje definicije usluge
  • Šta se podrazumijeva pod usluživanjem kupaca
  • Odlike usluživanja kupaca – odgovornost i pružanje usluge
  • 10 fraza koje ne treba koristi
  • Komuniciranje sa nezadovoljnim kupcem
  • Rješavanje kupčevih problema

Predavači:     Miroslav Solomun i Robert Kamerer/ Goran Nedic, Senior Associate

Poklon knjiga uz ovaj seminar: Zvonimir Pavlek: Uspješna trgovina

Napomena: Najtraženija obuka 2004 godine. Na zahtjev klijenta ovaj seminar se može prilagoditi u seminare "Usluživanje kupaca" i "Tehnike prodaje" koji takođe traju po 2 dana.

Prvi put izveden: novembra 2000.

Prijave: +387 33 624 030, +387 62 331 910, kontakt osoba: Rasema Džinalija. Prijave slati najkasnije do 30.01.2013. god na e-mail: office@asee.ba, rasema.dzinalija@asee.ba, rasema.dzinalija@asee.biz , ili na broj faxa: +387 33 624 030.                                                                                                                                                         

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave