Savjetovanje o kancelarijskom i arhivskom poslovanju u FBiH

05.03.2021. 09:49 / Izvor: Akta.ba
Savjetovanje o kancelarijskom i arhivskom poslovanju u FBiH

S obzirom na to da svakodnevno pristižu upiti povodom gore navedene problematike Agencija za pravni konsalting i edukaciju (APKE) Sarajevo, shodno Vašim potrebama odlučila je da organizuje savjetovanje.

SAVJETOVANJE O KANCELARIJSKOM I ARHIVSKOM POSLOVANJU U

FEDERACIJI BOSNE I HERCEGOVINE

(Službene novine Federacije BiH broj: 96/19)

VI PITATE MI ODGOVARAMO

25. MART 2021. GODINE HOTEL "HOLLYWOOD" – SARAJEVO 

S obzirom na to da svakodnevno pristižu upiti povodom gore navedene problematike Agencija za pravni konsalting i edukaciju (APKE) Sarajevo, shodno Vašim potrebama odlučila je da na osnovu istih organizuje savjetovanje i preduzme sve neophodne korake za rješavanje Vaših problema u praksi.

Svrha i cilj ovog savjetovanja je koz pitanja i odgovore iz svakodnevnice ukazati polaznicima  na značaj upotrebe faksimila, (odluka o izradi faksimila, evidencija o upotrebi faksimila, službena zabilješka o upotrebi faksimila, procedura sa starim i novim faksimilom itd),pa iz tih razloga za polaznike savjetovanja pripremili smo instrukcijiu i modele akata kako za sami faksimil, tako i za Pravilnik u obavljanju kancelarijskog poslovanja.

U pogledu načina odabiranja arhivske iz registraturne građe unutar subjekata javnog prava, te postupanjem sa arhivskim predmetima ukazujemo na značaj odredbe Zakona o arhivskoj građi Federacije Bosne i Hercegovine, kao i Uredbe o organizovanju i načinu vršenja arhivskih poslova u organima uprave i službama za upravu u Federaciji Bosne i Hercegovine.

CILJNA SKUPINA:

Službenicima u organima uprave i jedinicama lokalne samouprave, federalnim i kantonalnim organima uprave, općinskim i gradskim službama za upravu, zakonodavnim i izvršnim organima vlasti, kao i pravnim licima sa javnim ovlaštenjima, i drugim pravnim licima javnog karaktera, i svima onima koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju.

PREDAVAČI: 

  • Admir Hadrović -  Direktor Arhiva Federacije BiH
  • Alen Taletović -  Pomoćnik ministra u Ministarstvu pravde Federacije BiH;

KANCELARIJSKO POSLOVANJE

 

  • ORGANIZACIJA VRŠENJA KANCELARIJSKOG POSLOVANJA PO NOVOM PRAVILNIKU;
  • PRIMANJE, OTVARANJE, PREGLEDANJE I RASPOREĐIVANJE POŠTE, ODNOSNO AKATA PO NOVOM PRAVILNIKU;
  • ODREĐIVANJE ORGANIZACIONIH JEDINICA, ODNOSNO RADNIH MJESTA KOJIMA SE POŠTA DOSTAVLJA U RAD I RASPOREĐIVANJE POŠTE (SIGNIRANJE) PO NOVOM PRAVILNIKU;
  • ZAVOĐENJE I ZDRUŽIVANJE AKATA;
  • UPISIVANJE I VRSTE KNJIGA EVIDENCIJA U KANCELARIJSKOM POSLOVANJU PO NOVOM PRAVILNIKU;
  • KLASIFIKACIJSKE OZNAKE PREDMETA I AKATA PO NOVOM PRAVILNIKU DOSTAVLJANJE PREDMETA I AKATA U RAD;
  • FAKSIMIL;
  • VRAĆANJE RIJEŠENIH PREDMETA PISARNICI I RAZVOĐENJE PREDMETA;
  • ROKOVNIK PREDMETA;
  • OTPREMANJE POŠTE;
  • NADZOR NAD VRŠENJEM KANCELARIJSKOG POSLOVANJA

 

ELEKTRONSKO KANCELARIJSKO POSLOVANJE

TEME:

  • Osnovni pojmovi i pretpostavke elektronskog kancelarijskog poslovanja;
  • Elektronski potpis;
  • Elektronički potpis;
  • Suštinska razlika između elektronskog i elektroničkog potpisa (PRIMJERI, PRAKSA EU);
  • Propisi i pravila upotrebe  elektronskog potpisa i elektronske komunikacije u praksi;
  • E-UPRAVA (dobra praksa, primjer zemalja u okruženju i EU);
  • Šta je e-Pisarnica?
  • ELEKTRONSKO KANCELARIJSKO POSLOVANJE I ELEKTRONSKI DOKUMENT;
  • Kako nastaje elektronski dokument;
  • U kojim elektronskim formatima se dokumenti pohranjuju (čuvaju);
  • Šta je Document management sistem i njegove osnovne prednosti - DMS?
  • Elektronska pošta;
  • Utvrđivanje identiteta korisnika;
  • Formiranje predmeta u elektronskom obliku;
  • Zaštita elektronskih podataka;
  • Elektronska arhiva;
  • Značaj dokumentacije u papirnom obliku;
  • Prednosti elektronskog kancelarijskog poslovanja;
  • POSTUPANJE SA DOKUMENTIMA SA OZNAKOM TAJNOSTI (povjerljvi dokumenti);
  • REKONSTUKCIJA IZGUBLJENIH PREDMETA (postupak, relevantnost dokumenata);

 

TAKSENO I ARHIVSKO POSLOVANJE

 

TEME:

  • NAČIN PLAĆANJA ADMINISTRATIVNE TAKSE;
  • Takseni obveznik;
  • Plaćanje takse;
  • Oslobađanje od plaćanja takse;
  • Zastarijevanje plaćanja takse i povrat viška uplaćene takse;
  • DIGITALIZACIJE ARHIVSKE GRAĐE (uloga, postupak uvođenja, značaj kao i prednosti, organizacija arhivskog prostora;
  • Izrada liste kategorija registraturne građe s rokovima čuvanja i njena primjena;
  • Registraturno sređivanje arhivske i registraturne građe;
  • Postupak sa osjetljivom arhivskom građom, arhiviranje predmeta iz postupka javnih nabavke,
  • tend. dokumentacija, ugovori, stečajna dokumentacija, dokumentacija iz privatizacije, ugovori,
  • projekti kao i dokumantacija iz programskih aktivnosti institucije i  sl;
  • Svrha i način vođenja arhivske knjige;
  • Izrada topografskog vodiča;
  • Odabiranje i izlučivanje bezvrijedne registraturne građe; 
  • Izdavanje arhivske građe i reversi;
  • Digitalizacija arhiva
  • Preuzimanje arhivske i registraturne građe;
  • Vježbe - sačinjavanje arhivskog štembilja, vođenje arhivske knjige, izrada popisa bezvrijedne registraturne građe;
  •  
POČETAK SAVJETOVANJA: 9:30 h 

KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE SA UKLJUČENIM PDV-om.

180,00 KM po jednom učesniku;

165,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;

130,00 KM po osobi za pretplatnike "PRAVNOG KONSALTINGA"

Kotizacija uključuje (radni materijal, Welcome paket, kafe pauze sa osvježenjem, zajednički ručak, certifikat o uspješno odslušanom savjetovanju).
SPECIJALNO SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA: Knjiga OSNOVE KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA, AUTORA: Emir Mehmedović, Edvin Šarić i Admir Hadrović, po cijeni od 75 KM.

Napomena:

Broj učesnika je ograničen i prilagođen preporukama kriznog štaba. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili  na e-mail: info@apke.ba. 

Program savjetovanja i obrazac za "online" prijavu mogu se naći na web stranici www.apke.ba PRIJAVA ili upitom putem e-maila: info@apke.ba. Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.

PREUZMI DOKUMENTE:
prijavnica_apke.docx
plan_apke.docx

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave