Kventum seminar: Uslužna kultura
Seminar je namijenjen poslovnim ljudima svih profila u organizacijama javnog i privatnog sektora.
USLUŽNA KULTURA - ODNOS PREMA KLIJENTIMA/STRANKAMA
RAZVOJ POSLOVNIH VJEŠTINA I EMOCIONALNE INTELIGENCIJE
Zlatibor, 11. - 13.07.2018. godine
HOTEL OLIMP
Seminar namijenjen:
Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, policijskim službenicima, sekretarima/cama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora koji pri obavljanju svojih poslovnih zadataka komuniciraju i dolaze u neposredan kontakt sa sadašnjim ili potencijalnim klijentima/strankama i za sve one koji žele unaprijediti i steći savremene vještine potrebne za unapređenje kvalitete rada.
Ciljevi seminara:
- Usvajanje ključnih komunikacijskih vještina za unapređenje uslužne kulture
- Stvaranje stručnog i vjerodostojnog prvog utiska organizacije i poslovnog čovjeka
- Unapređenje poslovnih odnosa sa klijentima/strankama, saradnicima, kolegama i sl.
- Upravljanje situacijom u teškim trenutcima sa zahtjevnim ("teškim") ljudima
- Razumijevanja sopstvenog ponašanja u odnosima sa drugima
- Usvajanje alata za povećanje produktivnosti i motivacije u radu
- Razvijanje kompetencija emocionalne inteligencije
- Jačanje međuljudskih odnosa i efikasno upravljanje konfliktima
Sadržaj i raspored seminara:
- Savremena uslužna kultura
- Određivanje profila klijenta/stranke
- Važnost reputacije i ugleda organizacije
- Poslovni bonton i kultura poslovnog ponašanja
- Vrhunska usluga - Primjena poslovnog standarda kod vrhunskog usluživanja klijenata/stranaka
- Efikasna komunikacija: direktna, telefonska, e-mail, internet, mediji i slično
- Važnost neverbalne i paraverbalne komunikacije u radu
- Čitanje neverbalnih znakova kod klijenata/stranaka i upravljanje situacijom
- Primanje i davanje povratnih informacija - “Feedback“
- Prepoznavanje “teških“ klijenata/stranaka i efikasno upravljanje problemima
- Važnost organizacijske psihologije i interpersonalnih vještina u radnom okruženju
- Praktična primjena alata i tehnika efikasnog upravljanja konfliktima
- Emocionalna inteligencija
- Suzbijanje i upravljanje negativnim emocijama
- Kanalisanje stresa u radnu motivaciju
- Organizacijski i individualni pristup stresu
Raspored seminara:
Registracija učesnika 09:30 - 10:00
10:00 - 16:00 srijeda 11.07.2018.
09:30 - 16:00 četvrtak 12.07.2018.
09:00 - 11:00 petak 13.07.2018.
Metodologija rada:
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva, demonstracija i slično.
Predavač:
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog. Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku:
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK ZA ONLINE REGISTRACIJU
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.
Prijave traju do: 03.07.2018.
Za više informacija obratite se:
KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Telefon: +387 33 621 268
Fax: +387 33 621 273
Mob: +387 61 307 131
E-mail: info@kventum.ba
Web: www.kventum.ba
FB: www.facebook.com/kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.