Kventum: Nabavke putem međunarodnih finansijskih institucija

27.01.2020. 08:19 / Izvor: Akta.ba
Kventum: Nabavke putem međunarodnih finansijskih institucija

Ključni cilj implemetacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje postignuća i radne efikasnosti.

REGIONALNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

 

NABAVKE PUTEM MEĐUNARODNIH FINANSIJSKIH INSTITUCIJA

EBRD, EIB i WB

 

PLANIRANJE, PROVOĐENJE NABAVKE, UGOVARANJE I KONTROLA REALIZACIJE    

PRAVILNA PRIMJENA U PRAKSI I RJEŠAVANJE PROBLEMA

PRAKTIČNE RADIONICE I DISKUSIJE

 

Beograd, 04. - 06.03.2020. godine

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Službenicima za javne nabavke ugovornih organa, kao i stručnim licima ponuđača koji učestvuju u pripremi ponuda u projektima finansiranim od strane međunarodnih finansijskih institucija (IFIs):  Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), Evropske investicijske banke(EIB) i Svjetske banke (WB). Prijaviti se mogu svi koji dolaze sa područja Srbije, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Hrvatske i BiH.

 

CILJEVI I SVRHA

  • Pravilno postupanje i upoznavanje sa ciklusom nabavke po domaćem ZJN/Direktivama EU i Svjetske banke
  • Detaljno upoznavanje sa širim kontekstom funkcionisanja međunarodnih finansijskih institucija i nabavki koje se vrše po pravilima IFIs
  • Sticanje znanja i vještina za vođenje nabavki konsultantskih usluga, radova i roba po procedurama IFIs
  • Detaljno upoznavanje sa pravilima koja se odnose na specifične postupke nabavki radova: “two-stage“ i “two-envelope“
  • Usvajanje znanja i vještina za upravljanje ugovorima u praksi
  • Odabir praktičnih načina za provođenje e-nabavki po međunarodnim pravilima i procedurama
  • Prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu

 

SADRŽAJ SEMINARA

 

I. CIKLUS NABAVKE PO DOMAĆEM ZAKONU/DIREKTIVAMA EU I SVJETSKE BANKE- KOMPARATIVNI PRIKAZ

Uvod:

  • Direktive EU o javnim nabavkama- svrha, struktura i osnovne značajke
  • Odnos Direktiva EU i domaćih zakona o javnim nabavkama
  • Misija Svjetske banke i prikaz pravila nabavke
  • Komparativni prikaz ciklusa nabavke po domaćem zakonu/Direktivama EU i ciklusa nabavke Svjetske banke

Studija slučaja i praktična radionica

 

II. POLITIKE I PRAVILA NABAVKI EBRD-a, EIB-a i WB-a

Uvod:

  • Misija međunarodnih finansijskih institucija
  • Projektni ciklus
  • Due diligence procedura prilikom kandidovanja projekata, procjena projekta i kreditni sporazum
  • Procjena troškova i izrada plana nabavki
  • Politike i pravila nabavki (PP&R) / Vodič za nabavke (Guide to Procurement)

Nabavka konsultantskih usluga

  • Generalna obavijest o nabavci - GPN
  • Poziv za izražavanje interesa, duga i kratka lista
  • Zahtjev za ponudu (Request for proposal) – tipična struktura
  • Standardni tipovi konsultantskih ugovora

Studije slučaja i praktična radionica

 

Nabavka radova i roba

  • Osnovni principi nabavki radova i roba
  • Two-stage postupak:
  • Izbor “two-stage“ tenderskog postupka
  • First Stage Tender - priprema tenderske dokumentacije i osnovna struktura
  • Sastanak za pojašnjenje ponude
  • Second Stage Tender - priprema tenderske dokumentacije i osnovna struktura
  • Priprema, dostavljanje i otvaranje ponuda
  • Evaluacija ponuda i priprema izvještaja
  • Dodjela ugovora
  • Two-envelope postupak
  • Izbor „two-envelope“ tenderskog postupka
  • Priprema tenderske dokumentacije i osnovna struktura
  • Otvaranje i evaluacija tehničkih ponuda
  • Priprema tehničkog evaluacionog izvještaja
  • Otvaranje i evaluacija finansijskih ponuda
  • Priprema finansijskog evaluacionog izvještaja
  • Dodjela ugovora

 

Studije slučaja i praktična radionica

 

PREDAVAČI

1. Josip Jakovac, dipl.iur., IMPPM, Agencija za javne nabavke BiH

Diplomirani pravnik, šef grupe za normativno-pravne poslove u Agenciji za javne nabavke BiH, trener trenera javnih nabavki ToT projekta Evropske komisije i trener javnih nabavki AJN. Primarno se bavi izradom zakona i podzakonskih akata, transpozicijom legislative EU, monitoringom javnih nabavki, poboljšanjem sistema nabavki u oblasti odbrane i logistike, prevencijom korupcije i implementacijom međunarodnih projekata. Bio je predsjedavajući stručnog tijela (radne grupe) Vijeća ministara BiH za izradu ZIDZJN koji bi trebao reformirati sistem javnih nabavki u BiH. Part-time konsultant i trener za javne nabavke. Održao preko 100 seminara i radionica za više konsultantskih kuća i BH vladu koje su pokrivale skoro sve aspekte nabavki. Izlagač na više međunarodnih konferencija i autor i koautor 7 knjiga i niza stručnih članaka. Nosilac je i titule magistra upravljanja javnim nabavkama Univerziteta Tor Vergata iz Rima (IMPPM program).

 

2. Davor Vučković, dipl.ing.građ., IMPPM, Autoputevi RS

Diplomirani inžinjer građevinarstva zaposlen u Javnom preduzeću “Autoputevi Republike Srpske” - Priprema projekata za  izgradnju autoputeva finansiranih od strane IFI institucija. Posjeduje višegodišnje praktično iskustvo u izradi strategija nabavki i ugovaranja, pripremi investicionih programa i provođenju nabavki radova i usluga prema procedurama EBRD-a i EIB-a, te na pripremi projekata za sufinansiranje od strane WBIF-a i IPA programa. Nosilac je titule magistra upravljanja javnim nabavkama Univerziteta Tor Vergata iz Rima (IMPPM program). Project Manager i vođa PIU tima za autoput Prnjavor-Doboj.

 

3. Tarik Duraković, dipl.ing.građ., IMPPM, JP Autoceste FBiH

Diplomirani inžinjer građevinarstva zaposlen u Javnom preduzeću Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine – Služba za nabavke po međunarodnim procedurama na poziciji višeg stručnog saradnika za pripremu i realizaciju projekata. Posjeduje višegodišnje praktično iskustvo u izradi strategija nabavki i ugovaranja, pripremi investicionih programa i provođenju nabavki radova i usluga prema procedurama EBRD-a, EIB-a, KfW-a i drugih međunarodnih finansijskih institucija. Nosilac je i titule magistra upravljanja javnim nabavkama Univerziteta Tor Vergata iz Rima (IMPPM program). 

 

MODUL IZ OBLASTI POSLOVNE PSIHOLOGIJE

Ključni cilj implemetacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje postignuća i radne efikasnosti. Primjena tehnika poslovne psihologije usmjerena je prema istraživanju rješenja koja će osigurati uspješno sprovođenje organizacijskih projekata i radnih zadataka.

 

  • SAMOSVIJEST - Radno okruženje i koraci prema samosvjesti
  • EMOCIONALNA INTELIGENCIJA - Važnost i tehnike razvoja

 

PREDAVAČ

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog, KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

 

RASPORED SEMINARA

Registracija učesnika 09:30 - 10:00

10:00 - 16:00 srijeda      04.03.2020.

09:30 - 16:00 četvrtak    05.03.2020.

09:00 - 11:00 petak        06.03.2020.

 

METODOLOGIJA RADA

Seminar će se sastojati od dvije komponente: teorijskog dijela i praktičnog dijela.

 

Teorijski dio će podrazumijevati prezentaciju predavača uz interakciju sa učesnicima, sa iznošenjem problematike učesnika u postupku nabavke, zajedničke diskusije i pronalaženje rješenja za konkretne situacije.

 

Praktični dio sastojati će se od grupnih vježbi uz aktivno učešće svih učesnika. Kroz radionice bit će omogućeno praktično rješavanje problema sa ciljem ostvarenja dugoročnih i strateških ciljeva organizacije iz oblasti nabavki. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT

 

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK

 

Ostvarite dodatne popuste na kotizaciju za rane prijave!

 

Broj učesnika na edukacijama / seminarima je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 26.02.2020.

 

KONTAKT INFORMACIJE:

 

KVENTUM d.o.o.

Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Tel: +38733621268 

Fax: +3873362 273

Mob: +38761307131

Mob: +387 61 267 373

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave