Kventum seminar: Kancelarijsko i arhivsko poslovanje
Upoznavanje sa kancelarijskim poslovanjem u širem i užem smislu.
KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE
PROPISI - ALATI - PRAKSA
Zakonski i podzakonski okvir u praksi
Tajnost podataka i zaštita
Pečat - Faksimil
E - pisarnica
Elektronskakomunikacija
Elektronski potpis
Zlatibor, 27. – 29.03.2019. godine
SEMINAR NAMIJENJEN
Svim zaposlenima u institucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim djelatnicima, sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji rade i obavljaju organizacijske i kancelarijsko - arhivske poslove.
CILJEVI SEMINARA
- Upoznavanje sa kancelarijskim poslovanjem u širem i užem smislu
- Upoznavanje sa pozitivnim zakonskim okvirima koji regulišu kancelarijsko poslovanje u fizičkom i elektronskom obliku
- Izdvajanje akta upravnog postupka
- Usvajanje metoda i tehnika postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka do arhiviranja
- Usvajanje znanja o postupanju sa tajnama i tajnim podacima, te odgovarajućim evidencijama
- Usvajanje znanja o odgovornostima i upotrebi pečata i faksimila
- Upoznavanje učesnika sa potpunim korištenjem alata e-pisarnice (DMS-a)
- Dobre prakse upravljanja elektronskim dokumentima
- Upoznavanje sa propisima i pravilima službene elektronske komunikacije
- Elektronski potpis u praksi
SADRŽAJ SEMINARA
- Organizacija prostora, radnog vremena i prijema stranki
- Osnove kancelarijskog poslovanja (propisi, načela, evidencije, arhiviranje)
- Akti upravnog postupka (definicija, evidentiranje, postupanje)
- Postupanje sa dokumentacijom javnih nabavki i prijava na oglase
- Lista kategorija registraturne građe
- Pečat i faksimil – ovlaštenja, upotreba i odgovornost
- Pravila pisane i elektronske komunikacije
- Elektronski potpis
- Vrste i načini zaštite tajni
- Postupanje sa tajnim aktima
- Upoznavanje sa e-pisarnicom (DMS-om) i prezentacija praktične primjene
- Korištenje elektronskog potpisa u skladu sa propisima
- Primjena EU standarda i normi
PREDAVAČ
Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive, sa 30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.
RASPORED SEMINARA
10:00 - 16:00 srijeda 27.03.2019.
09:30 - 16:00 četvrtak 28.03.2019.
09:00 - 11:00 petak 29.03.2019.
METODOLOGIJA RADA
Naši seminari su visoko interaktivni i prilagođeni zakonitostima učenja odraslih. Svaki učesnik može iznijeti konkretan problem i dobiti prijedlog za rješavanje. Praktični primjeri i vježbe popunjavanja evidencija sa naglaskom na upisnike upravnog postupka. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK ZA ONLINE REGISTRACIJU
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.
Prijave traju do: 20.03.2019.
Za više informacija obratite se:
KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Tel:+38733621268
Fax:+3873362 273
Mob:+38761307131
E-mail: info@kventum.ba
Web:www.kventum.ba
FB:www.facebook.com/kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.