Kventum seminar: Kancelarijsko poslovanje, od osnova do evropskih standarda
Upravljanje dokumentacijom, primjena i praksa (DMS), službena tajna, elektronski potpis...
KANCELARIJSKO/UREDSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE
OD OSNOVA DO EVROPSKIH STANDARDA
UPRAVLJANJE DOKUMENTACIJOM U FIZIČKOM OBLIKU
PRIMJENA I PRAKSA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA (DMS)
SLUŽBENA TAJNA, EVIDENCIJE I ZAŠTITA TAJNIH PODATAKA
ELEKTRONSKI POTPIS - PEČAT - FAKSIMIL
Sarajevo,
30. - 31.03.2021.
SEMINAR NAMIJENJEN
Svim zaposlenim u institucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju.
CILJEVI I SVRHA
- Primjena novih propisa iz oblasti kancelarijskog poslovanja
- Usklađivanje e-Pisarnice i e-Arhive sa novim Pravilnikom
- Organizacija rada e-Pisarnice za rad od kuće
- Komunikacija e-Poštom i dokazna vrijednost e-Dokumenta
- Odabir praktičnih načina postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka do arhiviranja
- Izdvajanje akta upravnog postupka
- DMS - Upoznavanje učesnika sa potpunim korištenjem alata e-Pisarnice
- Primjeri dobre prakse upravljanja elektronskim dokumentima
- Upoznavanje sa propisima i pravilima službene elektronske komunikacije
- Elektronski potpis u praksi
- Pravilno postupanje sa tajnama, tajnim podacima i odgovarajućim evidencijama
- Usvajanje znanja o odgovornostima i upotrebi pečata i faksimila
- Savjeti za prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu
SADRŽAJ
- Organizacija i nadzor u provođenju kancelarijsko - arhivskih poslova
- Osnove kancelarijskog poslovanja
- propisi, načela, evidencije, arhiviranje
- Pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje arhivske građe
- Arhivska knjiga
- svrha i značaj
- Akti upravnog postupka
- definicija, evidentiranje i postupanje
- Postupanje sa dokumentacijom javnih nabavki i prijava na oglase
- Lista kategorija registraturne građe
- Uništavanje registraturne građe
- Pečat i faksimil
- ovlaštenja, upotreba i odgovornost
- Pravila pisane i elektronske komunikacije
- Upoznavanje sa e-Pisarnicom (DMS-om) i praktična primjena
- e-Pisarnica
- upravljanje digitalnom i digitaliziranom dokumentacijom
- e-Pisarnica
- podrška za rad od kuće
- e-Arhiva
- pohrana i čuvanje
- Elektronski potpis
- primjena u skladu sa propisima
- Vrste i načini zaštite tajni
- Postupanje sa tajnim aktima
- Primjena EU standarda i normi
PREDAVAČ
Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive.
30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.
RASPORED RADA
30.03.2021. Utorak
Registracija učesnika 09:30 - 10:00
10:00 - 11:30 I MODUL
11:30 - 12:00 Kafe pauza
12:00 - 13:30 II MODUL
13:30 - 14:30 Ručak
14:30 - 16:00 III MODUL
31.03.2021. Srijeda
09:30 - 11:00 IV MODUL
11:00 - 11:30 Kafe pauza
11:30 - 13:00 V MODUL
13:00 - 14:00 Ručak
14:00 - 15:00 VI MODUL
15:00 - 15:30 Diskusija
- Evaluacija
- Podjela certifikata
METODOLOGIJA RADA
- Kompletan seminar je zasnovan na predavanju i interaktivnim vježbama vezanim za proces kancelarijskog i elektronskog poslovanja od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije.
- Tokom seminara učesnici će sa predavačem proći sve korake potrebne za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja.
- Kroz realne i praktične primjere učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate kompleksan proces kancelarijskog poslovanja.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE.
Broj učesnika je ograničen!
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do: 25.03.2021.
KONTAKT INFORMACIJE
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
A: Ul. Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I Bosna i Hercegovina
T: +387 33 621 268
F: +387 33 621 273
M: +387 61 307 131
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.