Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Kventum seminar: Kancelarijsko poslovanje, od osnova do evropskih standarda

04.03.2021. 08:34 / Izvor: Akta.ba

KANCELARIJSKO/UREDSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE

OD OSNOVA DO EVROPSKIH STANDARDA

 

UPRAVLJANJE DOKUMENTACIJOM U FIZIČKOM OBLIKU

PRIMJENA I PRAKSA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA (DMS)

SLUŽBENA TAJNA, EVIDENCIJE I ZAŠTITA TAJNIH PODATAKA

ELEKTRONSKI POTPIS - PEČAT - FAKSIMIL

 

Sarajevo,

30. - 31.03.2021.

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Svim zaposlenim u institucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju.

 

CILJEVI I SVRHA

  • Primjena novih propisa iz oblasti kancelarijskog poslovanja
  • Usklađivanje e-Pisarnice i e-Arhive sa novim Pravilnikom
  • Organizacija rada e-Pisarnice za rad od kuće
  • Komunikacija e-Poštom i dokazna vrijednost e-Dokumenta
  • Odabir praktičnih načina postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka do arhiviranja
  • Izdvajanje akta upravnog postupka
  • DMS - Upoznavanje učesnika sa potpunim korištenjem alata e-Pisarnice
  • Primjeri dobre prakse upravljanja elektronskim dokumentima
  • Upoznavanje sa propisima i pravilima službene elektronske komunikacije
  • Elektronski potpis u praksi
  • Pravilno postupanje sa tajnama, tajnim podacima i odgovarajućim evidencijama
  • Usvajanje znanja o odgovornostima i upotrebi pečata i faksimila
  • Savjeti za prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu

 

SADRŽAJ

  • Organizacija i nadzor u provođenju kancelarijsko - arhivskih poslova
  • Osnove kancelarijskog poslovanja
  • propisi, načela, evidencije, arhiviranje
  • Pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje arhivske građe
  • Arhivska knjiga
  • svrha i značaj
  • Akti upravnog postupka
  • definicija, evidentiranje i postupanje
  • Postupanje sa dokumentacijom javnih nabavki i prijava na oglase
  • Lista kategorija registraturne građe
  • Uništavanje registraturne građe
  • Pečat i faksimil
  • ovlaštenja, upotreba i odgovornost
  • Pravila pisane i elektronske komunikacije
  • Upoznavanje sa e-Pisarnicom (DMS-om) i praktična primjena
  • e-Pisarnica
  • upravljanje digitalnom i digitaliziranom dokumentacijom
  • e-Pisarnica
  • podrška za rad od kuće
  • e-Arhiva
  • pohrana i čuvanje
  • Elektronski potpis
  • primjena u skladu sa propisima
  • Vrste i načini zaštite tajni
  • Postupanje sa tajnim aktima
  • Primjena EU standarda i normi

 

PREDAVAČ

Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive.

30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.

 

 

RASPORED RADA

30.03.2021. Utorak

Registracija učesnika 09:30 - 10:00

10:00 - 11:30 I MODUL

11:30 - 12:00 Kafe pauza

12:00 - 13:30 II MODUL

13:30 - 14:30 Ručak

14:30 - 16:00 III MODUL

 

31.03.2021. Srijeda

09:30 - 11:00 IV MODUL

11:00 - 11:30 Kafe pauza

11:30 - 13:00 V MODUL

13:00 - 14:00 Ručak

14:00 - 15:00 VI MODUL

15:00 - 15:30  Diskusija

  • Evaluacija
  • Podjela certifikata

 

METODOLOGIJA RADA

  • Kompletan seminar je zasnovan na predavanju i interaktivnim vježbama vezanim za proces kancelarijskog i elektronskog poslovanja od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije.

 

  • Tokom seminara učesnici će sa predavačem proći sve korake potrebne za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja.

 

  • Kroz realne i praktične primjere učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate kompleksan proces kancelarijskog poslovanja.

 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT

Klikom na LINK  otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE.

 

 

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 25.03.2021.

KONTAKT INFORMACIJE

 

KVENTUM  d.o.o.   
Poslovno-edukativni centar

 

A:  Ul. Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I Bosna i Hercegovina
T:  +387 33 621 268    
F:  +387 33 621 273 
M: +387 61 307 131

E:  info@kventum.ba 
W: www.kventum.ba

Fb: facebook.com/kventum.ba

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave