Moderne tehnike marketinga za mala i srednja preduzeća

10.04.2014. 12:37 / Izvor: eKapija.ba
Moderne tehnike marketinga za mala i srednja preduzeća

Interesuje Vas kako marketing zaista funkcioniše u stvarnom poslovnom svijetu? Ako je Vaš odgovor DA, ova radionica namijenjena je upravo Vama, ali i onima koji su u potrazi za novim poslovnim uspjesima.

U organizaciji kompanije KURGAN d.o.o.  u Sarajevu (hotel Hollywood ) će se 12. aprila (subota) od 10:00-16:00 održati POSLOVNA RADIONICA MARKETING – JEDAN KORAK ISPRED - Moderne tehnike marketinga za mala i srednja preduzeća.

Kome je radionica namijenjena?

Interesuje Vas kako marketing zaista funkcioniše u stvarnom poslovnom svijetu? Ako je Vaš odgovor DA, ova radionica namijenjena je upravo Vama, ali i onima koji su u potrazi za novim poslovnim uspjesima – Budite jedan korak ispred!

 Zašto prisustvovati radionici?

Ova radionica će Vam pružiti uvid u stavove nauke o marketinškim tehnikama, ali i iskustva iz prakse, te pri svemu tome, kod svakog učesnika ponaosob, pokušati razviti posebne kompetencije i otkriti skrivene talente.

Kakav je sadržaj radionice?

Radionica se sastoji iz dva dijela. U prvom dijelu govorit ćemo o marketingu kao strategiji kojom se proizvod ili usluga najbolje pozicionira  u svijesti potencijalnog kupca i rezultira time da kupac kupuje ili koristi uslugu, stvarajući istovremeno i svijest o samoj kompaniji ili brendu, o unutrašnjem i vanjskom okruženju, gdje je unutrašnje okruženje proizvod/usluga, cijena, promocija i lokacija, a vanjsko naša ciljna skupina, tehnološko, ekonomsko, kulturno i pravno okruženje. Saznat ćemo i kakva je zaista uloga marketinga u današnjem biznisu, o savremenim definicijama marketing mixa i njegovim komponentama, te kada je ulaganje u marketing samo bacanje novca. Bit će govora i o promotivnom mixu, kako bez obzira na ograničen budžet, uz pomoć kreativnosti i gledanja stvari iz drugog ugla, možemo napraviti sjajnu kampanju. Drugi dio radionice će nam pokazati koliko baš Vi imate talenta za marketing kroz praktičnu izradu marketing kampanje.

Ko je predavač na radionici?

Alma Mušić, Marketing i PR stručnjak sa preko 13 godina radnog iskustva u privatnom sektoru, trenutno odgovorna za Marketing i PR u LUK Grupaciji. U poslovnom okruženju poznata je kao ekspert za marketing, korporativne komunikacije, korporativni imidž, brend menadžment, oglašavanje, odnose s javnošću, gerila marketing, društvene mreže i td. U raji poznata kao: bajkerica i rokerica, mentorica mentoRING programa, blogerica - workandfun1.blogspot.com

Kako učestvovati?

Za prijavu na seminar popunite online formular na našoj Web stranici, izvršite uplatu kotizacije na račun Kurgan d.o.o. kod Ziraat banke na br. 1860001064138136; Rok za prijave je najmanje 24h prije početka seminara;

Ko je organizator?

KURGAN d.o.o. ID: 4201911470004 - Azize Šaćirbegović bb/27, 71000 Sarajevo

Tel:+387 33 911 882, Fax:+387 33 922 345,  Email: training@kurgan.ba

training.kurgan.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave