Nabavke putem međunarodnih finansijskih institucija EBRD, EIB i WB

Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Nabavke putem međunarodnih finansijskih institucija EBRD, EIB i WB

14.09.2020. 09:13 / Izvor: Akta.ba

DVODNEVNI REGIONALNI SPECIJALISTIČKI SEMINAR

 

NABAVKE PUTEM MEĐUNARODNIH FINANSIJSKIH

 INSTITUCIJA EBRD, EIB i WB

 

PLANIRANJE, PROVOĐENJE NABAVKE, UGOVARANJE I KONTROLA REALIZACIJE

PRAVILNA PRIMJENA U PRAKSI I RJEŠAVANJE PROBLEMA

PRAKTIČNE RADIONICE I DISKUSIJE

 

Sarajevo, 15. - 16.10.2020.

SEMINAR NAMIJENJEN

Službenicima za javne nabavke ugovornih organa kao i stručnim licima ponuđača koja učestvuju u pripremi ponuda u projektima finansiranim od strane međunarodnih finansijskih institucija (IFIs):  Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), Evropske investicijske banke (EIB) i Svjetske banke (WB). Prijaviti se mogu svi koji dolaze sa područja Srbije, Crne Gore, Makedonije, Hrvatske i BiH.

 

CILJEVI I SVRHA

  • Pravilno postupanje i upoznavanje sa ciklusom nabavke po domaćem ZJN/Direktivama EU i Svjetske banke
  • Upoznavanje sa EU regulacijom iz područja nabavki koja se odnosi na hitne nabavke zbog pandemije uzrokovane virusom Covid-19 i preporukama Svjetske banke
  • Detaljno upoznavanje sa širim kontekstom funkcionisanja međunarodnih finansijskih institucija i nabavki koje se vrše po pravilima IFIs
  • Sticanje znanja i vještina za vođenje nabavki konsultantskih usluga, radova i roba po procedurama IFIs, sa posebnim akcentom na provođenje nabavki u vrijeme pandemije uzrokovane virusom Covid-19
  • Detaljno upoznavanje sa pravilima koja se odnose na specifične postupke nabavki radova: “two-stage“ i “two-envelope“
  • Usvajanje znanja i vještina za upravljanje ugovorima u praksi
  • Odabir praktičnih načina za provođenje e-nabavki po međunarodnim pravilima i procedurama
  • Prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu

 

SADRŽAJ

CIKLUS NABAVKE PO DOMAĆEM ZAKONU/DIREKTIVAMA EU I SVJETSKE BANKE - KOMPARATIVNI PRIKAZ

Uvod:

  • Direktive EU o javnim nabavkama - svrha, struktura i osnovne značajke
  • Odnos Direktiva EU i domaćih Zakona o javnim nabavkama
  • Misija Svjetske banke i prikaz pravila nabavke
  • Smjernice Evropske komisije za primjenu okvira za javnu nabavu u kriznoj situaciji uzrokovanoj COVID-19 i preporuke Svjetske banke
  • Komparativni prikaz ciklusa nabavke po domaćem zakonu/Direktivama EU i ciklusa nabavke Svjetske banke

 

Studija slučaja i praktična radionica

POLITIKE I PRAVILA NABAVKI EBRD-a, EIB-a i WB-a

 Uvod:

  • Misija međunarodnih finansijskih institucija
  • Projektni ciklus
  • Due diligence procedura prilikom kandidovanja projekata, procjena projekta i kreditni sporazum
  • Procjena troškova i izrada plana nabavki
  • Politike i pravila nabavki (PP&R)/Vodič za nabavke (Guide to Procurement)
  • Uputstvo EBRD-a o provođenju nabavki u vrijeme pandemije uzrokovane virusom Covid-19 (analiza ključnih rizika i praktične mjere njihovog ublažavanja)

Nabavka konsultantskih usluga:

  • Generalna obavijest o nabavci - GPN
  • Poziv za izražavanje interesa, duga i kratka lista
  • Zahtjev za ponudu (Request for proposal) – tipična struktura
  • Standardni tipovi konsultantskih ugovora

 

Studije slučaja i praktična radionica

Nabavka radova i roba

 

  1. Osnovni principi nabavki radova i roba
  2. Two-stage postupak
  • Izbor “two-stage“ tenderskog postupka
  • First Stage Tender - priprema tenderske dokumentacije i osnovna struktura
  • Sastanak za pojašnjenje ponude
  • Second Stage Tender - priprema tenderske dokumentacije i osnovna struktura
  • Priprema, dostavljanje i otvaranje ponuda
  • Evaluacija ponuda i priprema izvještaja
  • Dodjela ugovora
  1. Two-envelope postupak
  • Izbor “two-envelope“ tenderskog postupka
  • Priprema tenderske dokumentacije i osnovna struktura
  • Otvaranje i evaluacija tehničkih ponuda
  • Priprema tehničkog evaluacionog izvještaja
  • Otvaranje i evaluacija finansijskih ponuda
  • Priprema finansijskog evaluacionog izvještaja
  • Dodjela ugovora

 

Provođenje e-nabavki po pravilima EBRD-a – Elektronski portal ECEPP

Studije slučaja i praktična radionica

PREDAVAČI

Josip Jakovac, dipl.iur.

IMPPM

Agencija za javne nabavke BiH

Diplomirani pravnik, šef grupe za normativno-pravne poslove u Agenciji za javne nabavke BiH, trener trenera javnih nabavki ToT projekta Evropske komisije i trener javnih nabavki AJN. Primarno se bavi izradom zakona i podzakonskih akata, transpozicijom legislative EU, monitoringom javnih nabavki, poboljšanjem sistema nabavki u oblasti odbrane i logistike, prevencijom korupcije i implementacijom međunarodnih projekata. Bio je predsjedavajući stručnog tijela (radne grupe) Vijeća ministara BiH za izradu ZIDZJN koji bi trebao reformirati sistem javnih nabavki u BiH. Part-time konsultant i trener za javne nabavke. Održao preko 100 seminara i radionica za više konsultantskih kuća i BH vladu koje su pokrivale skoro sve aspekte nabavki. Izlagač na više međunarodnih konferencija i autor i koautor 7 knjiga i niza stručnih članaka. Nosilac je i titule magistra upravljanja javnim nabavkama Univerziteta Tor Vergata iz Rima (IMPPM program).

 

Davor Vučković, dipl.ing.građ.

IMPPM

Autoputevi RS

Diplomirani inžinjer građevinarstva zaposlen u Javnom preduzeću “Autoputevi Republike Srpske” - Priprema projekata za  izgradnju autoputeva finansiranih od strane IFI institucija. Posjeduje višegodišnje praktično iskustvo u izradi strategija nabavki i ugovaranja, pripremi investicionih programa i provođenju nabavki radova i usluga prema procedurama EBRD-a i EIB-a te na pripremi projekata za sufinansiranje od strane WBIF-a i IPA programa. Nosilac je titule magistra upravljanja javnim nabavkama Univerziteta Tor Vergata iz Rima (IMPPM program). Project Manager i vođa PIU tima za autoput Prnjavor-Doboj.

 

Tarik Duraković, dipl.ing.građ.

IMPPM

JP Autoceste FBiH

Diplomirani inžinjer građevinarstva zaposlen u Javnom preduzeću Autoceste Federacije Bosne i Hercegovine – Služba za nabavke po međunarodnim procedurama na poziciji višeg stručnog saradnika za pripremu i realizaciju projekata. Posjeduje višegodišnje praktično iskustvo u izradi strategija nabavki i ugovaranja, pripremi investicionih programa i provođenju nabavki radova i usluga prema procedurama EBRD-a, EIB-a, KfW-a i drugih međunarodnih finansijskih institucija. Nosilac je i titule magistra upravljanja javnim nabavkama Univerziteta Tor Vergata iz Rima (IMPPM program). 

 

RASPORED RADA

15.10.2020. Četvrtak

09:00 - 09:30 Registracija učesnika

09:30 - 11:00 I MODUL

11:00 - 11:30 Kafe pauza

11:30 - 13:00 II MODUL

13:00 - 14:00 Ručak

14:00 - 16:00 III MODUL

 

16.10.2020. Petak

09:30 - 11:00 IV MODUL

11:00 - 11:30 Kafe pauza

11:30 - 13:00 V MODUL

13:00 - 14:00 Ručak

14:00 - 15:30 VI MODUL

15:30 - 16:00  Diskusija

  • Evaluacija
  • Podjela certifikata

 

METODOLOGIJA RADA

Seminar će se sastojati od dvije komponente: teorijskog dijela i praktičnog dijela. Teorijski dio će podrazumijevati prezentaciju predavača uz interakciju sa učesnicima, sa iznošenjem problematike učesnika u postupku nabavke, zajedničke diskusije i pronalaženje rješenja za konkretne situacije. Praktični dio sastojat će se od grupnih vježbi uz aktivno učešće svih učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK

 

Broj učesnika na seminaru je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 08.10.2020.

 

KONTAKT INFORMACIJE:

 

KVENTUM d.o.o.

Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Tel: +38733621268 

Fax: +38733621273

Mob: +38761307131

Mob: +38761267373

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

 

 

 

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Najave