Načela i praksa kancelarijskog i arhivskog poslovanja

17.04.2019. 08:49 / Izvor: Akta.ba
Načela i praksa kancelarijskog i arhivskog poslovanja

Načela i praksa kancelarijskog i arhivskog poslovanja upravljanje javnim i tajnim dokumentima  u pisanom i elektronskom obliku.

NAČELA I PRAKSA KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA

UPRAVLJANJE JAVNIM I TAJNIM DOKUMENTIMA

 U PISANOM I ELEKTRONSKOM OBLIKU

Baška Voda, 22. – 24.05.2019. godine

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Svim zaposlenima u institucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim djelatnicima, sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji rade i obavljaju organizacijske i kancelarijsko-arhivske poslove.

 

CILJEVI SEMINARA

  • Upoznavanje sa kancelarijskim poslovanjem u širem i užem smislu
  • Upoznavanje sa načinima i prednostima dobro organizovanog kancelarijskog poslovanja
  • Upoznavanje sa pozitivnim zakonskim okvirima koji regulišu kancelarijsko poslovanje u fizičkom i elektronskom obliku
  • Izdvajanje akta upravnog postupka i postupanje sa istim
  • Usvajanje metoda i tehnika postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka do arhiviranja 
  • Usvajanje znanja o postupanju sa tajnama i tajnim podacima, te odgovarajućim evidencijama
  • Usvajanje znanja o odgovornostima i upotrebi pečata i faksimila, prenos ovlaštenja za čuvanje i upotrebu
  • Upoznavanje učesnika sa potpunim korištenjem alata e-pisarnice (DMS-a) 
  • Dobre prakse upravljanja elektronskim dokumentima
  • Upoznavanje sa propisima i pravilima službene elektronske komunikacije
  • Elektronski potpis u praksi
  • Razvoj poslovnih vještina i emocionalne inteligencije

 

SADRŽAJ SEMINARA

 

22.05.2019. Srijeda 10:00 - 16:00

Registracija učesnika

  • Organizacija prostora, radnog vremena i prijema stranki
  • Uloga rukovodioca/menadžera u organizovanju i provođenju djelatnosti
  • Osnove kancelarijskog poslovanja (propisi, načela, evidencije, arhiviranje)
  • Akti upravnog postupka (definicija, evidentiranje, postupanje)
  • Postupanje sa dokumentacijom javnih nabavki i prijava na oglase
  • Lista kategorija registraturne građe
  • Razvrstavanje građe, određivanje rokova čuvanja, uništenje bezvrijedne građe
  • Pravilno arhiviranje – označavanje i smještaj

 

23.05.2019. Četvrtak 09:30 - 16:00

  • Vođenje arhivske knjige
  • Vježbe popunjavanja knjiga osnovnih evidencija
  • Pečat i faksimil – ovlaštenja, upotreba i odgovornost
  • Pravila pisane i elektronske komunikacije
  • Elektronska pošta – primjena u praksi
  • Elektronski potpis
  • Vrste tajni, određivanje i zaštita 
  • Postupanje sa tajnim aktima
  • Upoznavanje sa e-pisarnicom (DMS-om) i prezentacija praktične primjene 
  • Korištenje elektronskog potpisa u skladu sa propisima
  • Primjena EU standarda i normi

 

PREDAVAČ

Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive, sa 30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.

 

24.05.2019. Petak 09:00 - 11:00

  • Savremene poslovne vještine
  • Važnost emocionalne inteligencije u poslu

 

PREDAVAČ

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog. Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

 

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan i prilagođen zakonitostima učenja odraslih. Svaki učesnik može iznijeti konkretan problem i dobiti prijedlog za rješavanje. Praktični primjeri i vježbe popunjavanja evidencija sa naglaskom na upisnike upravnog postupka. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT      

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA:  ONLINE REGISTRACIJA

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme.

Broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 15.05.2019.

 

Za više informacija obratite se:

KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Tel:+38733621268  

Fax:+3873362 273

Mob:+38761307131

E-mail: info@kventum.ba

Web:www.kventum.ba

FB:www.facebook.com/kventum.ba

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave