Napredne vještine u poslovnoj administraciji
Seminar namijenjen: Direktorima, rukovodiocima, menadžerima i šefovima organizacionih jedinica, voditeljima/cama administracije svih nivoa..
NAPREDNE VJEŠTINE U POSLOVNOJ ADMINISTRACIJI
Baška Voda, 11. - 13.04.2018. godine
GRAND HOTEL SLAVIA
HOTEL HORIZONT
Seminar namijenjen:
Direktorima, rukovodiocima, menadžerima i šefovima organizacionih jedinica, voditeljima/cama administracije svih nivoa, poslovnim sekretarima/cama, šalterskim djelatnicima, administrativnim tehničarima i asistentima/cama u organizacijama javnog i privatnog sektora i za sve one koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu i da podignu nivo svojih poslovnih kompetencija i uspješnosti kako u profesionalnom, tako i privatnom životu
Ciljevi seminara:
- Definiranje i usavršavanje profesionalnog imidža
- Unapređenje profesionalnosti na radnom mjestu
- Usvajanje alata i tehnika uspješne poslovne komunikacije
- Znati ispravno reagovati u svakoj poslovnoj situaciji
- Povećanje radne učinkovitosti i uspješno upravljanje vremenom
- Razvoj naprednih poslovnih vještina za ostvarivanje zadanih ciljeva
- Kvalitetno obavljanje svakodnevnih zadataka
Sadržaj seminara:
- Napredne poslovne vještine u savremenom radnom okruženju
- Uspješno obavljanje radnih zadataka i vođenje poslovanja
- Pravila profesionalnosti, poslovna etika i bonton
- Važnost timskog rada i održavanja produktivne organizacijske kulture u svakodnevnim aktivnostima
- Pravila kvalitetne interne i eksterne komunikacije
- Verbalna, paraverbalna i neverbalna komunikacija
- Telefonska i elektronska komunikacija
- Komunikacija sa pretpostavljenim, kolegama i klijentima
- Samopouzdanje, donošenje odluka i kreativno rješavanje problema na radnom mjestu
- Izrada plana za efikasno upravljanje vremenom
- Odgovor na primjedbe, poslovni izgovori i upravljanje konfliktima na radnom mestu
- Važnost emocionalne inteligencije u svakodnevnom radu
- Metode i tehnike kanalisanja stresa u radnu motivaciju
INTERAKTIVNA RADIONICA: Praktično rješavanje svakodnevnih problema na radnom mjestu uz primjenu naprednih poslovnih vještina
Raspored seminara:
Registracija učesnika 09:30 - 10:00
10:00 - 16:00 srijeda 11.04.2018.
09:30 - 16:00 četvrtak 12.04.2018.
09:00 - 11:00 petak 13.04.2018.
Metodologija rada:
Naši seminari su visoko interaktivni i dizajnirani prema zakonitostima učenja odraslih. Kombinacija teorije, praktičnih primjera, testova, radionica i vježbi. Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva, demonstracija i slično. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.
Predavač:
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog. Certifikovani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku:
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA:
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.
Prijave traju do: 04.04.2018.
Za više informacija obratite se:
KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Telefon: +387 33 621 268
Fax: +387 33 621 273
Mob: +387 61 307 131
E-mail: info@kventum.ba
Web: www.kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.