Napredne vještine u poslovnoj administraciji

19.03.2018. 09:23 / Izvor: Akta.ba
Napredne vještine u poslovnoj administraciji

Seminar namijenjen: Direktorima, rukovodiocima, menadžerima i šefovima organizacionih jedinica, voditeljima/cama administracije svih nivoa..

NAPREDNE VJEŠTINE U POSLOVNOJ ADMINISTRACIJI

Baška Voda, 11. - 13.04.2018. godine

GRAND HOTEL SLAVIA

HOTEL HORIZONT

 

Seminar namijenjen:

Direktorima, rukovodiocima, menadžerima i šefovima organizacionih jedinica, voditeljima/cama administracije svih nivoa, poslovnim sekretarima/cama, šalterskim djelatnicima, administrativnim tehničarima i asistentima/cama u organizacijama javnog i privatnog sektora i za sve one koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu i da podignu nivo svojih poslovnih kompetencija i uspješnosti kako u profesionalnom, tako i privatnom životu

 

Ciljevi seminara:                  

  • Definiranje i usavršavanje profesionalnog imidža
  • Unapređenje profesionalnosti na radnom mjestu
  • Usvajanje alata i tehnika uspješne poslovne komunikacije
  • Znati ispravno reagovati u svakoj poslovnoj situaciji
  • Povećanje radne učinkovitosti i uspješno upravljanje vremenom
  • Razvoj naprednih poslovnih vještina za ostvarivanje zadanih ciljeva
  • Kvalitetno obavljanje svakodnevnih zadataka

                                   

Sadržaj seminara:

  • Napredne poslovne vještine u savremenom radnom okruženju
  • Uspješno obavljanje radnih zadataka i vođenje poslovanja
  • Pravila profesionalnosti, poslovna etika i bonton
  • Važnost timskog rada i održavanja produktivne organizacijske kulture u svakodnevnim aktivnostima
  • Pravila kvalitetne interne i eksterne komunikacije
  • Verbalna, paraverbalna i neverbalna komunikacija
  • Telefonska i elektronska komunikacija
  • Komunikacija sa pretpostavljenim, kolegama i klijentima
  • Samopouzdanje, donošenje odluka i kreativno rješavanje problema na radnom mjestu
  • Izrada plana za efikasno upravljanje vremenom 
  • Odgovor na primjedbe, poslovni izgovori i upravljanje konfliktima na radnom mestu
  • Važnost emocionalne inteligencije u svakodnevnom radu
  • Metode i tehnike kanalisanja stresa u radnu motivaciju

 

INTERAKTIVNA RADIONICA: Praktično rješavanje svakodnevnih problema na radnom mjestu uz primjenu naprednih poslovnih vještina

 

Raspored seminara:

Registracija učesnika   09:30 - 10:00

10:00 - 16:00  srijeda      11.04.2018.

09:30 - 16:00  četvrtak    12.04.2018.

09:00 - 11:00  petak         13.04.2018.

 

Metodologija rada:

Naši  seminari  su  visoko  interaktivni  i dizajnirani prema  zakonitostima  učenja  odraslih. Kombinacija teorije, praktičnih primjera, testova, radionica i vježbi.  Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva, demonstracija i slično. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

 

Predavač:

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog. Certifikovani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:

PDF PROSPEKT

 

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA:

LINK ZA ONLINE REGISTRACIJU

 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 04.04.2018.

 

Za više informacija obratite se:

KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Telefon: +387 33 621 268 

Fax: +387 33 621 273

Mob: +387 61 307 131

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

KVENTUM EDUKACIJA VIDEO  

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave