Obuka službenika za javne nabavke, e-aukcije, industrijsku sigurnosnu dozvolu
Seminar namijenjen ugovornim organima, privrednim subjektima, ponuđačima, predsjednicima i članovima komisija javnih nabavki, te drugim.
JAVNE NABAVKE – NOVOSTI I AKTUELNOSTI
OBUKA SLUŽBENIKA ZA JAVNE NABAVKE, E-AUKCIJA, INDUSTRIJSKA SIGURNOSNA DOZVOLA, PROVOĐENJE POSTUPKA, ZAKLJUČIVANJE I REALIZACIJA UGOVORA
Baška Voda, 20. - 22.06.2018. godine
GRAND HOTEL SLAVIA / HOTEL HORIZONT
Seminar namijenjen:
Ugovornim organima, privrednim subjektima, ponuđačima, predsjednicima i članovima komisija za javne nabavke, službenicima za javne nabavke i za sve ostale koji rade i obavljaju poslove javnih nabavki, kao i za sve one koji žele da usvoje osnovna znanja o javnim nabavkama.
Ciljevi seminara:
- Shvatanje prirode i ciljeva javnih nabavki, upoznavanjem sa osnovnim pojmovima o javnim nabavkama, te legislativom javnih nabavki
- Prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu
- Upoznavanje sa Pravilnikom o uslovima i načinu korištenja e – aukcije
- Upoznavanje sa Pravilnikom o obuci službenika za javne nabavke
- Upoznavanje sa Pravilnikom o industrijskoj sigurnosnoj dozvoli
- Zaključivanje ugovora u najboljem vlastitom interesu
- Realizacija ugovora u optimalnim vrijednostima
- Upoznavanje sa praktičnim primjerima iz postupaka javnih nabavki
- Primjena stečenih znanja u svakodnevnom radu
- Povećanje uspješnosti u provođenju ili u učešću u javnim nabavkama
Sadržaj i raspored seminara:
- Javne nabavke – pojmovi, principi i ciljevi
- Planirane izmjene Zakona o javnim nabavkama
- Upoznavanje sa Pravilnikom o obuci službenika za javne nabavke
- Industrijska sigurnosna dozvola – pojam, potrebe i način sticanja
- Subjekti javnih nabavki
- Predmeti javnih nabavki
- Preduslovi za pokretanje postupka
- Važnost planiranja javnih nabavki
- Vrste postupaka javnih nabavki
- E-aukcija
- Kriteriji za dodjelu ugovora
- Ponuda i njen sadržaj
- Pokretanje i provođenje postupka nabavke
- Razmatranje i ocjena ponuda
- Okončanje postupka – dodjela ugovora / poništenje postupka
- Obavještavanje učesnika o rezultatima postupka
- Revizija postupaka javnih nabavki
- Zaključenje ugovora o javnim nabavkama
- Materijalni propisi koji se primjenjuju u fazi izvršenja ugovora
- Praćenje realizacije ugovora
- Primjeri iz prakse javnih nabavki
- Zaključci
Raspored seminara:
Registracija učesnika 09:30 - 10:00
10:00 - 16:00 srijeda 20.06.2018.
09:30 - 16:00 četvrtak 21.06.2018.
09:00 - 11:00 petak 22.06.2018.
Metodologija rada:
Seminar je visoko interaktivan, uključuje rješavanje konkretnih problema kroz predavanja i razmjenu iskustava. Kombinacija teorije i praktičnih primjera. Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog rada.
Predavač:
mr. Edin Sedlarević, Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH
Autor magistarskog rada na temu: „Postupak javnih nabavki u javnim preduzećima sa većinskim državnim vlasništvom u Bosni i Hercegovini“, na Pravnom fakultetu Univerziteta u Sarajevu 2012. godine, kao i više stručnih članaka na temu javnih nabavki. Dugi niz godina se direktno bavi javnim nabavkama kroz učešće u komisijama za javne nabavke.
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku:
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA:
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.
Prijave traju do: 11.06.2018.
Za više informacija obratite se:
KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Telefon: +387 33 621 268
Fax: +387 33 621 273
Mob: +387 61 307 131
E-mail: info@kventum.ba
Web: www.kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.