Obuka za poslovno-tehničke sekretare

20.02.2018. 13:54 / Izvor: Akta.ba
Obuka za poslovno-tehničke sekretare

Prvi utisak koji  firma ostavlja na svoje klijente i poslovne saradnike može biti presudan za njeno uspješno poslovanje.

Privredna komora Kantona Sarajeva, u okviru programa unaprijeđenja institucijske i poduzetničke infrastrukture (poticaj i razvoj male privrede Ministarstva privrede Kantona Sarajevo) - Centra za poduzetništvo i inovacije poziva Vas na besplatnu radionicu na temu:

OBUKA ZA POSLOVNO-TEHNIČKE SEKRETARE

09-10. mart, u prostorijama Komore, sa početkom u 10.00 sati

Prvi utisak koji  firma ostavlja na svoje klijente i poslovne saradnike može biti presudan za njeno uspješno poslovanje. Posao poslovno-tehničkog sekretara je zanimljiv, izazovan i zahteva multidisciplinarne vještine u obavljanju posla. Ako ste ambiciozni, spremni da postanete vrijedan resurs svake firme, organizator posla i desna ruka upravljačkog kadra, ovladajte praktičnim znanjima i vještinamana na obuci za poslovno-tehničkog sekretara.

Kome je obuka namjenjena:  Poslovno-tehničkim sekretarima, osobama koje su zaduženje za organizaciju i koordinaciju poslovanja, projekt asistentima, šefovima kabineta, administrativno-finansijskim koordinatorima, ličnim asistentima, izvršnim asistentima, finansijskim asistentima, office menadžerima i ostalom administrativnom osoblju koje u svom svakodnevnom poslu komunicira sa poslovnim partnerima. Nakon završene obuke učesnici će dobiti kontakt podatke predavača na koje će mu se moći obratiti sa pitanjima u periodu od godinu dana nakon obuke.

Predavač: Željka Pilipović Vuleta, agencija Obrazuj.se, dugi niz godina se realizira edukacije iz oblasti finansija i motivacije mladih u postupku traženja pronalaženja posla. Od 2003. godine radi za Agenciju Spektra, Agencija za posredovanje pri zapošljavanju,  gdje jeradila na projektu YEP u privatno-javnom partnerstvu sa Zavodom za zapošljavanje RS kao konsultant i voditelj kluba za traženje posla.                           

Sadržaj radionice:

  • Upravljanje, čuvanje i arhiviranje poslovne dokumentacije (prijem, zavođenje, razvrstavanje dokumentacije, slanje i prijem pošte);
  • Učestvovanje u pripremi i slanju ponuda, ugovora (sadržaj i arhiviranje ugovora sa kupcima i dobavljačima);
  • Poslovna tajna, način zaštite tajnih podataka, postupak i korištenje tajnih podataka;
  • Priprema dnevnih, nedeljnih, mjesečnih i drugih statističkih izvještaja, kao i specijalnih izvještaja po zahtjevima direktora ili odbora;
  • Korporativna korespodencija (poslovna korespodencija i komunikacija);
  • Praćenje i priprema tenderske dokumentacije;
  • Priprema i slanje računa (račun/faktura/poreska faktura, fiskalni račun, pragovi,vođenje dokumentacije za fiskalnu kasu);
  • Korespodencija sa bankama i poslovi plaćanja  (virman ili e – banking, devizna i BAM plaćanja, ovlašćenja, izdavanje kartica, praćenje izvoda i njihovo knjiženje);
  • Blagajna (obrada putnih naloga, blagajnički dnevnik, nalog za naplatu, nalog za isplatu, ček);
  • HRM izrada ugovora o radu, praćenje i evidencija (upoznavanje sa radnim odnosima i izrada rješenja, prijava i odjava zaposlenih, primopredaja dokumenata, prisutnosti na radu, matična knjiga radnika, dosije);
  • Vođenje dokumentacije vezane za bezbjednost i zaštitu na radu;
  • Procjena rizika na radnom mjestu  (pojedinačno za svakog zaposlenog);
  • Testiranje i dodjela certifikata.

Detaljnije informacije o radionici možete dobiti na tel. 250-117,250-190,250-131, ili putem e-mail-a: lejlah@pksa.ba, irenac@pksa.ba, dinov@pksa.ba. Prijavu za učešće na radionici možete poslati na gore navedene mail-adrese ili na fax. broj 033/226-717 do 02.marta t.g.

Za sve polaznike obezbjeđeno je osvježenje i lagani obrok, pisani materijal i potvrda o učešću na radionici.

PREUZMI DOKUMENT:
Prijava

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave