Online seminar: Poslovanje u vanrednim okolnostima

Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Online seminar: Poslovanje u vanrednim okolnostima

10.04.2020. 13:23 / Izvor: Akta.ba

INTERAKTIVNI ONLINE SEMINAR


POSLOVANJE
U VANREDNIM OKOLNOSTIMA

 

14.04.2020 (s početkom u 10:00 sati)

15.04.2020 (s početkom u 10:00 sati)

 

 

Vanredne okolnosti zahtijevaju i nužna prilagođavanja kontinuirane profesionalne edukacije računovođa i revizora tim i takvim okolnostima. Rad i obavljanje redovnih, pa i raznih vanrednih poslova računovođa i revizora se mora nastaviti, posebno zato što se upravo od računovođa i revizora očekuje da i u ovim vremenima budu najbolje upoznati ne samo sa postojećim obavezama, ograničenjima, pa i zabranama u gotovo svim sferama poslovanja, nego i sa svim mjerama koje nadležni organi donose ili namjeravaju donijeti kao olakšice koje bi poslovnim subjektima omogućile nastavak poslovanja i očuvanje što većeg broja radnih mjesta.

Naš zajednički zadatak je da i u ovim vanrednim okolnostima (štaviše: posebno u ovim okolnostima) budemo od pomoći našim poslodavcima, odnosno našim klijentima.

Stoga smo odlučili da zakažemo interaktivni online seminar na sve aktualne teme i oblasti, kako one koje računovođe i revizori “pokrivaju” po prirodi svog posla, tako i one za koje se to od njih očekuje. Na seminaru će biti prezentirane i pojašnjene sve aktualne obaveze, zahtjevi i ograničenja, ali i sve olakšice, poticaji i sve druge mogućnosti preporučenog postupanja u sadašnjim okolnostima, u skladu sa važećim propisima, usvojenim vanrednim mjerama i objektivnim okolnostima.
Napominjemo da je online seminar interaktivnog karaktera, što znači da je on ujedno i prilika i za sva Vaša dodatna pitanja iz navedenih i drugih oblasti, na koja ćete odgovore dobiti odmah, online komunikacijom putem naše video platforme.

Seminar je moguće pratiti na svim platformama i putem svih elektronskih uređaja.

 

PROGRAM

·Aktualne i najavljene mjere nadležnih organa: BiH, FBiH, RS, BD, kantoni...
·Rad i radni odnosi u sadašnjim okolnostima: mogućnosti i posljedice
·Računovodstvo i revizija u vanrednim okolnostima
·Obračun plaća, naknada plaća i dodatnih primanja u aktualnim uslovima
·Porezi, doprinosi, parafiskaliteti: olakšice, oslobađanja, odgode, novi rokovi...
·Primjena PDV propisa u sadašnjim uslovima
·Finansije i likvidnost: „ponude“ banaka - poboljšanje novčanog toka
·Cijene i marže: novi način utvrđivanja i kontrole
·Online prodaja: svi relevantni aspekti
·Fiskalizacija računa u sadašnjim uslovima
·Javni sektor: nužnosti i očekivanja
·Druge relevantne oblasti
·Preporučeni načini postupanja
·Odgovori na pitanja

 

Naknada za učešće (sa uključenim PDV-om):

  • 80 KM po učesniku sa MOJOM KARTICOM
  • 100 KM za ostale učesnike 

 

Naknada uključuje:

  • učešće u online seminaru
  • edukacijski materijal
  • odgovore na pitanja


UPLATA na račune

UniCredit Bank d.d.
Bosna Bank International d.d.
Raiffeisen Bank BiH d.d.
Sparkasse Bank d.d.
ASA Banka d.d. Sarajevo
Nova banka a.d.
Union banka d.d.
ProCredit banka d.d.
Addiko Bank d.d.
Sberbank a.d. Banjaluka

3383202200308627
1413105320013074
1610000060920085
1992400075053168
1344701000241677
5550050001608033
1020500000075755
1941011354700156
3060350000444164
5673831100002975

 

Za sve informacije o seminaru i prijave molimo kontaktirajte:

Revicon d.o.o.

Envera Šehovića 14, 71000 Sarajevo

tel: (033) 720-584 (Dženita Mehmedić)

fax: (033) 720-581

e-mail: revicon@revicon.info

www.revicon.info

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Najave