Online seminar: Poslovanje u vanrednim okolnostima
Seminar je moguće pratiti na svim platformama i putem svih elektronskih uređaja.
INTERAKTIVNI ONLINE SEMINAR
POSLOVANJE
U VANREDNIM OKOLNOSTIMA
14.04.2020 (s početkom u 10:00 sati)
15.04.2020 (s početkom u 10:00 sati)
Vanredne okolnosti zahtijevaju i nužna prilagođavanja kontinuirane profesionalne edukacije računovođa i revizora tim i takvim okolnostima. Rad i obavljanje redovnih, pa i raznih vanrednih poslova računovođa i revizora se mora nastaviti, posebno zato što se upravo od računovođa i revizora očekuje da i u ovim vremenima budu najbolje upoznati ne samo sa postojećim obavezama, ograničenjima, pa i zabranama u gotovo svim sferama poslovanja, nego i sa svim mjerama koje nadležni organi donose ili namjeravaju donijeti kao olakšice koje bi poslovnim subjektima omogućile nastavak poslovanja i očuvanje što većeg broja radnih mjesta.
Naš zajednički zadatak je da i u ovim vanrednim okolnostima (štaviše: posebno u ovim okolnostima) budemo od pomoći našim poslodavcima, odnosno našim klijentima.
Stoga smo odlučili da zakažemo interaktivni online seminar na sve aktualne teme i oblasti, kako one koje računovođe i revizori “pokrivaju” po prirodi svog posla, tako i one za koje se to od njih očekuje. Na seminaru će biti prezentirane i pojašnjene sve aktualne obaveze, zahtjevi i ograničenja, ali i sve olakšice, poticaji i sve druge mogućnosti preporučenog postupanja u sadašnjim okolnostima, u skladu sa važećim propisima, usvojenim vanrednim mjerama i objektivnim okolnostima.
Napominjemo da je online seminar interaktivnog karaktera, što znači da je on ujedno i prilika i za sva Vaša dodatna pitanja iz navedenih i drugih oblasti, na koja ćete odgovore dobiti odmah, online komunikacijom putem naše video platforme.
Seminar je moguće pratiti na svim platformama i putem svih elektronskih uređaja.
PROGRAM
·Aktualne i najavljene mjere nadležnih organa: BiH, FBiH, RS, BD, kantoni...
·Rad i radni odnosi u sadašnjim okolnostima: mogućnosti i posljedice
·Računovodstvo i revizija u vanrednim okolnostima
·Obračun plaća, naknada plaća i dodatnih primanja u aktualnim uslovima
·Porezi, doprinosi, parafiskaliteti: olakšice, oslobađanja, odgode, novi rokovi...
·Primjena PDV propisa u sadašnjim uslovima
·Finansije i likvidnost: „ponude“ banaka - poboljšanje novčanog toka
·Cijene i marže: novi način utvrđivanja i kontrole
·Online prodaja: svi relevantni aspekti
·Fiskalizacija računa u sadašnjim uslovima
·Javni sektor: nužnosti i očekivanja
·Druge relevantne oblasti
·Preporučeni načini postupanja
·Odgovori na pitanja
Naknada za učešće (sa uključenim PDV-om):
- 80 KM po učesniku sa MOJOM KARTICOM
- 100 KM za ostale učesnike
Naknada uključuje:
- učešće u online seminaru
- edukacijski materijal
- odgovore na pitanja
UPLATA na račune
UniCredit Bank d.d. |
3383202200308627 |
Za sve informacije o seminaru i prijave molimo kontaktirajte:
Revicon d.o.o.
Envera Šehovića 14, 71000 Sarajevo
tel: (033) 720-584 (Dženita Mehmedić)
fax: (033) 720-581
e-mail: revicon@revicon.info
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.