Optimalno investiranje u marketing i povećanje povrata na investirano
Kako mjeriti povrat na ulaganje u marketing? Ovaj seminar će prikazati jasan proces kao i prezentirati poslovni sustav (software) koji omogućava transparentno, efikasno i efektivno upravljanje marketinškim procesom.
Naklada MATE d.o.o. sa zadovoljstvom predstavlja jednodnevni seminar iz područja marketinga, a koji će održati 18.2.2016. u Sarajevu:
OPTIMALNO INVESTIRANJE U MARKETING I POVEĆANJE POVRATA NA INVESTIRANO
ROMI – return on marketing investment
Uložite manje – zaradite više
Datum: 18.02.2016., Hotel Sarajevo, Sarajevo
Opis seminara: Kako mjeriti povrat na ulaganje u marketing? Ovaj seminar će prikazati jasan proces kao i prezentirati poslovni sustav (software) koji omogućava transparentno, efikasno i efektivno upravljanje marketinškim procesom. Definirat ćemo ključne izazove u marketingu te kako i na koji način ostvariti što veći povrat na investirano. Jer budžet za marketing nije trošak – to je investicija.
Koristi koje program pruža polaznicima:
- primjeri i načini kako upravljati marketinškim procesom;
- definiranje procesa marketinga;
- kontrola i mjerenje uspješnosti poslovanja u marketingu;
- kako možemo optimizirati marketing budžet, a opet ostvariti što veći povrat na investirani marketing budžet;
- korisnicima će biti prezentirani poslovni sustav (software) pod imenom MOPware (Marketing Optimization Process).
Po završetku programa, polaznici će:
- se osposobiti za: transparentno, efikasno i efektivno upravljanje marketing procesom i marketing budžetima;
- moći: prikazati i procjeniti te izračunati ROMI u marketingu;
- biti u stanju: implementirati i kontrolirati cijeli proces marketinga koristeći novi MOPware sustav.
Kome je program namijenjen?
Program je namijenjen iskusnim marketing profesionalcima, no također jer vrlo koristan i za CEO, CFO i CMO pozicije unutar kompanija kao i za cijeli top management.
Predavač na seminaru:
Dr.sc.Hrvoje Maljak, predavač je na ZŠEM-u (Zagrebačka Škola Ekonomije i Menadžmenta) gdje drži predmet „Principles of Marketing“ i „Marketing Managemenet“. Doktorirao je u Leeds Metroplitan University. Praktično iskustvo stjecao je kroz Panonsku pivovaru (današnji Carslberg), Podravku i Agrokor.Glavni interes mu je redefiniranje procesa marketinga unutar organizacijske strukture i naglasak na Marketing efikasnosti i efektivnost čineći marketing uspješnim uz istu ili manju iskoristivost postojećeg marketing budžeta. Tijekom doktorskog studija razvio je model MOP „Marketing Optimization Proces“ koji u svojoj konačnici daje jasnu kontrolu nad optimiziranjem marketing procesa kao i ulaganja u marketing.
Način izvođenja seminara: seminar će kombinirati predavanja, diskusije, obradu poslovnih slučajeva i rješavanje problemskih zadataka
RASPORED:
VRIJEME |
TEME |
09:00 - 10:30 |
Uvod u transparentno, efikasno i efektivno upravljanje marketingom |
10:30 - 11:00 |
Pauza za kavu |
11:00 - 12:30 |
Transparentno i efikasno upravljanje marketing budžetom i procesom |
12:30 - 13:30 |
Ručak |
13:30 - 15:00 |
MOPware – poslovni sustav za upravljanje marketing procesom i mjerenje ROMI |
15:00 - 15:15 |
Pauza za kavu |
15:15 - 16:30 |
Korištenje MOPware u praksi |
Informacije i prijave:
Kotizacija za seminar iznosi 160 € + PDV. U iznos su uračunati materijali za seminar, stručna literatura, certifikat o usavršavanju, ručak i osvježenje.
Na kraju programa sudionici će dobiti certifikat izdan od strane Zagrebačke škole ekonomije i menadžmenta (ZŠEM) kao priznanje za sudjelovanje na ovom programu.
Naklada MATE d.o.o. svim sudionicima seminara poklanja knjigu METRIKE MARKETINGA!
Prijave se primaju do 16.02.2016.
Odobravamo popust „3 za 2“, za dvoje polaznika iz iste tvrtke, treći polaznik seminar prati GRATIS!
Broj polaznika je ograničen!
Letak seminara možete preuzeti OVDJE ili nas kontaktirajte na dolje navedene kontakte.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.