Organizacija Superbrands predstavlja bosanskohercegovačke Superbrandove, 10.12.2009. godine u Sarajevu

04.12.2009. 13:27 / Izvor: eKapija.ba
Organizacija Superbrands predstavlja bosanskohercegovačke Superbrandove, 10.12.2009. godine u Sarajevu

Bosanskohercegovački Superbrandovi, tržišne marke koje su dobile uglednu međunarodnu titulu Superbrands, biti će predstavljeni 10. decembra 2009. na svečanoj ceremoniji dodjele priznanja u sarajevskom Hotelu Evropa. Svečana dodjela priznanja zaokružuje drugi izbor bh. Superbrandova, koji je započeo okupljanjem stručnog vijeća u januaru 2009. godine.

Preko 800 domaćih i međunarodnih brandova, raspoređenih u 27 kategorija, nalazilo se na listi finalista koja je pripremljena u saradnji sa vodećim agencijama za istraživanje tržišta (GfK, Puls, MEMRB i Valicon).

Za najbolje se glasalo na osnovu kvalitete, pouzdanosti, prepoznatljivosti i emotivnog naboja. U procesu odabira sudjelovalo je stručno vijeće, koje čine četrdeset uglednih i priznatih predstavnika bosanskohercegovačke poslovne javnosti, stručnjaka i autoriteta iz područja poslovanja, marketinga te predstavnika medija, kao i preko 10.000 potrošača.

Na svečanoj dodjeli biti će predstavljeno i drugo izdanje bh. Superbrands publikacije koja opisuje svojevrsne branding studije Superbrandova koji sudjeluju u programu. Branding studije daju uvid u srž same tržišne marke, sa kratkim osvrtom na početke, tržište na kojem djeluje, te rast koji je uvjetovao uspjeh, okrunjen prepoznatljivošću kojom se odlikuje.

Međunarodna organizacija Superbrands jedini je globalni i neovisni autoritet na području brandinga. Prisutna je u 86 zemalja širom svijeta, a glavni joj je cilj identificirati vodeće brandove na svakom pojedinom tržištu te, na taj način, dodatno promovirati disciplinu brandinga.

Organizacija, trenutno, u cijelom svijetu surađuje sa više od 10.000 robnih marki, a do sada je organizirala preko 200 globalnih branding evenata, takozvanih "branding Oskara". Renomirani svjetski brandovi kao što su: Coca-Cola, DHL, Gillette, IBM, McDonald’s, Microsoft, Wrigley, i mnogi drugi aktivno su koristili stečeni status i znak u svojim promotivnim aktivnostima širom svijeta.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave