Osnove kancelarijskog i arhivskog poslovanja u praksi

22.03.2018. 09:22 / Izvor: Akta.ba
Osnove kancelarijskog i arhivskog poslovanja u praksi

Seminar namijenjen: Uposlenima u organima javne uprave, javnim i privrednim preduzećima, pravnim licima ..

OSNOVE KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA U PRAKSI

Sarajevo, 17.04.2018. godine

HOTEL HOLIDAY

 

Seminar namijenjen:

Uposlenima u organima javne uprave, javnim i privrednim preduzećima, pravnim licima (direktorima, rukovodiocima, voditeljima ureda, administrativnim djelatnicima,  sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji rade i obavljaju organizacijske i kancelarijsko-arhivske poslove.

 

Ciljevi seminara:

  • Upoznavanje sa pozitivnim, važećim zakonskim propisima koji regulišu kancelarijsko poslovanje
  • Usvajanje metoda i tehnika postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka do arhiviranja
  • Akti upravnog postupka u upravnom postupku i javnim nabavkama
  • Primjena stečenog znanja na radnom mjestu

                               

Sadržaj seminara:

  • Primanje, otvaranje i signiranje pošte, dostava u rad
  • Obrada , razvođenje i otpremanje akata
  • Upisnik javnih nabavki
  • Arhiviranje i čuvanje građe
  • Osnovne evidencije upravnog postupka i opšteg poslovanja
  • Pomoćne evidencije 
  • Lista kategorija registraturne građe
  • Izlučivanje i uništenje registraturne građe
  • Primjena elektronskog protokola

 

Raspored seminara:

09:30 – 10:00 Registracija učesnika

10:00 – 11:30 I MODUL

11:30 – 12:00 Kafe pauza

12:00 – 13:30 II MODUL

13:30 – 14:30 Ručak za sve učesnike

14:30 – 16:00 III MODUL

16:00 – 16:15 - Diskusija i evaluacija seminara

                     - Podjela Uvjerenja o usavršavanju (certifikata)

 

Metodologija rada:

Seminar je osmišljen kao interaktivan gdje svaki učesnik može iznijeti konkretan problem i dobiti prijedlog za rješavanje. Praktični primjeri i vježbe popunjavanja evidencija sa naglaskom na upisnike upravnog postupka. Prikazat će se određene prezentacije, uključiti teorijska analiza, ali najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.

 

Predavač:

Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive, sa 30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:

PDF PROSPEKT

 

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA:

LINK ZA ONLINE REGISTRACIJU

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 12.04.2018.

 

Za više informacija obratite se:

KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Telefon: +387 33 621 268 

Fax: +387 33 621 273

Mob: +387 61 307 131

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

KVENTUM EDUKACIJA VIDEO  

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave