Performance management - Upravljanje radnim učinkom uposlenika
Ova interaktivna radionica prvenstveno je namijenjena HR menadžerima u srednjim i velikim organizacijama.
Sarajevo - 28. i 29. novembar, Hotel Hills
ograničeno na 16 učesnika
Iskoristite popust za rane prijave do 16. novembra
Cilj naših treninga i seminare je povećanje efikasnosti poslovanja. Želimo vas naučiti kako da optimizirate vaše upravljanje radnim učinkom uposlenika i postanete izvrsni u poslovanju. Trening vodi vrhunski HR menadžer Suzana Tihi-Babić, Direktor Odjela ljudskih resursa Addiko banke, koja svoja dokazana iskustva u preko 20 godina rada stavlja vama na raspolaganje kroz interaktivni rad u maloj grupi. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovaj trening imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse
Kome je radionica namijenjena
Ova interaktivna radionica prvenstveno je namijenjena HR menadžerima u srednjim i velikim organizacijama, ali i svima onima koji žele da unaprijede svoje znanje u oblasti upravljanja ljudskim resursima i upravljanju učinkom. Svi oni koji učestvuju u upravljanju ljudskim resursima imat će praktičnu koristi od ovog treninga, uključujući zaposlene u HRM odjelima, rukovodioce koji upravljaju timovima, direktore srednjih i malih firmi, vlasnike obrta i studente koji žele steći dodatna znanja i certifikat iz ove oblasti.
Networking
Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz ove branše.
Certifikat
Po završetku treninga učesnici dobivaju CPE certifikat.
Mjesto i vrijeme održavanja
SARAJEVO - 28. i 29. novembar 2019; 9:30-16h; Hotel Hills
Predavač
mr. sc. Suzana Tihi-Babić
Addiko bank, Direktor Odjela upravljanja ljudskim resursima
Biografija predavača na stranici radionice.
Trening je ograničen na 16 učesnika.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.