Poslovne vještine – preduslov za uspješno poslovanje

28.11.2017. 10:25 / Izvor: Akta.ba
Poslovne vještine – preduslov za uspješno poslovanje

Praktični primjeri i obrasci za što lakše savladavanje ili usavršavanje poslovnih vještina.

Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje organizuje seminar na temu POSLOVNE  VJEŠTINE – PREDUSLOV ZA USPJEŠNO POSLOVANJE.

Datum: 15.12. 2017 i 20.-22.12.2017.

Mjesto: SARAJEVO  I  ZLATIBOR

Rok za prijavu je 08.12.2017. Broj polaznika je ograničen zbog interaktivnosti u radu i posvečenosti svakom polazniku.

BONUS: Praktični primjeri i obrasci za što lakše savladavanje ili usavršavanje poslovnih vještina

Poklon priručnik: Menadžment ljudskih resursa

Danas u poslovnom okruženju je veoma važno poznavanje poslovnih vještina koje su postale ključ za uspješno poslovanje pojedinaca ili organizacija.Bez obzira na kojim poslovima radite I kojoj poziciji uvijek je potrebno komunicirati sa drugima.Način na koji to radimo ostavlja prvi dojam na našeg sagovornika ili grupu kojoj nešto prezentiramo. Prezentacijske I komunikacijske vještine su jako važne ukoliko moramo nešto važno predstaviti,obratiti se javnosti, ukoliko mjenjamo radno mjesto ili započinjemo novu karijeru, ukoliko radimo na projektima,radimo timski ili jednostavno podnosimo izvještaj. Govorom tijela I razumjevanja u komunikaciji ostavljamo dojam samouvjerenosti što je veoma važno za uspješnu karijeru.

Uspješna komunikacija je jednaka poslovanju bez konflikata.

Da bi efikasno upravljali radnim zadacima u ovom turbulentnom vremenu potrebno je da posjedujemo određene vještine I znanja kako da na najlakši način prebrodimo sve iznenadne situacije. Ponekad I planovi koje radimo I kojih se pridržavamo služe nam samo da otpočnemo naš radni dan. Bez timskog rada I delegiranja nema ni efikasnog I uspješnog poslovanja.

SEMINAR JE NAMJENJEN

 Menadžerima, direktorima, rukovodiocima,državnim službenicima, zaposlenima koji rade na projektima,marketinškim stručnjacima,zaposlenima u odnosima s javnošću, šalterskim radnicima koji imaju direktnu komunikaciju sa korisnicima usluga, stručnjacima za prodaju, tajnicama,administraciji,sekretarima, javnim institucijama, privatnim i javnim preduzećima,općinama/opštinama i svima koji imaju potrebu poraditi na stjecanju poslovnih vještina u svrhu uspješnijeg poslovanja.

Koristi za učesnike seminara:

•             Ovladat će komunikacijskim vještinama i snalaženja u datoj situaciji

•             Naučiti izbjegavati konfliktne situacije ili efikasno rješavati iste

•             Kroz vještine prezentiranja i javnog nastupa naučiti savladati tremu,kako uspješno napraviti i prezentirati, poboljšati verbalnu i neverbalnu komunikaciju

•             Ovladati vještinama upravljanja vremenom (hitno-bitno)

•             Timski rad – naučiti kako upravljati i voditi tim ili biti sudionik tima

•             Naučiti delegirati zadatke i odgovoriti na iste

Kratki sadržaj seminara:

· vještine poslovnog komuniciranja

· efikasno rješavanje konfliktnih situacija

· vještine prezentiranja i javnog nastupa sa akcentom na neverbalnu komunikaciju

· vještine upravljanja vremenom

•             Timski rad I delegiranje zadataka

Metode rada:

Individualnim i timskim radom omogućavamo stjecanje novih znanja i vještina a razmjenom iskustava i kroz praktične primjere ostvarujemo interaktivno okruženje za uključivanje svih učesnika u rad seminara.

Kontakt  osoba: Nadira Duraković

mob. Tel  ili Viber +38761311881

e-mail: business.educa@gmail.com,

Business Educa facebook

“ZNANJEM DO USPJEŠNOG POSLOVANJA I RAZVOJA”

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave