al
Povećanje radne učinkovitosti i efikasnosti na radnom mjestu​

Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Povećanje radne učinkovitosti i efikasnosti na radnom mjestu​

30.08.2019. 09:23 / Izvor: Akta.ba

POVEĆANJE RADNE UČINKOVITOSTI I EFIKASNOSTI NA RADNOM MJESTU

PRAKTIČNE POSLOVNE VJEŠTINE U ADMINISTRACIJI

KREATIVNO RJEŠAVANJE PROBLEMA

UPRAVLJANJE VREMENOM

Baška Voda, 02. - 04.10.2019. godine

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, pomoćnicima, tim liderima, članovima timova, sekretarima/cama, asistentima/cama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, finansije, pravo, javne nabavke i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora i za sve one koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu i da podignu nivo svojih poslovnih rezultata.

 

CILJEVI SEMINARA

  • Određivanje prepreka u uspješnom upravljanju vremenom
  • Identifikovati probleme koji utiču na pravilno organizovanje vremena
  • Odrediti faktore koji utiču na odgađanje i neizvršavanje poslovnih obaveza
  • Ovladati vještinama postavljanja ciljeva i određivanja rokova
  • Naučiti kako odrediti prioritete i napraviti raspored rada
  • Povećanje vlastite organizovanosti
  • Prevladavanje odlaganja poslovnih obaveza
  • Uklanjanje distrakcija prilikom rješavanja problema
  • Unapređenje poslovne i lične učinkovitosti i efikasnosti
  • Učenje o načinima efikasnog postavljanja prioriteta
  • Uspostavljanje ravnoteže između profesionalnih i ličnih životnih ciljeva
  • Organizovanje svojih dnevnih zadataka radi postizanja dugoročnih ciljeva
  • Naučiti kako organizovati svoj prostor u kancelariji 

 

SADRŽAJ SEMINARA

 

  1. PRAKTIČNE POSLOVNE VJEŠTINE U ADMINISTRACIJI
  • Efektivna poslovna komunikacija
  • Stilovi komunikacije
  • Aktivno slušanje 

 

  1. KREATIVNO RJEŠAVANJE PROBLEMA
  • Zašto odgađamo
  • A - B - C zadaci
  • Eisenhowerov princip - hitno/bitno
  • Postavljanje ciljeva –- SMART
  • Organizacija radnog prostora

 

  1. UPRAVLJANJE VREMENOM
  • Šta za nas znači vrijeme
  • Analiza vremena
  • Kradljivci vremena i kako ih umanjiti
  • Značaj planiranja vremena
  • Strategije upravljanja vremenom

 

PREDAVAČ

Goran Ristić, dipl. psiholog

Kognitivno-bihejvioralni terapeut pod supervizijom

 

RASPORED SEMINARA

Registracija učesnika 09:30 - 10:00

10:00 - 16:00 srijeda    02.10.2019.

09:30 - 16:00 četvrtak  03.10.2019.

09:00 - 11:00 petak      04.10.2019.

 

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima. Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva, demonstracija i slično. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:   PDF PROSPEKT

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA:    LINK

 

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme

Broj učesnika ograničen.

Prijave traju do: 25.09.2019.

 

Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.

 

 

Za više informacija obratite se:

KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Tel:+38733621268  

Fax:+3873362 273

Mob:+38761307131

E-mail: info@kventum.ba

Web:www.kventum.ba

FB:www.facebook.com/kventum.ba

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Najave