Praksa i uvođenje sistema finansijskog upravljanja i kontrole - FUK
Seminar je namijenjen izvršnim (top) menadžerima, menadžerima iz nefinansijskih odjela koji imaju potrebu razumjeti osnove FUK-a.
PRAKSA I UVOĐENJE SISTEMA FINANSIJSKOG UPRAVLJANJA I KONTROLE - FUK
&
PROCESI U FINANSIJAMA I RAČUNOVODSTVU
Zlatibor, 19. - 21.09.2018. godine
HOTEL OLIMP
Seminar namijenjen:
Seminar je namijenjen izvršnim (top) menadžerima, menadžerima iz nefinansijskih odjela koji imaju potrebu razumjeti osnove FUK-a, osnove finansijskih principa i finansijskih procesa, svima koji žele naučiti kako mjeriti rezultate poslovnih odluka, početnicima u finansijama i računovodstvu, pomoćnicima rukovoditelja, šefovima službi i odjela, koordinatorima i članovima radne grupe za FUK, finansijskim i ostalim zaposlenicima, te svim zainteresiranim koji žele da se upoznaju sa finansijskim upravljanjem i kontrolom, načinom uspostavljanja, provođenja, razvoja i praćenja FUK-a.
Ciljevi seminara:
Učesnici će biti upoznati:
sa obaveznim uspostavljanjem finansijskog upravljanja i kontrole
sa osnovnim karakteristikama finansijskog upravljanja i kontrole
sa metodološkim okvirom za provođenje finansijskog upravljanja i kontrole
sa načinom uspostavljanja, provođenja, razvoja i praćenja finansijskog upravljanja i kontrole
sa najbitnijim poslovnim procesima u finansijama i računovodstvu
Sadržaj i raspored seminara:
19.09.2018. Srijeda
Registracija učesnika 09:30 - 10:00
10:00 - 16:00
- Zakonski i podzakonski okvir FUK-a
- Uvod u FUK
- Pifc
- Definicija
- Djelokrug
- Svrha
- Osnovne karakteristike kvalitetnih sistema FUK-a
- Metodološki okvir za provođenje FUK-a
- Kontrolno okruženje
- Upravljanje rizicima
- Kontrolne aktivnosti
- Informacije i komunikacije
- Praćenje i procjena sistema
- Izvještavanje o FUK-u
- Izjave o odgovornosti
- Obrazac GI-IK
- Interna kontrola vs Interna revizija
20.09.2018. Četvrtak
09:30 - 16:00
- Poslovni procesi u finansijama i računovodstvu
- Blagajničko poslovanje - Elektronska blagajna
- Bruto plaće i naknade, naknade troškova zaposlenih
- Prihodi i primici – planiranje, prikupljanje, praćenje i evidentiranje
- Rashodi i izdaci za robe, usluge i radove
- Službena putovanje – evidencija i kontrola putnih naloga
- Planiranja aktivnosti za razvoj sistema FUK-a
- Obrazac za utvrđivanje / popis poslovnih procesa
- Obrazac knjige / mape poslovnih procesa
- Obrazac za utvrđivanje i procjenu rizika
- Registar rizika
- Radionica
- Zaključak o FUK-u
Predavač:
Boris Sesar, dipl. oec. - smjer finansije i računovodstvo. Preko 10 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.
21.09.2018. Petak
09:00 - 11:00
- Emocionalna inteligencija i upravljanje stresom na radnom mjestu
Predavač:
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog. Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.
Metodologija rada:
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku:
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK ZA ONLINE REGISTRACIJU
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme, jer je broj učesnika ograničen.
Prijave traju do: 11.09.2018.
Za više informacija obratite se:
KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Telefon: +387 33 621 268
Fax: +387 33 621 273
Mob: +387 61 307 131
E-mail: info@kventum.ba
Web: www.kventum.ba
FB: www.facebook.com/kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.