Praktični seminar iz oblasti javnih nabavki
Seminar ima za cilj da približi određene teme učesnicima, da se pokušaju riješiti određeni problemi sa kojima se učesnici susreću u praksi.
PRAKTIČNI SEMINAR IZ OBLASTI JAVNIH NABAVKI
Neum, 11. - 13.09.2019. godine
OBLASTI SEMINARA
-
PRIPREMA ZA JAVNU NABAVKU, PLANIRANJE, ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA, CIKLUS NABAVKE I DIJAGRAM TOKA NABAVKE
-
PRIPREMA TENDERSKE DOKUMENTACIJE, OTVORENI POSTUPAK, KONKURENTSKI ZAHTJEV, KRITERIJ ZA DODJELU UGOVORA: NAJNIŽA CIJENA I EKONOMSKI NAJPOVOLJNIJA PONUDA
-
PRIPREMA PONUDE (KAKO ODGOVORITI ZAHTJEVIMA IZ TD)
-
PRIJEM, PREGLED I OCJENA PONUDA, ODLUKA O IZBORU/PONIŠTENJU
-
E-AUKCIJA (UMANJENJE POZICIJA NAKON E-AUKCIJE, STAV AJN BiH, PRAKTIČAN PRIMJER)
-
PRAVNA ZAŠTITA, SUSPENZIVNO DEJSTVO ŽALBE, PRIMJERI OBRAZACA I AKATA
-
REALIZACIJA UGOVORA
SEMINAR NAMIJENJEN
Seminar je namijenjen predstavnicima ugovornih organa i privrednih subjekata koji na bilo koji način učestvuju u postupcima javnih nabavki. Teme predviđene za ovaj seminar su od koristi osobama koje su na direktan ili indirektan način uključene u javne nabavke, faze pripreme za nabavku/planiranje, pripremu TD, realizaciju ugovora, pripremu ponuda, osobama koje odgovaraju na zahtjeve iz TD, te za sve učesnike uključene u proceduru provođenja postupka javne nabavke. Predložene teme ne ograničavaju učesnike da tokom seminara diskutuju, raspravljaju i postavljaju pitanja o drugim temama, problemima u sistemu javnih nabavki u BiH.
CILJEVI SEMINARA
Seminar ima za cilj da približi određene teme učesnicima, da se pokušaju riješiti određeni problemi sa kojima se učesnici susreću u praksi, te da se otklone dileme sa kojima se susreću ugovorni organi i privredni subjekti. Približiti sistem javnih nabavki svim učesnicima, od faze pripreme postupka/planiranja nabavke, izrade tenderske dokumentacije, procedure izbora najpovoljnijeg ponuđača, do realizacije ugovora. Približiti učesnicima seminara način postupanja ugovornog organa u određenim okolnostima i postupanje privrednog subjekta odnosno ponuđača/dobavljača.
SADRŽAJ I RASPORED SEMINARA
11.09.2019. Srijeda 09:30 - 16:00
Registracija učesnika
- Značaj javnih nabavki
- Dijagram toka - proces javne nabavke
- Značaj internih akata UO o javnim nabavkama
- Istraživanje tržišta, planiranje nabavke
- Kriterij za dodjelu ugovora: najniža cijena i ekonomski najpovoljnija ponuda
- Priprema tenderske dokumentacije, novosti, stavovi AJN BiH
- Priprema ponude - Kako odgovoriti na zahtjeve iz tenderske dokumentacije?
- Šta ponuđač može učiniti da zaštiti svoje interese?
- Gdje griješimo prilikom prijave na tendere? Zašto?
- Pregled i ocjena ponuda (evaluacija)
- E-aukcija ( umanjenje pozicija nakon e-aukcije - stav AJN BiH )
- Žalba - suspenzivno dejstvo žalbe
12.09.2019. Četvrtak 09:30 - 16:00
- Realizacija ugovora
- Postupanje ugovornog organa:
- Način korištenja informacionog sistema e-nabavke
- Stavovi AJN BiH
- Pojašnjenje tenderske dokumentacije
- Prijem ponuda
- Prijem i kontrola dokumentacije izabranog ponuđača nakon odluke o izboru
- Postupanje sa bankarskom garancijom za dobro izvršenje posla
- Interaktivan pristup, učesnici predstavljaju svoje probleme, dijalog u cilju pronalaženja rješenja
- Posebna tema - praćenje postupaka javnih nabavki
- Diskusija
- Pitanja - odgovori
- Učesnici predlažu teme za naredni seminar
PREDAVAČ
Bojan Ždrale, dipl. oec. - Ovlašteni predavač za javne nabavke u BiH, završio obuku za trenere za JN u okviru Regionalnog projekta TOT II - training of treners - ITCILO, završio obuku za trenere “Jačanje sistema javnih nabavki u BiH“.
13.09.2019. Petak 09:00 - 11:00
- Važnost emocionalne inteligencije u poslu (EQ)
- Efikasno upravljanje stresom na radnom mjestu
PREDAVAČ
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.
METODOLOGIJA RADA
Seminar je zamišljen kao visoko interaktivan. Vaše probleme pokušavamo riješiti kroz zajedničku diskusiju i praktične primjere. Na seminaru će se prezentovati problemi sa kojima se učesnici susreću u svom radu, te će zajedničkim diskusijama i savjetima pokušati pronaći optimalno rješenje. Fokus seminara su iskustva učesnika, aktuelni problemi sa kojima se susreću ugovorni organi i ponuđači, te nastojanje rješavanja istih kroz praktične primjere.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme.
Broj učesnika ograničen.
Prijave traju do: 04.09.2019.
Radujemo se zajedničkom učenju, razmjeni iskustava i uspješnoj poslovnoj saradnji.
Za više informacija obratite se:
KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Tel: +38733621268
Fax: +3873362 273
Mob: +38761307131
E-mail: info@kventum.ba
Web: www.kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.