Primjena poslovnog bontona, etičkog kodeksa u skladu s europskim standardima

04.04.2019. 09:35 / Izvor: Akta.ba
Primjena poslovnog bontona, etičkog kodeksa u skladu s europskim standardima

Na seminaru ćete saznati koji su pisani interni standardi koji vam mogu olakšati poslovnu komunikaciju.

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo

organizuje

seminar pod nazivom "Primjena poslovnog bontona,etičkog kodeksa u skladu s europskim standardima"

Beograd, 24. – 26. 04. 2019. godine

 

Stručni seminar koji će vam omogućiti da dobijete odgovore i smjernice kako uspješno primjenjivati poslovni bonton u složenom radnom okruženju pod nazivom "Primjena poslovnog bontona,etičkog kodeksa u skladu s europskim standardima" održat će se u Beogradu od 24. – 26. 04. 2019 godine u Hotelu "Kasina". 

 

 

STRUČNI SEMINAR JE NAMIJENJEN:

rukovodstvu i svim zaposlenim u organima uprave, službama za upravu, tjelima zakonodavnih i izvršnih organa, institucija, javnim preduzećima, svim pravnim licima i NGO.

ROK ZA PRIJAVU: do 15.04.2019.

Dinamično poslovno okruženje od nas stalno zahtjeva sve više: vještine vođenja sebe i drugih, dobro upravljanje vremenom, postizanje visokih rezultata, dobro funkcioniranje u stresnim situacijama, odgovornost, uspješnost,  fleksibilnost u timu. Pored toga, od vas se očekuje da u svim poslovnim situacijama primjenjujete pravila poslovnog bontona prema saradnicima i poslovnim partnerima.

Koliko institucije/organizacije u Bosni i Hercegovini vode brigu o pravilima, standardima ponašanja, etici i uljuđenoj komunikaciji unutar i van organizacije?

Na seminaru ćete saznati koji su pisani interni standardi koji vam mogu olakšati komunikaciju (od pravila poslovnog odijevanja, do pravila kako se pišu poslovna pisma, što je dopušteno, a šta ne u telefonskoj komunikaciji), tako da državni službenici/namještenici i zaposlenici imaju olakšano prihvaćanje pravila koje organizacija propisuje.

CILJEVI SEMINARA:

- Snalaženje i adekvatno ponašanje u različitim poslovnim situacijama.

- Predstavljanje vlastite organiazcije i sebe u najbiljem svijetlu.

- Poticanje i stvaranje pozitivnog organizacijskog okruženja.

PROGRAM SEMINARA:

- Unapređenje postojećih internih standarda, etičkog kodeksa, kodeksa poslovnog ponašanja i oblačenja;

- Poslovna komunikacija i bonton;

- Pravila poslovnog oblačenja i ponašanja;

- Pravila-etikecija organizacije poslovnog ručka, poslovnih događaja i sastanaka, bonton poklanjanja, bonton za stolom, bonton pisanja zahvalnica;

- Adekvatna primjena komunikacijskih alata: poslovnog pisma, e-maila.

PREDAVAČ:

Zineta Ćemerlić, prof.

EOQ Lead auditor/menadžer kvaliteta

CIS Information Security Manager

DNEVNI RASPORED RADA:

·         04.2019. radni dio od 10,00 – 16,00 sati

·         04.2019. radni dio od 10,00 – 16,00 sati

·         04.2019. radni dio od 09,00 – 11,00 sati

KOTIZACIJA ZA STRUČNO USAVRŠAVANJE

350KM – 175 EUR

Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja na nastavi i Radionicama, osvježenje u pauzama, nastavnu dokumentaciju, dodatne materijale i Uvjerenje o stručnom usavršavanju.

NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR:

Popunjenu i ovjerenu Prijavnicu za seminar dostavite na e-mail adresu:info@interquality.ba ili na fax:+387 33 762 545.

INSTRUKCIJE ZA UPLATE IZ BiH:   

SBERBANK BH d.d.

Račun broj: 140 101 001 411 7413

INSTRUKCIJE ZA INOZEMNE UPLATE:

IBAN: BA 39-140 101 1200024669

SWIFT: SABRBA22

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo

Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju
Ul. Ibrahima Ljubovića br. 15
71000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Mob: +387 62 991 244, +387 61 491 413

Tel:   +387 33 762 545
Fax: +387 33 762 546
E-mail:  info@interquality.ba; ismet.kapo@interquality.ba; zineta.cemerlic@interquality.ba   

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave