Primjena propisa o kancelarijskom i arhivskom poslovanju
Novi Pravilnik o kancelarijskom poslovanju u Federaciji BiH, "Službeni list FBiH", br.73/19., počeo je sa primjena od 01.01.2020. godine.
REC d.o.o. organizuje jednodnevni interaktivni S E M I N A R:
PRIMJENA PROPISA O KANCELARIJSKOM I ARHIVSKOM POSLOVANJU
Sarajevo – 03. 06. 2021. – Hotel „Hollywood“
Mostar – 04. 06. 2021. – Hotel „Mostar“
Početak svakog seminara u 9:30
Novi Pravilnik o kancelarijskom poslovanju u Federaciji BiH, "Službeni list FBiH", br.73/19., počeo je sa primjena od 01.01.2020. godine. Pravilnikom se uređuje sadržaj i način vođenja kancelarijskog poslovanja u federalnim i kantonalnim organima uprave, općinskim i gradskim službama za upravu, zakonodavnim i izvršnim organima vlasti, kao i pravnim licima sa javnim ovlaštenjima, i drugim pravnim licima javnog karaktera. Propisima o kancelarijskom poslovanju propisan je postupak sa arhivskim predmetima u navedenim organima, i pravnim licima, kao i postupak primopredaje službenih akata, spisa i druge službene dokumentacije, postupak klasifikacione oznake predmeta i akta, dostavljanje predmeta i akata, otpremanje pošte, stavljanje predmeta kroz arhiviranje i čuvanje istih, i druga pitanja od značaja za pravilno obavljanje kancelarijskog poslovanja.
Pravilnim provođenjem načela kroz oblast kancelarijskog i arhivskog poslovanja nastoji se unaprijediti efikasnost u radu sa dokumentima, kroz uštedu vremena i ubrzanje procesa rada, sve do faze sigurnog arhiviranja predmeta. Za seminar smo pripremi novi Priručnik o kancelarijskom poslovanju u FBiH.
Cilj seminara je upoznati učesnike da, kroz usvojene metode i tehnike postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka pa do arhiviranja, ojačaju kapacitete kvantiteta i kvaliteta svih potrebnih mjera za unapređenje rada, pa do nadzora nad provođenjem navedenog pravilnika.
Za učesnike seminara bit će osigurane sve potrebne mjere za sigurnu organizaciju seminara u skladu sa preporukama nadležnih organa. |
U slučaju daljnjeg širenja Coronavirusa organizator zadržava pravo da otkaže zakazane seminare i prijavljenim učesnicima seminara ponudi uslugu webinara. |
SADRŽAJ SEMINARA
Kancelarijsko poslovanje u FBiH:
- Kancelarijsko poslovanje
- Knjige evidencija u kancelarijskom poslovanju
- Klasifikacijske oznake predmeta i akta
- Organizacija vršenja kancelarijskog poslovanja
- Primanje, otvaranje, pregledanje i raspoređivanje pošte
- Određivanje organizacionih jedinica i radnih mjesta, i raspoređivanje pošte
- Zavođenje akata i združivanje akata
- Dostavljanje predmeta i akata u rad
- Sastavni dijelovi službenog akta i faksimil
- Pojam faksimila
- Vraćanje riješenih predmeta pisarnici i razvođenje akata
- Rokovnik predmeta
- Otpremanje pošte
- Ovlaštenje za vršenje kancelarijskog poslovanja
- Organizacija rada, prijem stranaka, radne prostorije
- Postupak primopredaje službenih akata, spisa i druge službene dokumentacije, između ukinutih i novoosnovanih federalnih i kantonalnih organa uprave, općinskih i gradskih službi za upravu, upravnih organizacija
- Nadzor nad vršenjem kancelarijskog poslovanja
Arhivsko poslovanje - arhiviranje i čuvanje predmeta i akata
- Zakonska regulativa arhivskog poslovanja
- Pravilnik o arhivskom poslovanju
- Arhivska terminologija – osnovni pojmovi
- Arhivska praksa u BiH i okruženju
- Registraturno sređivanje arhivske i registraturne građe
- Lista kategorija registraturnog materijala, rokovi čuvanja i njena primjena
- Postupak sa osjetljivom arhivskom građom, arhiviranje predmeta iz postupka javnih nabavki tenderska dokumentacija, ugovori, stečajna dokumentacija, dokumentacija iz privatizacije, ugovori, projekti kao i dokumentacija iz programskih aktivnosti institucije i sl.
- Arhivske prostorije ili depoi
- Vođenje arhivske knjige
- Rukovanje sa predmetima u arhivi – reversi
- Izrada topografskog vodiča
- Odabiranje i izlučivanje bezvrijedne registraturne građe
- Preuzimanje arhivske i registraturne građe
PREDAVAČI:
Mr. Alen Taletović - Pomoćnik ministra u Ministarstvu pravde FBiH
Dr. Šimun Novaković - Zamjenik ravnatelja Arhiva BiH
TRAJANJE SEMINARA:
U vremenu 9:30 – 15:00
SEMINAR JE NAMIJENJEN:
- Službenicima zaposlenim u institucijama, organima uprave i jedinicama lokalne samouprave,
- Službama za upravu i upravnim organizacijama,
- Sudovima,
ü Javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju kao i svina onima koje interesuje navedena tematika.
KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):
165 KM po jednom učesniku;
155 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
145 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“
Kotizacija uključuje:
- Troškove sudjelovanja u radu seminara,
- Materijal za pisanje,
- Prezentacije predavača
- Seminarski materijal:
- Priručnik - “Kancelarijsko poslovanje u Federaciji BiH”,
autor: mr.sc. Alen Taletović, Pomoćnik ministra u Ministarstvu pravde FBiH,
- Časopis „Pravo i finansije“ 5/21. Tekst: Arhivska služba u Bosni i Hercegovini - ustroj, nadležnosti i obveze stvaratelja registraturnog materijala i arhivske građe – autor: dr. doc. Šimun Novaković
- Osvježenje u pauzi i zajednički ručak,
- Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).
PRIJAVA ZA SEMINAR:
Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca
1. Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na jedan od brojeva + 387 33 40 87 78, 033 40 87 79 i 033 21 45 82.
2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje
Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.
VAŽNA NAPOMENA:
Budžetski korisnici mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja, ali uz obaveznu prijavu!
POSEBNA PONUDA
PORTALI
Pretplata na Portal „REC-ko“: Pitanja i odgovori iz Radnih odnosa FBiH – 200 KM, godišnja pretplata za 2021. godinu (portal trenutno sadrži oko 3.769 pitanja i odgovora i redovno se dopunjava + 55 modela akata)
Pretplata na Portal „REC-ko“: Pitanja i odgovori iz Zaštite na radu – 200 KM, godišnja pretplata za 2021. godinu
PRIRUČNICI
Priručnik – Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o radu FBiH – 10 KM
CD Priručnik o implementaciji Zakona o radu FBiH sa modelima akata – 30 KM
CD Priručnik Zasnivanje i prestanak radnog odnosa – 40 KM
Odmori i odsustva u radno-pravnom zakonodavstvu FBiH – 18 KM
Knjiga: Matična evidencija radnika – 15 KM
Knjiga: Matična evidencija drugih lica angažovanih na radu – 10 KM
Knjiga: Mjesečna evidencija o radnom vremenu – 15 KM
CD Aktuelna pitanja i dileme u radno-pravnom zakonodavstvu FBiH – 15 KM
Priručnik – Radni odnosi FBiH – Odgovori na pitanja u 2017. godini – 15 KM
CD Priručnik – Otkaz ugovora o radu – 16 KM
Priručnik – Radni odnosi u praksi u radno-pravnom zakonodavstvu FBiH – 10 KM
Priručnik – Radni odnosi FBiH – Odgovori na pitanja u 2018. godini – 15 KM
Priručnik – Stavovi i mišljenja Fed. min rada i socijalne politike iz oblasti rada – 20 KM
Priručnik – PRIMJENA PROPISA O ZAŠTITI LIČNIH PODATAKA – 20 KM
CD Priručnik – Postupanje poslodavaca u vanrednim okolnostima – 18 KM
Priručnik – Smjernice za rad povjerenika za zaštitu na radu (NOVO) – 40 KM
Priručnik – Kancelarijsko poslovanje u FBiH (NOVO) – 55 KM
U cijenu svakog priručnika su uključeni PDV i troškovi dostave.
Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba, a za više informacija molimo da pozovete na tel. 033 408 778 ili 033 214 582.
REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo
PRIJAVNI obrazac - Kancelarijsko i arhivsko poslovanje - Juni 2021. godine
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.