Pripremite i naučite svoje zaposlenike kako prodati proizvod ili uslugu
Kako su kupci sve zahtjevniji, postprodajne aktivnosti te osjetljiva pitanja rješavanja reklamacija zahtjevaju sve veći angažman svakog uspješnog sudionika prodaje.
Pripremite i naučite svoje zaposlenike kako prodati proizvod ili uslugu
i povećajte prodaju u svojoj firmi.
Voditelje prodaje, komercijaliste i trgovačke predstavnike pozivamo na seminar:
PRODAJNE VJEŠTINE U VELEPRODAJI I B2B
23.05.2017.Sarajevo
24.05.2017. Mostar
25.05.2017. Banja Luka
CILJ SEMINARA
U kriznim vremenima komercijalisti su pod dvostrukim opterećenjem: njihova firma mnogo od njih očekuje, a tržište nema razumijevanja za njihove prodajne planove. Konkurencija je velika, a značajnu razliku između nečijeg dobavljača ili potencijalnog dobavljača često čini prednost u obliku kvalitetno obučenog komercijaliste. Prodajni nastup bit će u ovom seminaru prikazan korak po korak, s interaktivnim pristupom polaznicima i njihovim realnim potrebama, odnosno pitanjima iz poslovnog života. Taktike pregovaranja neizostavan su dio ovakvog seminara te će vam pomoći u prodajnim, ali i u ostalim komunikacijama.
Kako su kupci sve zahtjevniji, postprodajne aktivnosti te osjetljiva pitanja rješavanja reklamacija zahtjevaju sve veći angažman svakog uspješnog sudionika prodaje.
CILJNA SKUPINA
– Voditelji prodaje;
– Komercijalisti;
– Trgovački predstavnici.
OPIS TEMA PO OBLASTIMA
Pojam i kanali prodaje:
– Marketinški miks – koja pitanja postaviti i koje odgovore tražiti;
– Promotivni miks – uloga osobne prodaje;
– Vrste kupaca: kakvi su Vaši?;
– Motivi u kupnji;
– Kako spriječiti nezadovoljstvo kupaca;
– Prodajne taktike;
– Prodajni plan – elementi i izrada.
Osobna prodaja:
– Koncepti i modeli prodaje;
– od pripreme za prodajni posjet do zaključenja prodaje u sedam koraka;
– nastup i prodajna prezentacija;
– izgradnja odnosa s postojećim i novim kupcima;
– ponuda rješenja;
– postprodajna podrška;
– upravljanje reklamacijama.
Taktike pregovaranja:
– Početna paljba, postavljanje pravih pitanja;
– postavljanje osnovnog cilja;
– prevladavanje razlika;
– što s nezgodnim pitanjima?;
– prepoznavanje blefova, varki i laži;
– govor tijela i taktika šutnje;
– pogoditi pravo vrijeme, kako zaokružiti cijelu priču.
METODA RADA
Predavanje uz Powerpoint prezentaciju i dvije praktične vježbe uz stalno aktivno učešće svakog polaznika. Razgovori i diskusije, grupne vježbe i konsultacije iz prakse. Voditelj u kratkim teoretskim blokovima tumači ključne koncepte, kontinuirano usmjerava i facilitira individualno i grupno učenje, te daje stručnu povratnu informaciju polaznicima na razinu znanja i vještina demonstriranu u vježbama. Broj polaznika u grupi je ograničen.
Svaki polaznik po završetku seminara primit će certifikat.
VODITELJ SEMINARA
BORIS VULIĆ
KOTIZACIJA
230,00 KM s uključenim PDV-om
Uključuje predavanja, materijale u printanoj i elektronskoj formi, ručak i 2 odmora za osvježenje. Ukoliko iz iste firme dolazi 2 i više kandidata, za svakog sljedećeg kandidata kotizacija se smanjuje za 23,00 KM.
Na rane uplate do petka 5.05.2017. odobravamo 10% popusta.
ODJAVA
U slučaju nemogućnosti dolaska na radionicu, slobodni ste poslati Vašu zamjenu. Ukoliko odustanete do 19.05.2017. uplaćena sredstva bit će Vam vraćena u iznosu umanjenom za 30%. Nakon 22.05.2017. povrat novčanih sredstava nije moguć.
Program, prijava i detalji na www.apriori.ba
INFORMACIJE
Ejla Bektaš – Hajdarović, voditeljica projekta
GSM. +387 63 / 223 276 Tel/Fax: +387 36 / 343 440
E-mail. obuk@apriori.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.