Procesi uvođenja finansijskog upravljanja i kontrole u praksi
Popust za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 03.09.2021.
INTERAKTIVNI SEMINAR SA KONKRETNIM RJEŠENJIMA I PRIMJERIMA
PROCESI UVOĐENJA FINANSIJSKOG UPRAVLJANJA I KONTROLE U PRAKSI
SMJERNICE ZA UPRAVLJANJE RIZICIMA
OPERATIVNI GODIŠNJI AKCIJSKI PLAN
OBRAZAC ZA UTVRĐIVANJE I PROCJENU RIZIKA
REGISTAR RIZIKA
Neum
15. - 17.09.2021.
SEMINAR NAMIJENJEN
Rukovodiocima, pomoćnicima rukovodioca, šefovima organizacijskih jedinica, koordinatorima i članovima radne grupe za FUK, početnicima u procesu uvođenja FUK-a, finansijskim i drugim službenicima te svim zainteresovanim koji žele da se upoznaju sa finansijskim upravljanjem i kontrolom, načinom uspostavljanja i izazovima u uspostavljanju FUK-a.
CILJEVI I SVRHA
- Definisanje obaveza i dužnosti koordinatora za FUK
- Definisanje obaveza i dužnosti članova radne grupe za FUK
- Praktično popunjavanje obrazaca neophodnih za uspostavljanje FUK-a
- Pravilno uspostavljanje strategije upravljanja rizicima
- Razmatranje i detaljno značenje smjernica za upravljanje rizicima
- Razmatranje i detaljno značenje akcijskog plana za uspostavljanje i razvoj FUK-a
SADRŽAJ
- Zakonski i podzakonski okvir FUK-a
- Uvod u FUK – teorija i praksa
- pifc – definicija – djelokrug – svrha – osnovne karakteristike
- Najčešći problemi prilikom uvođenja FUK-a
- važnost koordinacije svih organizacijskih jedinica
- Primjena COSO okvira za procjenu i uspostavljanje internih kontrola
- Godišnje izvještavanje o internim kontrolama
- obrazac GI-IK
- Uspostavljanje i sprovođenje FUK-a u skladu sa propisima
- Uputstva za izradu poslovnih procesa
- popisi poslovnih procesa
- mape poslovnih procesa
- obrazac za utvrđivanje i procjenu rizika
- registar rizika
- Praktični prikaz popunjavanja obrasca GI-IK
- Praktični prikaz popunjavanja obrasca za FUK
- Praktični prikaz procijene veličine rizika
- Praktični prikaz popunjavanja Operativnog godišnjeg akcijskog plana
PREDAVAČ
Boris Sesar, dipl. oec. - smjer finansije i računovodstvo.
Certificirani trener za teme iz oblasti računovodstva i finansija, izvršenja budžeta i planiranja budžeta institucija BiH. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno – materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 10 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.
MODUL IZ OBLASTI POSLOVNE PSIHOLOGIJE
Posebna pažnja će biti posvećena na izgradnji samosvijesti, sposobnosti prilagođavanja i razvoju ličnih potencijala. Usvojena znanja pomoći će učesnicima da sagledaju sopstveni nivo emocionalne inteligencije (EQ) i da razviju strategije kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji, kako upravljati emocijama i kako “uključiti“ razum što predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu. Zahvaljujući usvojenom znanju iz oblasti poslovne psihologije učesnici će postati svjesniji sebe i otkriti svoje potencijale za uspješan rad u današnjem vremenu. Ključni cilj predstavlja unapređenje kvaliteta poslovanja kroz razvoj profesionalne uloge i poslovne svijesti pojedinca.
- RAZVOJ SAMOSVIJESTI I SAMOKONTROLE (EQ) U TRENUTNOM POSLOVNOM OKRUŽENJU
PREDAVAČ
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti: Izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih; Organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga, koučing programa i drugih stručnih edukacija; Procesa profesionalne selekcije kandidata za posao. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 200 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.
RASPORED RADA
09:30 - 16:00 srijeda 15.09.2021.
09:30 - 16:00 četvrtak 16.09.2021.
09:00 - 11:00 petak 17.09.2021.
METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Popust za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 03.09.2021.
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE: LINK
Broj učesnika je ograničen!
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do: 08.09.2021.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.