Procesi uvođenja finansijskog upravljanja i kontrole

Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Procesi uvođenja finansijskog upravljanja i kontrole

24.08.2020. 09:52 / Izvor: Akta.ba

PROCESI UVOĐENJA FINANSIJSKOG UPRAVLJANJA I KONTROLE

POPIS POSLOVNIH PROCESA

MAPE POSLOVNIH PROCESA

OBRAZAC ZA UTVRĐIVANJE I PROCJENU RIZIKA

REGISTAR RIZIKA

Neum, 09. - 11.09.2020.

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Rukovodiocima, pomoćnicima rukovodioca, šefovima organizacijskih jedinica, koordinatoru i članovima radne grupe za FUK, finansijskim i drugim službenicima te svim zainteresovanim koji žele da se upoznaju sa finansijskim upravljanjem i kontrolom, načinom uspostavljanja i izazovima u uspostavljanju FUK-a.

CILJEVI I SVRHA

  • Definisanje obaveza i dužnosti koordinatora za FUK
  • Definisanje obaveza i dužnosti članova radne grupe za FUK
  • Praktično popunjavanje obrazaca neophodnih za uspostavljanje FUK-a
  • Pravilno uspostavljanje strategije upravljanja rizicima
  • Razmatranje i detaljno značenje akcijskog plana za uspostavljanje i razvoj FUK-a

SADRŽAJ 

FINANSIJSKO UPRAVLJANJE I KONTROLA

  • Zakonski i podzakonski okvir FUK-a 
  • Uvod u FUK – teorija i praksa (pifc – definicija – djelokrug – svrha – osnovne karakteristike)
  • Najčešći problemi prilikom uvođenja FUK-a (važnost koordinacije svih organizacijskih jedinica)
  • Primjena COSO okvira za procjenu i uspostavu internih kontrola
  • Godišnje izvješće o internim kontrolama (obrazac GI-IK)
  • Uspostavljanje i sprovođenje FUK-a u skladu sa propisima
  • Upute za izradu poslovnih procesa

- popisi poslovnih procesa

- mape poslovnih procesa

- obrazac za utvrđivanje i procjenu rizika

- registar rizika

  • Vježba i praktični prikaz popunjavanja obrazaca za FUK

 

PREDAVAČ

Boris Sesar, dipl. oec. - smjer finansije i računovodstvo. 

Certificirani trener za teme iz oblasti računovodstva i finansija, izvršenja budžeta i planiranja budžeta institucija BiH. Rukovodioc sektora za budžet, finansijske i računovodstveno – materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 10 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.

MODUL IZ OBLASTI POSLOVNE PSIHOLOGIJE

Za učesnike seminara “Finansijsko upravljanje i kontrola“ i “Upravljanje dokumentacijom“ koji se održavaju paralelno u istom hotelu, realizovat će se modul iz oblasti poslovne psihologije sa sljedećom temom: 

  • RAZVOJ EMOCIONALNE INTELIGENCIJE I EFIKASNO UPRAVLJANJE STRESOM NA RADNOM MJESTU

 

PREDAVAČ

Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

RASPORED RADA

09:30 - 16:00 srijeda    09.09.2020.

09:30 - 16:00 četvrtak  10.09.2020.

09:00 - 11:00 petak      11.09.2020.

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK

 

Broj učesnika na seminaru je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 03.09.2020.

 

KONTAKT INFORMACIJE:

KVENTUM d.o.o. 

Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Tel: +38733621268  

Fax: +38733621273

Mob: +38761307131

Mob: +38761267373

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Najave