Procesi uvođenja finansijskog upravljanja i kontrole
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću.
PROCESI UVOĐENJA FINANSIJSKOG UPRAVLJANJA I KONTROLE
POPIS POSLOVNIH PROCESA
MAPE POSLOVNIH PROCESA
OBRAZAC ZA UTVRĐIVANJE I PROCJENU RIZIKA
REGISTAR RIZIKA
Neum, 09. - 11.09.2020.
SEMINAR NAMIJENJEN
Rukovodiocima, pomoćnicima rukovodioca, šefovima organizacijskih jedinica, koordinatoru i članovima radne grupe za FUK, finansijskim i drugim službenicima te svim zainteresovanim koji žele da se upoznaju sa finansijskim upravljanjem i kontrolom, načinom uspostavljanja i izazovima u uspostavljanju FUK-a.
CILJEVI I SVRHA
- Definisanje obaveza i dužnosti koordinatora za FUK
- Definisanje obaveza i dužnosti članova radne grupe za FUK
- Praktično popunjavanje obrazaca neophodnih za uspostavljanje FUK-a
- Pravilno uspostavljanje strategije upravljanja rizicima
- Razmatranje i detaljno značenje akcijskog plana za uspostavljanje i razvoj FUK-a
SADRŽAJ
FINANSIJSKO UPRAVLJANJE I KONTROLA
- Zakonski i podzakonski okvir FUK-a
- Uvod u FUK – teorija i praksa (pifc – definicija – djelokrug – svrha – osnovne karakteristike)
- Najčešći problemi prilikom uvođenja FUK-a (važnost koordinacije svih organizacijskih jedinica)
- Primjena COSO okvira za procjenu i uspostavu internih kontrola
- Godišnje izvješće o internim kontrolama (obrazac GI-IK)
- Uspostavljanje i sprovođenje FUK-a u skladu sa propisima
- Upute za izradu poslovnih procesa
- popisi poslovnih procesa
- mape poslovnih procesa
- obrazac za utvrđivanje i procjenu rizika
- registar rizika
- Vježba i praktični prikaz popunjavanja obrazaca za FUK
PREDAVAČ
Boris Sesar, dipl. oec. - smjer finansije i računovodstvo.
Certificirani trener za teme iz oblasti računovodstva i finansija, izvršenja budžeta i planiranja budžeta institucija BiH. Rukovodioc sektora za budžet, finansijske i računovodstveno – materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 10 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.
MODUL IZ OBLASTI POSLOVNE PSIHOLOGIJE
Za učesnike seminara “Finansijsko upravljanje i kontrola“ i “Upravljanje dokumentacijom“ koji se održavaju paralelno u istom hotelu, realizovat će se modul iz oblasti poslovne psihologije sa sljedećom temom:
- RAZVOJ EMOCIONALNE INTELIGENCIJE I EFIKASNO UPRAVLJANJE STRESOM NA RADNOM MJESTU
PREDAVAČ
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.
RASPORED RADA
09:30 - 16:00 srijeda 09.09.2020.
09:30 - 16:00 četvrtak 10.09.2020.
09:00 - 11:00 petak 11.09.2020.
METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK
Broj učesnika na seminaru je ograničen!
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do: 03.09.2020.
KONTAKT INFORMACIJE:
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Tel: +38733621268
Fax: +38733621273
Mob: +38761307131
Mob: +38761267373
E-mail: info@kventum.ba
Web: www.kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.