Procesi uvođenja finansijskog upravljanja i kontrole
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću.
PROCESI UVOĐENJA FINANSIJSKOG UPRAVLJANJA I KONTROLE
POPIS I MAPE POSLOVNIH PROCESA
OBRAZAC ZA UTVRĐIVANJE I PROCJENU RIZIKA
REGISTAR RIZIKA
ZAVRŠNI FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ U INSTITUCIJAMA BiH
Teslić - Banja Vrućica
03. - 05.02.2021.
SEMINAR NAMIJENJEN
Rukovodiocima, pomoćnicima rukovodioca, šefovima organizacijskih jedinica, koordinatorima i članovima radne grupe za FUK, finansijskim i drugim službenicima te svim zainteresovanim koji žele da se upoznaju sa finansijskim upravljanjem i kontrolom, načinom uspostavljanja i izazovima u uspostavljanju FUK-a.
CILJEVI I SVRHA
- Definisanje obaveza i dužnosti koordinatora za FUK
- Definisanje obaveza i dužnosti članova radne grupe za FUK
- Praktično popunjavanje obrazaca neophodnih za uspostavljanje FUK-a
- Pravilno uspostavljanje strategije upravljanja rizicima
- Razmatranje i detaljno značenje akcijskog plana za uspostavljanje i razvoj FUK-a
SADRŽAJ
FINANSIJSKO UPRAVLJANJE I KONTROLA
- Zakonski i podzakonski okvir FUK-a
- Uvod u FUK – teorija i praksa
(pifc – definicija – djelokrug – svrha – osnovne karakteristike) - Najčešći problemi prilikom uvođenja FUK-a
(važnost koordinacije svih organizacijskih jedinica) - Primjena COSO okvira za procjenu i uspostavljanje internih kontrola
- Godišnje izvještavanje o internim kontrolama
(obrazac GI-IK) - Uspostavljanje i sprovođenje FUK-a u skladu sa propisima
- Uputstva za izradu poslovnih procesa
- popisi poslovnih procesa
- mape poslovnih procesa
- obrazac za utvrđivanje i procjenu rizika
- registar rizika
- Praktični prikaz popunjavanja obrasca GI-IK
- Praktični prikaz popunjavanja obrazaca za finansijsko izvještavanje
PREDAVAČ
Boris Sesar, dipl. oec. - smjer finansije i računovodstvo
Certificirani trener za teme iz oblasti računovodstva i finansija, izvršenja budžeta i planiranja budžeta institucija BiH. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno – materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 10 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.
MODUL IZ OBLASTI POSLOVNE PSIHOLOGIJE
Ključni cilj implemetacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje postignuća i radne efikasnosti. Primjena tehnika poslovne psihologije za efikasno upravljanje promjenama i pilagođavanje radnih zadataka. Sticanje znanja kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako upravljati emocijama, uključiti razum – predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu.
- ULOGA RUKOVODIOCA I ZAPOSLENIKA U OČUVANJU MENTALNOG ZDRAVLJA NA RADNOM MJESTU
PREDAVAČ
Goran Ristić, dipl. psiholog
Kognitivno-bihejvioralni terapeut pod supervizijom. Nosioc certifikovane i međunarodno priznate kvalifikacije za primjenu tehnika kognitivno-bihejvioralnog koučinga priznatog od strane Internacionalnog Udruženja za Koučing Psihologiju ISCP (International Society for Coaching Psychology), jedne od vodećih profesionalnih asocijacija za razvoj koučing psihologije. Posjeduje višegodišnje radno iskustva u oblasti obrazovanja i zdravstvene zaštite gdje je radio na poslovima individualnog i grupnog savjetovanja i psihoterapije.
RASPORED RADA
09:30 - 16:00 srijeda 03.02.2021.
09:30 - 16:00 četvrtak 04.02.2021.
09:00 - 11:00 petak 05.02.2021.
METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.
Prilagođavamo se grupi i pojedincu!
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK
Broj učesnika je ograničen!
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do: 29.01.2021.
KONTAKT INFORMACIJE:
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
A: Ul. Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I Bosna i Hercegovina
T: +387 33 621 268
F: +387 33 621 273
M: +387 61 307 131
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.