Procesi uvođenja finansijskog upravljanja i kontrole

21.01.2021. 08:33 / Izvor: Akta.ba
Procesi uvođenja finansijskog upravljanja i kontrole

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću.

PROCESI UVOĐENJA FINANSIJSKOG UPRAVLJANJA I KONTROLE

POPIS I MAPE POSLOVNIH PROCESA

OBRAZAC ZA UTVRĐIVANJE I PROCJENU RIZIKA

REGISTAR RIZIKA

 

ZAVRŠNI FINANSIJSKI IZVJEŠTAJ U INSTITUCIJAMA BiH

 

Teslić - Banja Vrućica

03. - 05.02.2021.

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Rukovodiocima, pomoćnicima rukovodioca, šefovima organizacijskih jedinica, koordinatorima i članovima radne grupe za FUK, finansijskim i drugim službenicima te svim zainteresovanim koji žele da se upoznaju sa finansijskim upravljanjem i kontrolom, načinom uspostavljanja i izazovima u uspostavljanju FUK-a.

 

CILJEVI I SVRHA

  • Definisanje obaveza i dužnosti koordinatora za FUK
  • Definisanje obaveza i dužnosti članova radne grupe za FUK
  • Praktično popunjavanje obrazaca neophodnih za uspostavljanje FUK-a
  • Pravilno uspostavljanje strategije upravljanja rizicima
  • Razmatranje i detaljno značenje akcijskog plana za uspostavljanje i razvoj FUK-a

 

SADRŽAJ

 

FINANSIJSKO UPRAVLJANJE I KONTROLA

  • Zakonski i podzakonski okvir FUK-a
  • Uvod u FUK – teorija i praksa
    (pifc – definicija – djelokrug – svrha – osnovne karakteristike)
  • Najčešći problemi prilikom uvođenja FUK-a
    (važnost koordinacije svih organizacijskih jedinica)
  • Primjena COSO okvira za procjenu i uspostavljanje internih kontrola
  • Godišnje izvještavanje o internim kontrolama
    (obrazac GI-IK)
  • Uspostavljanje i sprovođenje FUK-a u skladu sa propisima

 

  • Uputstva za izradu poslovnih procesa

- popisi poslovnih procesa

- mape poslovnih procesa

- obrazac za utvrđivanje i procjenu rizika

- registar rizika

 

  • Praktični prikaz popunjavanja obrasca GI-IK
  • Praktični prikaz popunjavanja obrazaca za finansijsko izvještavanje

 

PREDAVAČ

Boris Sesar, dipl. oec. - smjer finansije i računovodstvo

Certificirani trener za teme iz oblasti računovodstva i finansija, izvršenja budžeta i planiranja budžeta institucija BiH. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno – materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 10 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.

MODUL IZ OBLASTI POSLOVNE PSIHOLOGIJE

Ključni cilj implemetacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje postignuća i radne efikasnosti. Primjena tehnika poslovne psihologije za efikasno upravljanje promjenama i pilagođavanje radnih zadataka. Sticanje znanja kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako upravljati emocijama, uključiti razum – predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu.

 

  • ULOGA RUKOVODIOCA I ZAPOSLENIKA U OČUVANJU MENTALNOG ZDRAVLJA NA RADNOM MJESTU

 

PREDAVAČ

Goran Ristić, dipl. psiholog

Kognitivno-bihejvioralni terapeut pod supervizijom. Nosioc certifikovane i međunarodno priznate kvalifikacije za primjenu tehnika kognitivno-bihejvioralnog koučinga priznatog od strane Internacionalnog Udruženja za Koučing Psihologiju ISCP (International Society for Coaching Psychology), jedne od vodećih profesionalnih asocijacija za razvoj koučing psihologije. Posjeduje višegodišnje radno iskustva u oblasti obrazovanja i zdravstvene zaštite gdje je radio na poslovima individualnog i grupnog savjetovanja i psihoterapije.

 

RASPORED RADA

09:30 - 16:00 srijeda    03.02.2021.

09:30 - 16:00 četvrtak  04.02.2021.

09:00 - 11:00 petak      05.02.2021.

 

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.

 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK

 

 

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 29.01.2021.

 

 

KONTAKT INFORMACIJE:

 

KVENTUM  d.o.o.   
Poslovno-edukativni centar

 

A:  Ul. Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I Bosna i Hercegovina
T:  +387 33 621 268    
F:  +387 33 621 273 
M: +387 61 307 131

E:  info@kventum.ba 
W: www.kventum.ba

Fb: facebook.com/kventum.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave