Prodajna akademija IUS Life centra motivira i pomaže ljudima u prodaji

16.10.2017. 11:52 / Izvor: Akta.ba
Prodajna akademija IUS Life centra motivira i pomaže ljudima u prodaji

Trening – kursevi u okviru Prodajne akademije su tako dizajnirani da predstavljaju optimalnu kombinaciju teorijskih znanja i praktičnih vještina.

Sa novom akademskom 2017/2018 godinom, počele su i pripreme za novi treći ciklus trening - kurseva koji se organizuju u okviru Prodajne akademije na IUS Life centru.

Dr. Sead Bašić, predavač na IUS Life centru za poslovni portal Akta.ba je kazao kako je cilj organiziranja Prodajne akademije motivirati i pomoći ljudima u prodaji kako bi unaprijedili vlastite prodajne vještine i uspješnije obavljali svoje svakodnevne poslove koji su vezane za prodaju i poslovanje sa kupcima.

"Kako se prodaja kao poslovna aktivnost svakodnevno razvija, te kako se tržišni uslovi poslovanja mjenjaju i komplikuju iz dana u dan potrebno je i da osobe koje rade u prodaji unaprijeđuju svoja znanja i vještine", kazao je Bašić, pojašnjavajući kako trening – kursevi u okviru Prodajne akademije omogućavaju osobama koje ih pohađaju da steknu nova znanja ali i da unaprijede postojeća znanja iz oblasti prodaje. "Sadržaji Prodajne akademije pokrivaju različit nivo znanja i vještina počevši od  bazičnih vještina i tehnika u okviru prodajnog procesa, pa do naprednih znanja i vještina kao dijelova samog prodajnog procesa. Ovladavajući vještinama i tehnikama koje se uče na u okviru Prodajne akademije  polaznici postaju sposobni da svakodnevno primjenjuju novostečene prodajne vještine i tehnike u svom radu", pojašnjava Bašić.

Kompanijama čiji prodajni tim je sastavljen od zaposlenika koji su prošli trening – kurseve u okviru Prodajne akademije ostvaruju konkurentsku prednost na tržištu između ostalog i  zbog većeg nivoa znanja i  vještina koje su stekli i koje koriste u svom svakodnevnom poslovanju.

Usvajanjem vještina i tehnika prodaje koji se uče tokom trajanja porograma osigurava se viši nivo profesionalnog rada svakog pojedinca i cijelog prodajnog tima u odnosu na predhodni period rada kompanije.

Trening – kursevi u okviru Prodajne akademije su tako dizajnirani da predstavljaju optimalnu kombinaciju teorijskih znanja i praktičnih vještina.

"U toku predavanja koriste se primjeri iz realnog svakodnevnog poslovanja i na njima se vježbaju teorijska i praktična znanja. Kombinujući teorijska znanja i praktične primjere polaznici i mogu da porede svoj način rada sa modelima koji se prezentiraju tokom interaktivnih časova. Ovaj koncept omogućava polaznicima da prođu sve faze prodajnog procesa od pripreme za prodaju pa preko faze implementacije do faze postprodajnih aktivnosti kojima se zatvara jedan prodajn ciklus", kaže Bašić.

Osim ovog segmenta Prodajna akademija nudi u određenim (naprednijim) modulima i znanja i vještine namjenjene menadžerima koji vode prodajne timove. Na ovaj način se u okviru Prodajne akademije zaokružuje prodajni proces od osnovnih bazičnih znanja za početnike, preko naprednih znanja za one polaznike koji već posjeduju određeni nivo znanja o prodajnom procesu do znanja koja su neophodna vođama prodajnih timova koji predstavljaju prvu liniju menadžera koji upravljaju prodajnim procesom.

Stoga se može reći da su programi Prodajne akademije namjenjeni polaznicima sa različitim nivoom predznanja početnika pa do menadžera prve linije kao lideri prodajnih timova.

"U okviru Prodajne akademije planiramo nuditi i specifične edukacijske programe koji će biti namjenjeni  višim nivoima menadžmenta unutar prodajne organizacije kompanija", istaknuo je Bašić, te poziva sve zainteresirane da se pridruže IUS Life Prodajnoj akademiji koja počinje 06. novembra 2017. godine u 17 sati.

Više informacija možete dobiti OVDJE.

O PREDAVAČU

Dr. Sead Bašić je rođen Sarajevu gdje je završio osnovnu i srednju školu te dodiplomski studij na Ekonomskom fakultetu. Dualnu diplomu magistra ekonomskih nauka iz oblasti poslovnog upravljanja i Europian Master of Business Administration je stekao na Ekonomskom Fakultetu u Sarajevu i University of Turin, Faculty for business conducting (Scuola di Amministrazione Aziendale).

Doktorski studij pohađao je Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu, u okviru Tempus projekta u saradnji sa Faculty of Economics and Business, University of Vienna i Faculty of Economics, University of Ljubljana, smjer Menadžment / Business. Radno iskustvo je stekao različitim rukovodećim pozicijama u renomiranim domaćim i stranim kompanijama; Unilever, Heineken, Henkel, ASA PVA, ASA PSS i Prevent BH. Trenutno je na poziciji direktora sektora za razvoj u komaniji TABS d.o.o. Autor je više članaka i uvodnika za stručne časopise te te gost predavač na različitim predmetima dodiplomskog i posdiplomskog studija fakultetima i drugim ustanovama iz oblasti menadžmenta, marketinga ili prodaje.

E. Ko.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave