Propisi i praktična primjena kancelarijskog i arhivskog poslovanja

11.11.2020. 09:35 / Izvor: Akta.ba
Propisi i praktična primjena kancelarijskog i arhivskog poslovanja

Seminar namjenjen za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju.

PROPISI I PRAKTIČNA PRIMJENA

KANCELARIJSKOG I ARHIVSKOG POSLOVANJA

PRIMJENA EU STANDARDA I NORMI

PRIMJENA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA (DMS)

SLUŽBENA TAJNA, EVIDENCIJE I ZAŠTITA TAJNIH PODATAKA

PEČAT - FAKSIMIL

Vlašić, 09. - 11.12.2020.

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Svim zaposlenim u institucijama, organima uprave, službama za upravu i upravnim organizacijama, sudovima, javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju.

 

CILJEVI I SVRHA

  • Primjena novih propisa iz oblasti kancelarijskog poslovanja
  • Usklađivanje e-Pisarnice i e-Arhive sa novim Pravilnikom
  • Organizacija rada e-pisarnice za rad od kuće
  • Komunikacija e-Poštom i dokazna vrijednost e-Dokumenta
  • Odabir praktičnih načina postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka do arhiviranja
  • Izdvajanje akta upravnog postupka
  • Upoznavanje učesnika sa potpunim korištenjem alata e-pisarnice (DMS-a)
  • Dobre prakse upravljanja elektronskim dokumentima
  • Upoznavanje sa propisima i pravilima službene elektronske komunikacije
  • Elektronski potpis u praksi
  • Pravilno postupanje sa tajnama, tajnim podacima i odgovarajućim evidencijama
  • Usvajanje znanja o odgovornostima i upotrebi pečata i faksimila
  • Savjeti za prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu

 

SADRŽAJ

  • Organizacija i nadzor u provođenju kancelarijsko - arhivskih poslova
  • Osnove kancelarijskog poslovanja (propisi, načela, evidencije, arhiviranje)
  • Pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje arhivske građe
  • Arhivska knjiga - svrha i značaj
  • Akti upravnog postupka - definicija, evidentiranje i postupanje
  • Postupanje sa dokumentacijom javnih nabavki i prijava na oglase
  • Lista kategorija registraturne građe
  • Uništavanje registraturne građe
  • Pečat i faksimil - ovlaštenja, upotreba i odgovornost
  • Pravila pisane i elektronske komunikacije
  • Upoznavanje sa e-pisarnicom (DMS-om) i praktična primjena
  • e-Pisarnica - upravljanje digitalnom i digitaliziranom dokumentacijom
  • e-Pisarnica - podrška za rad od kuće
  • e-Arhiva - pohrana i čuvanje
  • Elektronski potpis - primjena u skladu sa propisima
  • Vrste i načini zaštite tajni
  • Postupanje sa tajnim aktima
  • Primjena EU standarda i normi

 

PREDAVAČ

Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive.

30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.

 

MODUL IZ OBLASTI POSLOVNE PSIHOLOGIJE

Ključni cilj implemetacije poslovne psihologije u svakodnevno poslovanje je unapređenje postignuća i radne efikasnosti. Primjena tehnika poslovne psihologije za efikasno upravljanje promjenama i pilagođavanje radnih zadataka. Sticanje znanja kako najbolje reagovati u bilo kojoj stresnoj situaciji i kako upravljati emocijama, uključiti razum – predstavlja jednu od najvažnijih vještina kako u poslovnom tako i u privatnom životu.

  • SINDROM PROFESIONALNOG IZGARANJA NA RADNOM MJESTU
  • ALATI I TEHNIKE ZA EFIKASNO UPRAVLJANJE STRESOM NA RADNOM MJESTU

 

PREDAVAČ

Goran Ristić, dipl. psiholog

Kognitivno-bihejvioralni terapeut pod supervizijom. Nosioc certifikovane i međunarodno priznate kvalifikacije za primjenu tehnika kognitivno-bihejvioralnog koučinga priznatog od strane Internacionalnog Udruženja za Koučing Psihologiju ISCP (International Society for Coaching Psychology), jedne od vodećih profesionalnih asocijacija za razvoj koučing psihologije. Posjeduje višegodišnje radno iskustva u oblasti obrazovanja i   zdravstvene zaštite gdje je radio na poslovima individualnog i grupnog savjetovanja i psihoterapije.

 

RASPORED RADA

09:30 - 16:00 srijeda    09.12.2020.

09:30 - 16:00 četvrtak  10.12.2020.

09:00 - 11:00 petak      11.12.2020.

 

METODOLOGIJA RADA

  • Kompletan seminar je zasnovan na predavanju i interaktivnim vježbama vezanim za proces kancelarijskog i elektronskog poslovanja od prijema dokumentacije do arhiviranja dokumentacije.
  • Tokom seminara učesnici će sa predavačem proći sve korake potrebne za pravilan rad u oblasti kancelarijskog i elektronskog poslovanja.
  • Kroz realne i praktične primjere učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate kompleksan proces kancelarijskog poslovanja

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK

 

Broj učesnika na seminaru je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 03.12.2020.

 

 

KONTAKT INFORMACIJE:

KVENTUM d.o.o.

Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Tel: +38733621268 

Fax: +38733621273

Mob: +38761307131

Mob: +38761267373

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave