Radionica: Kako prodati različitim kupcima?
Sigurno ste se našli u situaciji da u vašem svakodnevnom poslu imate priliku raditi s različitim tipovima ljudi, prilaziti različitim klijentima, nastojati postići dogovore.
O RADIONICI
Sigurno ste se našli u situaciji da u vašem svakodnevnom poslu imate priliku raditi s različitim tipovima ljudi, prilaziti različitim klijentima, nastojati postići dogovore, a imate osjećaj da vi pričate jedan jezik, a oni čuju drugi.
To vas u najmanju ruku čini zbunjenima, a možda čak i frustriranima. Vaše poslovne aktivnosti ponekad ovise o ljudima koji se ponašaju drugačije od vas: neki su nestrpljivi, neki zaboravni, neki osjetljivi, ljuti, zahtjevni, čak i agresivni.
Kako izaći na kraj s različitim ljudima o kojima ovisi vaše poslovanje?
CILJEVI RADIONICE
- Naučiti prepoznati različite komunikacijske poruke;
- Naučiti kako izaći na kraj s različitostima, a da bez stresa obavljate vaš posao;
- Znati održati uspješan odnos s vašim klijentima;
- Razumjeti različite prodajne stilove i znati se prilagoditi u prodaji;
- Prenijeti polaznicima znanje i savjete kako potaknuti izvrsnost u komunikaciji, te biti konstruktivan.
CILJNA SKUPINA
- Prodajno osoblje koje je u svakodnevnom kontaktu s različitim kupcima;
- Manageri i voditelji prodajnih timova;
- Zaposlenici u odjelu podrške kupcima, customer servisu;
- Poduzetnici i obrtnici koji su na početku svog poslovanja;
- Poduzetnici i obrtnici koji su spremni za novu razinu poslovanja;
- Profesionalci koji žele unaprijediti svoja znanja i vještine.
- Svaki polaznik po završetku radionice primit će certifikat.
SADRŽAJ RADIONICE
- Određivanje vlastitog stila ponašanja prema DISC metodologiji;
- Prednosti i mane svakog stila;
- Kako razlikovati različite stilove ponašanja pri prvom kontaktu?
- Kako pristupiti i stvarati odnos s različitim stilovima ponašanja?
- Od kuda dolaze nesporazumi i konflikti u komunikaciji i kako ih riješiti?
- Psihologija prodaje različitih stilova;
- Kako se najbolje pripremiti za prodajni susret s pojedinim stilom?
- Vježba prodajnog sastanka i povratna informacija;
- Kako vješto zaključiti prodaju s pojedinim stilom?
DNEVNI RASPORED
8.40– 9:00 – Prijava polaznika
9.00 – 10:30 – Radni dio
10:30 – 11:00 – Pauza za osvježenje
11:00 – 12:30 – Radni dio
12:30 – 13:30 – Zajednički ručak
13.30 – 15.00 – Radni dio
15.00 – 15.15 – Pauza
15.15 – 16.30 – Radni dio
VODITELJICA RADIONICE
GORDANA KADOIĆ - mentorica i business coach srednjem i top managementu s 22 godine radnog iskustva i vlasnica kompanije Adria Corporate Education iz Zagreba.
KOTIZACIJA
200,00 KM + PDV
Uključuje predavanja, materijale u printanoj i elektronskoj formi, ručak i pauze za osvježenje. Ukoliko iz iste firme dolazi 2 i više kandidata, za svakog sljedećeg kandidata kotizacija se smanjuje za 10 %.
Na rane uplate do petka 9.11.2018. odobravamo 10% popusta.
Srijeda, 5.12.2018. u Mostaru klik na LINK za detalje i prijavu
Cetvrtak, 6.12.2018. u Sarajevu klik na LINK za detalje i prijavu
ODJAVA
U slučaju nemogućnosti dolaska na radionicu, slobodni ste poslati Vašu zamjenu. Ukoliko odustanete do 16.11.2018. uplaćena sredstva bit će Vam vraćena u iznosu umanjenom za 30%. Nakon 19.11.2018. povrat novčanih sredstava nije moguć, no u mogućnosti ste doći na isti ili drugi seminar ili radionicu u narednih godinu dana u organizaciji agencije APRIORI BH.
INFORMACIJE
Agencija za profesionalno usavršavanje Apriori BH
Josipa Terzić – Rezić
GSM. +387 63 408 597
TelFax +387 36 343 440
E-mail. obuke@apriori.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.