Razvoj ličnih i poslovnih vještina sa ciljem unapređenja radnih sposobnosti

14.05.2014. 10:29 / Izvor: eKapija.ba
Razvoj ličnih i poslovnih vještina sa ciljem unapređenja radnih sposobnosti

Seminar je namijenjen direktorima, menadžerima, rukovodiocima, članovima timova, poslovnim sekretaricama/tajnicama, šalterskim zaposlenicima i svima onima koji žele da unaprijede svoje lične i poslovne vještine.

U organizaciji Interquality u Neumu će se od 11.-13.06.2014.  godine održati seminar pod nazivom: ”Razvoj ličnih i poslovnih vještina sa ciljem unapređenja radnih sposobnosti”.

Seminar je namijenjen direktorima, menadžerima, rukovodiocima,  članovima timova, poslovnim sekretaricama/tajnicama, šalterskim zaposlenicima i svima onima koji žele da unaprijede svoje lične i poslovne vještine sa ciljem povećanja radne uspješnosti i boljeg snalaženja u savremenom radnom okruženju.

Seminar Vam omogućava da svoju ulogu u poslovnoj atmosferi vidite na drugačiji način i da dobijete više samopouzdanja, kao i da profesionalno napredujete. Kroz razvoj ličnih i poslovnih vještina savladat ćete znanja o planiranju, upravljanju i strategijama za uspješnije obavljanje svakodnevnog posla. Kroz ovo područje naučit  ćete: Kako pojačati samopouzdanje i odgovornost u svrhu boljih poslovnih rezultata? Kako održati radnu energiju tokom cijelog radnog dana? Kako učinkovitije upravljati vremenom? Kako savladati stres i kako upravljati promjenama?.

Edukacijom se pojašnjavaju elementi organizacijske klime, norme, vrijednosti, očekivanja, poslovna komunikacija, saradnja i rad u timu, stvaranja odnosa sa drugima, reagovanje u konfliktim situacijama, vođenje i motivisanje, efikasno upravljanje stresom u savremenom radnom okruženju i procedure koje utiču na ponašanje zaposlenika na radnom mjestu.

Edukacija zaposlenika, kroz seminare, predstavlja savremeni način usavršavanja rada svake organizacije.

Cilj seminara:

  • Ukazati na značaj razvoja ličnih i poslovnih vještina u funkciji unapređenja poslovanja, radne uspješnosti i ličnog razvoja.

Program seminara:

  • Savremeno radno okruženje: savremeni zahtjevi poslovanja i prilagođavanje promjenama;
  • Organizacija rada: unapređenje poslovne kulture i rada sa ljudima;
  • Poslovna komunikacija;
  • Timski rad i uspješna saradnja;
  • Motivacija: ključradnog uspjeha;
  • Efikasno upravljanje vremenom;
  • Uspješno upravljanje međuljudskim odnosima: prevencija i upravljanje konfliktima;
  • Savremene metode i tehnike: kako efikasno upravljati stresom?;
  • Strategije za uspješno snalaženje u današnjem poslovnom svijetu.

Dnevni raspored rada:

11.06.2014. Srijeda: od 10:00 - 16:00

12.06.2014. Četvratk: od 10:00 - 16:00

13.06.2014. Petak : od 09:00 - 11:00

Način rada na seminaru:

Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara, izradu praktičnih vježbi i upitnika. Od metoda primjenjuje se rad u grupama, individualna analiza slučajeva i predavanje.

Prijave poslati do 06.06.2014.

Više informacija:

Tel: + 387 33 762 545

Fax: + 387 33 762 546

Mob: + 387 61 307 131

e-mail: info@interquality.ba

Voditelj seminara: Alen Buljubašić

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave