Razvoj ličnih i poslovnih vještina sa ciljem unapređenja radnih sposobnosti
Seminar je namijenjen direktorima, menadžerima, rukovodiocima, članovima timova, poslovnim sekretaricama/tajnicama, šalterskim zaposlenicima i svima onima koji žele da unaprijede svoje lične i poslovne vještine.
U organizaciji Interquality u Neumu će se od 11.-13.06.2014. godine održati seminar pod nazivom: ”Razvoj ličnih i poslovnih vještina sa ciljem unapređenja radnih sposobnosti”.
Seminar je namijenjen direktorima, menadžerima, rukovodiocima, članovima timova, poslovnim sekretaricama/tajnicama, šalterskim zaposlenicima i svima onima koji žele da unaprijede svoje lične i poslovne vještine sa ciljem povećanja radne uspješnosti i boljeg snalaženja u savremenom radnom okruženju.
Seminar Vam omogućava da svoju ulogu u poslovnoj atmosferi vidite na drugačiji način i da dobijete više samopouzdanja, kao i da profesionalno napredujete. Kroz razvoj ličnih i poslovnih vještina savladat ćete znanja o planiranju, upravljanju i strategijama za uspješnije obavljanje svakodnevnog posla. Kroz ovo područje naučit ćete: Kako pojačati samopouzdanje i odgovornost u svrhu boljih poslovnih rezultata? Kako održati radnu energiju tokom cijelog radnog dana? Kako učinkovitije upravljati vremenom? Kako savladati stres i kako upravljati promjenama?.
Edukacijom se pojašnjavaju elementi organizacijske klime, norme, vrijednosti, očekivanja, poslovna komunikacija, saradnja i rad u timu, stvaranja odnosa sa drugima, reagovanje u konfliktim situacijama, vođenje i motivisanje, efikasno upravljanje stresom u savremenom radnom okruženju i procedure koje utiču na ponašanje zaposlenika na radnom mjestu.
Edukacija zaposlenika, kroz seminare, predstavlja savremeni način usavršavanja rada svake organizacije.
Cilj seminara:
- Ukazati na značaj razvoja ličnih i poslovnih vještina u funkciji unapređenja poslovanja, radne uspješnosti i ličnog razvoja.
Program seminara:
- Savremeno radno okruženje: savremeni zahtjevi poslovanja i prilagođavanje promjenama;
- Organizacija rada: unapređenje poslovne kulture i rada sa ljudima;
- Poslovna komunikacija;
- Timski rad i uspješna saradnja;
- Motivacija: ključradnog uspjeha;
- Efikasno upravljanje vremenom;
- Uspješno upravljanje međuljudskim odnosima: prevencija i upravljanje konfliktima;
- Savremene metode i tehnike: kako efikasno upravljati stresom?;
- Strategije za uspješno snalaženje u današnjem poslovnom svijetu.
Dnevni raspored rada:
11.06.2014. Srijeda: od 10:00 - 16:00
12.06.2014. Četvratk: od 10:00 - 16:00
13.06.2014. Petak : od 09:00 - 11:00
Način rada na seminaru:
Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara, izradu praktičnih vježbi i upitnika. Od metoda primjenjuje se rad u grupama, individualna analiza slučajeva i predavanje.
Prijave poslati do 06.06.2014.
Više informacija:
Tel: + 387 33 762 545
Fax: + 387 33 762 546
Mob: + 387 61 307 131
e-mail: info@interquality.ba
Voditelj seminara: Alen Buljubašić
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.