Razvoj profesionalnih kompetencija

01.02.2021. 08:32 / Izvor: Akta.ba
Razvoj profesionalnih kompetencija

Program seminara baziran je na metodologiji poslovne psihologije i metoda koučinga u oblasti rješavanja problema.

RAZVOJ PROFESIONALNIH KOMPETENCIJA

UTICAJ ORGANIZACIJSKE KLIME NA PRODUKTIVNOST

SPOSOBNOST PRILAGOĐAVANJA U VANREDNIM SITUACIJAMA

IZRADA STRATEGIJE ZA OČUVANJE MENTALNOG ZDRAVLJA ZAPOSLENIKA

 

Zlatibor

24. - 26.02.2021.

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Zaposlenicima svih profila (članovima timova, sekretarima/cama, asistentima/cama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, finansije, pravo, javne nabavke), direktorima, menadžerima, HR menadžerima, konsultantima i rukovodiocima koji žele da rade na unapređenju vještina za prevenciju nastanka konflikata i rješavanja konflikata u nastanku te očuvanju mentalnog zdravlja zaposlenika.

 

CILJEVI I SVRHA

  • Upoznavanje sa ključnim kompetencijama u savremenom radu
  • Otkrivanje problema i situacija koje nas koče u svakodnevnom poslovanju
  • Određivanje psihološkog profila i razumijevanje samog sebe
  • Usvajanje efikasnih metoda, alata i tehnika za razvoj poslovnih vještina
  • Unapređenje organizacije poslovanja i kvaliteta rada
  • Uspješnija realizacija svakodnevnih i zahtjevnih radnih zadataka
  • Odabir “prave reakcije“ u svakoj poslovnoj situaciji
  • Efikasniji rad sa osobama iz poslovnog okruženja
  • Ovladati elementarnim tehnikama za očuvanje mentalnog zdravlja
  • Organizacija radnog prostora kao faktor mentalnog zdravlja
  • Razvijanje kompetencija emocionalne inteligencije
  • Prepoznavanje sopstvenih emocionalnih reakcija
  • Efikasno upravljanje negativnim emocijama na poslu

 

SADRŽAJ

  • Kako razvijati svoje potencijale i efikasno rješavati probleme?
  • Efikasnost i efektivnost u vanrednim situacijama
  • Napredne komunikacijske vještine
  • Komunikacija sa pretpostavljenim, kolegama i klijentima
  • Važnost timskog rada i održavanja produktivne organizacijske klime
  • Alati i tehnike rada sa “teškim“ osobama
  • Izrada plana za efikasno upravljanje vremenom
  • Ključni aspekt modernog poslovanja - motivacija i samomotivacija
  • Razumijevanje ličnog i interpersonalnog konflikta
  • Važnost percepcije u donošenju odluka
  • Emocionalna inteligencija u poslu
  • Kreativno rješavanje problema
  • Suzbijanje i upravljanje negativnim emocijama u vanrednim situacijama
  • Najvažnije kompetencije emocionalne inteligencije za uspješnost u poslu
  • Organizacijski i individualni pristup stresu
  • Kanalisanje stresa u radnu motivaciju
  • Napredne tehnike efikasnog upravljanja stresom
  • Mentalno zdravlje na radnom mjestu
  • Promocija razvoja svijesti zdravog načina življenja i rada

 

PREDAVAČ

Goran Ristić, dipl. psiholog

Kognitivno-bihejvioralni terapeut pod supervizijom. Nosioc certifikovane i međunarodno priznate kvalifikacije za primjenu tehnika kognitivno-bihejvioralnog koučinga priznatog od strane Internacionalnog Udruženja za Koučing Psihologiju ISCP (International Society for Coaching Psychology), jedne od vodećih profesionalnih asocijacija za razvoj koučing psihologije. Posjeduje višegodišnje radno iskustva u oblasti obrazovanja i zdravstvene zaštite gdje je radio na poslovima individualnog i grupnog savjetovanja i psihoterapije.

 

RASPORED RADA

Registracija učesnika 09:30 - 10:00

10:00 - 16:00 srijeda    24.02.2021.

09:30 - 16:00 četvrtak  25.02.2021.

09:00 - 11:00 petak      26.02.2021.

 

METODOLOGIJA RADA

  • Program seminara baziran je na metodologiji poslovne psihologije i metoda koučinga u oblasti rješavanja problema, koje su usmjerene prema ostvarenju dugoročnih ciljeva organizacije, bilo da se radi o strateškom razvoju organizacije, razvoju liderskih vještina rukovodioca ili poslovnih i ličnih vještina zaposlenih.

 

  • Metodologija rada je bazirana na razvojnom programu koji je namijenjen kompanijama i organizacijama koje prepoznaju važnost ulaganja u razvoj zaposlenih i koje žele da kroz podsticanje zadovoljstva zaposlenih utiču na njihovu produktivnost pa samim tim i porast kompanijskog profita i poboljšanje organizacijske kulture.

 

  • Prioritet nam predstavlja da nakon seminara učesnici budu spremni i motivisani da naučene tehnike i alate primjenjuju u svom radnom okruženju.

 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT

 

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK

 

 

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 18.02.2021.

 

KONTAKT INFORMACIJE:

 

KVENTUM  d.o.o.   
Poslovno-edukativni centar

 

A:  Ul. Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I Bosna i Hercegovina
T:  +387 33 621 268    
F:  +387 33 621 273 
M: +387 61 307 131

E:  info@kventum.ba 
W: www.kventum.ba

Fb: facebook.com/kventum.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave