REC d.o.o. pripremio novi seminar na dvije teme
Sva pitanja su sistematizovana po zakonskim institutima, pa je zbog preglednosti i jednostavnosti za snalaženje praktična vrijednost priručnika još veća.
REC d.o.o. organizuje jednodnevni seminar na teme:
PRIPREMA I IZRADA TENDERSKE DOKUMENTACIJE
PRIPREMA PONUDE, OCJENA PONUDA I OKONČANJE POSTUPAKA NABAVKE
PRAKTIČNI ASPEKTI JAVNIH NABAVKI
Mostar, 24. 10.2019., Hotel "Mostar"
Sarajevo, 25. 10.2019., Hotel "Hollywood" – Ilidža
Banja Luka, 30. 10.2019., Hotel "Bosna"
Početak svakog seminara u 9:30
REC d.o.o. je pripremio novi seminar na kojem će biti detaljno obrađene dvije teme: Priprema i izrada tenderske dokumentacije i Priprema ponude, ocjena ponuda i okončanje postupaka nabavke. Treći dio seminara izdvojili smo za Vaša pitanja i odgovore. Na Vaša pitanja odgovarat će dva trenera za javne nabavke koji su taj dan na programu seminara.
Također, pripremili smo i novu knjigu pod nazivom: PRAKTIČNI ASPEKTI JAVNIH NABAVKI – PITANJA I ODGOVORI I i II. Iz štampe je izašao I Dio na oko 530. str, format A4, koji obuhvata teme i praksu javnih nabavki, od definicija osnovnih pojmova Zakona o javnim nabavkama, planiranja nabavki, preko provođenja postupaka nabavki, izrade tenderske dokumentacije, pa sve do sačinjvanja i dostavljanja ponude. Knjiga je rezultat četvorogodišnjeg praćenja najčešćih pitanja u javnim nabavkama, postavljenih od strane korisnika usluga našeg savjetodavnog servisa, ugovornih organa, ponuđača i drugih subjekata koji rade na poslovima javnih nabavki.
Svi učesnici seminara će, kao seminarski materijal, dobiti KNJIGU PRAKTIČNI ASPEKTI JAVNIH NABAVKI – PITANJA I ODGOVORI I koja sadrži 690 pitanja i odgovora iz prakse javnih nabavki, na gore pomenute teme. Napominjemo da na svako postavljeno pitanje tim stručnjaka iz oblasti javnih nabavki priprema konkretan i decidan odgovor, te se evidentno radi o materijalu koji je od velike koristi svim direktnim i indirektnim učesnicima u postupcima javnih nabavki (ugovorni organi, ponuđači, revizori, advokati, itd), kao i svim drugim subjetima zainteresovanim za ovu tematiku. Sva pitanja su sistematizovana po zakonskim institutima, pa je zbog preglednosti i jednostavnosti za snalaženje praktična vrijednost priručnika još veća.
Pozivamo Vas da uzmete učešća u našem seminaru i na vrijeme obezbijedite svoje mjesto i pripadajući materijal.
SADRŽAJ SEMINARA:
I DIO: Priprema i izrada tenderske dokumentacije:
- Kako definisati uslove, istaći potrebne dokaze i druge odredbe u TD – primjeri
- Koje su smjernice za pravilnu izradu tehničkih specifikacija?
- Kako izvršiti izbor najsvrsishodnijih kriterijuma za selekciju i dodjelu ugovora?
- Pojašnjenja i izmjena tenderske dokumentacije?
- Zašto je važno definisanje rokova isporuke/izvršenja ugovora?
- Da li svaki član grupe ponuđača mora preuzeti TD sa portala nabavki?
· Definisanje i primjena preferencijalnog tretmana domaćeg (na šta posebno ponuđači i ugovorni organitreba da obrate pažnju nakon izmjene odluke o preferencijalu)
- Na šta je važno da ponuđači i ugovorni organiobrate pažnju u tenderskim dokumentacijama dok su tenderi još otvoreni?
II DIO: Priprema ponude, ocjena ponuda, okonačnje postupaka nabavke
- Kako pripremiti kvalitetnu ponudu
- Postupak ocjene ponuda
- Šta je pojašnjenje ponuda, a šta je dopuna ponude (gdje je granica) – važno i za ugovorne
organe i za ponuđače
- Upotreba faksimila u ponudama
- Kako se tretiraju ponude koje prelaze iznos procijenjene vrijednosti nabavke
- Uvid u ponude
- Korisni savjeti za provođenje postupka ocjene ponuda i oknčanja postupka nabavke
III DIO: Pitanja i odgovori sa dva trenera
PREDAVAČI/TRENERI:
Mostar
Mr. Dragana Kovačević, dipl.ecc. – trener za JN AJN
Stipo Petričević, dipl.iur. – trener za JN AJN
Sarajevo
Ivana Grgić, dipl.ecc – trener za JN AJN
Amir Rahmanović, dipl.ecc – trener za JN AJN
Banja Luka
Mr. Dragana Kovačević, dipl.ecc.– trener za JN AJN
Amir Rahmanović, dipl.ecc – trener za JN AJN
TRAJANJE SEMINARA
9:30 – 15:30h
SEMINAR JE NAMIJENJEN
Ugovornim organima i ponuđačima kao i svima onima koje interesuje navedena tematika iz javnih nabavki.
KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om)
185 KM po jednom učesniku;
175 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
165 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“
Kotizacija uključuje:
- Troškove sudjelovanja u radu seminara,
- Materijal za pisanje,
- Seminarski materijal: KNJIGA I – PRAKTIČNI ASPEKTI JAVNIH NABAVKI – PITANJA I ODGOVORI (690 pitanja i odgovora na 530 str.)
- Osvježenje u pauzi i zajednički ručak,
- Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).
VAŽNA NAPOMENA
Budžetski korisnici mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja, ali uz obaveznu prijavu!
POSEBNA PONUDA
Za sve zainteresirane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju seminaru, sve priručnike možete posebno poručiti:
Pretplata na Portal „RECko“: Pitanja i odgovori iz javnih nabavki– 180 KM, godišnja pretplata za 2019. godinu (portal trenutno sadrži oko 2.016pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava + modeli akata za ugovorne organe i ponuđače)
CD Modeli tenderske dokumentacije– 55 KM
CD- Nacrt tenderske dokumentacije za nabavku električne energije + dodatna pojašnjenja– 55KM
Priručnik - Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD–56 KM
Interna akta za ugovorne organe(CD)– 30 KM
Priručnik - Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II– 20 KM
Priručnik - Pravna zaštita u javnim nabavkama–30 KM
Priručnik – Ekonomija javnih nabavki– 55 KM
Mala biblioteka javnih nabavki:
Brošura 1: Planiranje javnih nabavki– 10 KM
CD Brošura 2: Okvirni sporazum– 7 KM
Brošura 3: Nabavka usluga osiguranja imovine i lica– 10 KM
CD Brošura 4: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada)– 7 KM
Brošura 6: Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtjev–10 KM
CD Brošura 7: Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa– 7 KM
CD Brošura 8: Rad povjerenstva/komisije za javne nabavake sa modelima akata– 7 KM
Brošura 9: Nabavka hotelskih usluga– 10 KM
Brošura 10. Provođenje postupka E-aukcije i obaveze ugovornih organa i ponuđača– 20 KM
CD Brošura 11: Kriteriji za dodjelu ugovora– 7 KM
Brošura 12. Javne nabavke lijekova i medicinske opreme– 10 KM
Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke– 10 KM
Brošura 14. Definisanje ugovornih obaveza i realizacija ugovora– 10 KM
Brošura 15. Nabava neprioritetnih usluga (Aneks II dio B)– 10 KM
Brošura 16. Javne nabavke usluga prevoza– 10 KM
Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori I Dio – 70 KM
Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori II Dio – 60 KM
Napomena: u cijenu svakog priručnika su uključeni PDV i troškovi dostave.
Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba ili kontaktom na tel. 033 408 778 i 033 214 582.
PRIJAVA ZA SEMINAR:
Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca
1. Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.baili putem faxa na jedan od brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.
2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje
Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.
REC d.o.o. Sarajevo, Jukićeva 2
Prijavni obrazac - Javne nabavke - Oktobar 2019
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.