al
REC d.o.o. pripremio novi seminar na dvije teme

Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

REC d.o.o. pripremio novi seminar na dvije teme

10.10.2019. 10:31 / Izvor: Akta.ba

REC d.o.o. organizuje jednodnevni seminar na teme:

​PRIPREMA I IZRADA TENDERSKE DOKUMENTACIJE

PRIPREMA PONUDE, OCJENA PONUDA I OKONČANJE POSTUPAKA NABAVKE

PRAKTIČNI ASPEKTI JAVNIH NABAVKI

 

  

 

Mostar, 24. 10.2019., Hotel "Mostar"

Sarajevo, 25. 10.2019., Hotel "Hollywood" – Ilidža

Banja Luka, 30. 10.2019., Hotel "Bosna"

 

  

Početak svakog seminara u 9:30

REC d.o.o. je pripremio novi seminar na kojem će biti detaljno obrađene dvije teme: Priprema i izrada tenderske dokumentacije Priprema ponude, ocjena ponuda i okončanje postupaka nabavke. Treći dio seminara izdvojili smo za Vaša pitanja i odgovore. Na Vaša pitanja odgovarat će dva trenera za javne nabavke koji su taj dan na programu seminara.

Također, pripremili smo i novu knjigu pod nazivom: PRAKTIČNI ASPEKTI JAVNIH NABAVKI – PITANJA I ODGOVORI  I i II. Iz štampe je izašao I Dio  na oko 530. str, format A4, koji obuhvata teme i praksu javnih nabavki, od definicija osnovnih pojmova Zakona o javnim nabavkama, planiranja nabavki, preko provođenja postupaka nabavki, izrade tenderske dokumentacije, pa sve do sačinjvanja i dostavljanja ponude. Knjiga je rezultat četvorogodišnjeg praćenja najčešćih pitanja u javnim nabavkama, postavljenih od strane korisnika usluga našeg savjetodavnog servisa, ugovornih organa, ponuđača i drugih subjekata koji rade na poslovima javnih nabavki. 

Svi učesnici seminara će, kao seminarski materijal, dobiti KNJIGU PRAKTIČNI ASPEKTI JAVNIH NABAVKI – PITANJA I ODGOVORI  I koja sadrži 690 pitanja i odgovora iz prakse javnih nabavki, na gore pomenute teme. Napominjemo da na svako postavljeno pitanje tim stručnjaka iz oblasti javnih nabavki priprema konkretan i decidan odgovor, te se evidentno radi o materijalu koji je od velike koristi svim direktnim i indirektnim učesnicima u postupcima javnih nabavki (ugovorni organi, ponuđači, revizori, advokati, itd), kao i svim drugim subjetima zainteresovanim za ovu tematiku. Sva pitanja su sistematizovana po zakonskim institutima, pa je zbog preglednosti i jednostavnosti za snalaženje praktična vrijednost priručnika još veća.

Pozivamo Vas da uzmete učešća u našem seminaru i na vrijeme obezbijedite svoje mjesto i pripadajući materijal.

SADRŽAJ SEMINARA:

 

I DIO: Priprema i izrada tenderske dokumentacije:

  • Kako definisati uslove, istaći potrebne dokaze i druge odredbe u TD – primjeri
  • Koje su smjernice za pravilnu izradu tehničkih specifikacija?
  • Kako izvršiti izbor najsvrsishodnijih  kriterijuma za selekciju i dodjelu ugovora?
  • Pojašnjenja i izmjena tenderske dokumentacije?
  • Zašto je važno definisanje rokova isporuke/izvršenja ugovora?
  • Da li svaki član grupe ponuđača mora preuzeti TD sa portala nabavki?

·    Definisanje i primjena preferencijalnog tretmana domaćeg (na šta posebno ponuđači i ugovorni organitreba da obrate pažnju nakon izmjene odluke o preferencijalu)

  • Na šta je važno da ponuđači i ugovorni organiobrate pažnju u tenderskim dokumentacijama dok su tenderi još otvoreni?

II DIO:  Priprema ponude, ocjena ponuda, okonačnje postupaka nabavke

  • Kako pripremiti kvalitetnu ponudu
  • Postupak ocjene ponuda
  • Šta je pojašnjenje ponuda, a šta je dopuna ponude (gdje je granica) – važno i za ugovorne

organe i za ponuđače

  • Upotreba faksimila u ponudama
  • Kako se tretiraju ponude koje prelaze iznos procijenjene vrijednosti nabavke
  • Uvid u ponude
  • Korisni savjeti za provođenje postupka ocjene ponuda i oknčanja postupka nabavke

 

III DIO: Pitanja i odgovori sa dva trenera

 

PREDAVAČI/TRENERI:

 

Mostar

Mr. Dragana Kovačević, dipl.ecc. – trener za JN AJN

Stipo Petričević, dipl.iur. – trener za JN AJN

 

Sarajevo

Ivana Grgić, dipl.ecc – trener za JN AJN

Amir Rahmanović, dipl.ecc – trener za JN AJN

 

Banja Luka

Mr. Dragana Kovačević, dipl.ecc.– trener za JN AJN

Amir Rahmanović, dipl.ecc – trener za JN AJN

 

TRAJANJE SEMINARA

9:30 – 15:30h

 

SEMINAR JE NAMIJENJEN

Ugovornim organima i ponuđačima kao i svima onima koje interesuje navedena tematika iz javnih nabavki.

 

 

KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om)

185 KM po jednom učesniku;

175 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
165 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“

 

Kotizacija uključuje:

  • Troškove sudjelovanja u radu seminara,
  • Materijal za pisanje,
  • Seminarski materijal: KNJIGA I – PRAKTIČNI ASPEKTI JAVNIH NABAVKI – PITANJA I ODGOVORI (690 pitanja i odgovora na 530 str.)
  • Osvježenje u pauzi i zajednički ručak,
  • Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).

 

VAŽNA NAPOMENA

Budžetski korisnici mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja, ali uz obaveznu prijavu!

 

POSEBNA PONUDA

Za sve zainteresirane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju seminaru, sve priručnike možete posebno poručiti:

Pretplata na Portal „RECko“: Pitanja i odgovori iz javnih nabavki– 180 KM, godišnja pretplata za 2019. godinu (portal trenutno sadrži oko 2.016pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava + modeli akata za ugovorne organe i ponuđače)

CD Modeli tenderske dokumentacije– 55 KM

CD- Nacrt tenderske dokumentacije za nabavku električne energije + dodatna pojašnjenja– 55KM

Priručnik - Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD56 KM

Interna akta za ugovorne organe(CD)– 30 KM 

Priručnik - Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II– 20 KM

Priručnik - Pravna zaštita u javnim nabavkama30 KM

Priručnik – Ekonomija javnih nabavki– 55 KM

 

Mala biblioteka javnih nabavki:

Brošura 1: Planiranje javnih nabavki– 10 KM

CD Brošura 2: Okvirni sporazum– 7 KM

Brošura 3: Nabavka usluga osiguranja imovine i lica– 10 KM

CD Brošura 4: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada)– 7 KM

Brošura 6: Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtjev10 KM

CD Brošura 7: Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa– 7 KM

CD Brošura 8: Rad povjerenstva/komisije za javne nabavake sa modelima akata– 7 KM

Brošura 9: Nabavka hotelskih usluga– 10 KM

Brošura 10. Provođenje postupka E-aukcije i obaveze ugovornih organa i ponuđača– 20 KM

CD Brošura 11: Kriteriji za dodjelu ugovora– 7 KM

Brošura 12. Javne nabavke lijekova i medicinske opreme– 10 KM

Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke– 10 KM

Brošura 14. Definisanje ugovornih obaveza i realizacija ugovora– 10 KM

Brošura 15. Nabava neprioritetnih usluga (Aneks II dio B)– 10 KM

Brošura 16. Javne nabavke usluga  prevoza– 10 KM

Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori I Dio – 70 KM

Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori II Dio – 60 KM

 

Napomena: u cijenu svakog priručnika su uključeni PDV i troškovi dostave.

Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba ili kontaktom na tel. 033 408 778 i 033 214 582.

 

PRIJAVA ZA SEMINAR:

Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca

1.   Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.baili putem faxa na jedan od brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.

2.  Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje

Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.

 

REC d.o.o. Sarajevo, Jukićeva 2

PREUZMI DOKUMENT: Prijavni obrazac - Javne nabavke - Oktobar 2019
PODIJELI:

TAGOVI:

REC

seminar

javne nabavke

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Najave