REC: Kako pojednostaviti postupke javnih nabavki

04.06.2020. 08:46 / Izvor: Akta.ba
REC: Kako pojednostaviti postupke javnih nabavki

Pitanje koje se često postavlja i na strani ugovornih organa i na strani ponuđača je da li se postupci javnih nabavki mogu pojednostaviti.

REC d.o.o. organizuje jednodnevni seminar iz oblasti javnih nabavki na teme:
 

KAKO POJEDNOSTAVITI POSTUPKE JAVNIH NABAVKI

PRIMJENА PREFERENCIJALNOG TRETMANA DOMAĆEG OD 01.06.2020. GODINE

ŽALBENI POSTUPAK U JAVNIM NABAVKAMA ZA PONUĐAČE I UGOVORNE ORGANE

Sarajevo, 16. 06. 2020., Hotel „HOLLYWOOD“

Mostar, 17. 06. 2020., Hotel “BRISTOL”

Banja Luka, 23. 06. 2020., Hotel “BOSNA”

Početak svakog seminara u 9:30

Pitanje koje se često postavlja i na strani ugovornih organa i na strani ponuđača je da li se postupci javnih nabavki mogu pojednostaviti. Upravo ovo će biti tema u prvom dijelu seminara, gdje će se jasno definisati šta sve u uobičajenoj praksi provođenja postupaka javnih nabavki može da se pojednostavi, pa samim tim olakša i ubrza provođenje postupaka i učestvovanje u postupcima nabavki, te da se smanji i broj žalbenih postupaka, a da se ne izađe van okvira odredbi Zakona o javnim nabavkama. Tema će biti razrađena u kontekstu otvorenog postupka, konkurentskog zahtjeva i direktnog sporazuma, kao postupaka nabavki koji se najčešće primjenjuju.

Budući da je Savjet ministara BiH na vanrednoj telefonskoj sjednici održanoj 29.05.2020. godine usvojio Odluku o obaveznoj primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg, koja se primjenjuje od 01.06.2020. godine, u okviru prvog dijela seminara biće prezentovano i šta ova odluka znači za postupke nabavki koji će se raspisivati od 01.06.2020. godine, šta ova odluka znači za postupke nabavki koji su započeli ranije, ali odluka o izboru ponuđača će biti donesena nakon 01.06.2020. godine, te šta ova odluka znači za poništene postupke nabavki za koje će se ponovljeni postupci provoditi nakon 01.06.2020. godine.

Drugi dio seminara rezervisan je za temu pravne zaštite i žalbenog postupka u javnim nabavkama, za ugovorne organe i ponuđače, te će se u okviru ove teme, između ostalog, odgovoriti na pitanja kada je svrsishodno koristiti pravnu zaštitu, kako ugovorni organ treba da postupa nakon što zaprimi žalbu, kako ugovorni organ treba da se ophodi prema troškovima advokata za sastav izjavljene žalbe, mogu li se i kako učesnici u postupcima nabavki zaštiti od zloupotreba žalbenog postupka, itd.

Pored navedenih tema, učesnici seminara će imati mogućnost da, pored navedenih tema u programu seminara, postave i druga pitanja iz oblasti javnih nabavki, iz sfere njihovog interesovanja i potreba.

Za učesnike seminara bit će osigurane sve potrebne mjere za sigurnu organizaciju seminara, pružanju restoranskih usluga, smještajnih kapaciteta i slično.

Pozivamo Vas da svojom prijavom osigurate aktivno učešće na seminaru gdje ćete, uz naše trenere, zajednički doći do jednostavnih objašnjenja i rješenja.

SADRŽAJ SEMINARA:

KAKO POJEDNOSTAVITI POSTUPKE JAVNIH NABAVKI (ZA UGOVORNE ORGANE I PONUĐAČE):

  • Lična sposbnost ponuđača – kako se može pojednostaviti dokazivanje u odnosu na uobičajenu praksu
  • Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti
  • Ekonomska i finansijka sposobnost ponuđača
  • Tehnička i profesionalna sposobnost ponuđača
  • Izjave koje se traže od ponuđača
  • Prevod dokumenata
  • Uzorci u ponudama
  • Nacrt ugovora
  • Odredbe tenderske dokumentacije koje najčešće zbunjuju ponuđače i/ili usložnjavaju kasnije faze postupka javne nabavke
  • Šta najčešće ponuđačima predstavlja problem u pripremi ponuda, i na šta od toga mogu uticati u fazi tenderske dokumentacije?
  • Priprema uspješnih ponuda

Primjeri iz prakse

Pitanja i odgovori

 

ODLUKA O OBAVEZNOJ PRIMJENI PREFERENCIJALNOG TRETMANA DOMAĆEG:

  • Šta ova odluka znači za postupke nabavki koji će se raspisivati od 01.06.2020. godine?
  • Šta ova odluka znači za postupke nabavki koji su započeli ranije, ali odluka o izboru ponuđača će biti donesena nakon 01.06.2020. godine?
  • Šta ova odluka znači za poništene postupke nabavki za koje će se ponovljeni postupci provoditi nakon 01.06.2020. godine?
  • Primjeri primjene Odluke (kako se računa preferencijal kada su ponuđači iz različitih zemalja: BiH, CEFTA, ostale zemlje)

Primjeri iz prakse

Pitanja i odgovori

 

PRAVNA ZAŠTITA I ŽALBENI POSTUPAK U JAVNIM NABAVKAMA

Pravna zaštita sa aspekta ponuđača

  • Izjavljivanje žalbe pred ugovornim organom
  • Sadržaj i forma žalbe
  • Rokovi i način izjavljivanja žalbe
  • Naknada za pokretanje žalbenog postupka – kada se uplaćuje i u kojim iznosima?
  • Postupanje u situacijama odbijanja ili uvažavanja uložene žalbe

 

Pravna zaštita sa aspekta ugovornih organa

  • Postupanje ugovornog organa nakon izjavljene žalbe
  • Upravljanje postupkom javne nabavke u situaciji izjavljene žalbe
  • Obaveze ugovornog organa nakon prijema žalbe
  • Rokovi u žalbenom postupku – poštivanje i način računanja rokova
  • Kako voditi žalbeni postupak (proceduralno)?
  • Postupanje po rješenjima URŽ-a/KRŽ-a
  • Advokatski troškovi u žalbenim postupcima

Primjeri iz prakse

Pitanja i odgovori

 

PREDAVAČI:

Mostar

Ivana Grgić – trener za JN AJN

Josip Jakovac – trener za JN AJN

Sarajevo

Ivana Grgić – trener za JN AJN

Amir Rahmanović – trener za JN AJN

Banja Luka

Ivana Grgić – trener za JN AJN

Amir Rahmanović – trener za JN AJN

 

TRAJANJE SEMINARA: 

U periodu od 9:30 – 15:00 h

 

SEMINAR JE NAMIJENJEN:

Ugovornim organima i ponuđačima kao i svima onima koje interesuje navedena tematika.

 

KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):

135 KM po jednom učesniku;

125 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
115 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“

 

Kotizacija uključuje:

  • Troškove sudjelovanja u radu seminara,
  • Materijal za pisanje,
  • Seminarski materijal:
  • Priručnik: „Pravna zaštita u javnim nabavkama“
  • CD Priručnik: „Kako provoditi javne nabavke u uslovima krajnje hitnosti i vanredne situacije“
  • Osvježenje u pauzi i zajednički ručak,
  • Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).

 

 

PRIJAVA ZA SEMINAR:

Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca

  1. Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na jedan od brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.
  2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje

Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.

VAŽNA NAPOMENA

Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!

 

POSEBNA PONUDA

Za sve zainteresirane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju seminaru, sve priručnike možete posebno poručiti:

Pretplata na Portal „REC-ko“: Pitanja i odgovori iz javnih nabavki200 KM, godišnja pretplata za 2020. godinu (portal trenutno sadrži oko 2.016 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava + modeli akata za ugovorne organe i ponuđače)

Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori I Dio 35 KM

Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori II Dio 30 KM

CD Modeli tenderske dokumentacije30 KM

CD- Nacrt tenderske dokumentacije za nabavku električne energije + dodatna pojašnjenja38 KM

Priručnik - Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD 38 KM

Interna akta za ugovorne organe (CD) 15 KM

Priručnik - Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II – 20 KM

Priručnik - Pravna zaštita u javnim nabavkama 18 KM

Priručnik – Ekonomija javnih nabavki20 KM

Mala biblioteka javnih nabavki:

Brošura 1: Planiranje javnih nabavki – 10 KM

CD Brošura 2: Okvirni sporazum 7 KM

Brošura 3: Nabavka usluga osiguranja imovine i lica 10 KM

CD Brošura 4: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada) 7 KM

Brošura 6: Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtjev 10 KM

CD Brošura 7: Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa 7 KM

CD Brošura 8: Rad povjerenstva/komisije za javne nabavake sa modelima akata 7 KM

Brošura 9: Nabavka hotelskih usluga 10 KM

Brošura 10. Provođenje postupka E-aukcije i obaveze ugovornih organa i ponuđača 20 KM

CD Brošura 11: Kriteriji za dodjelu ugovora 7 KM

Brošura 12. Javne nabavke lijekova i medicinske opreme 10 KM

Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke 10 KM

Brošura 14. Definisanje ugovornih obaveza i realizacija ugovora 10 KM

Brošura 15. Nabava neprioritetnih usluga (Aneks II dio B) 10 KM

Brošura 16. Javne nabavke usluga  prevoza 10 KM

Napomena: u cijenu svakog priručnika su uključeni PDV i troškovi dostave

REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo

PREUZMI DOKUMENT:
Prijavni obrazac- javne nabavke

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave