REC: Kako pojednostaviti postupke javnih nabavki
Pitanje koje se često postavlja i na strani ugovornih organa i na strani ponuđača je da li se postupci javnih nabavki mogu pojednostaviti.
REC d.o.o. organizuje jednodnevni seminar iz oblasti javnih nabavki na teme:
KAKO POJEDNOSTAVITI POSTUPKE JAVNIH NABAVKI
PRIMJENА PREFERENCIJALNOG TRETMANA DOMAĆEG OD 01.06.2020. GODINE
ŽALBENI POSTUPAK U JAVNIM NABAVKAMA ZA PONUĐAČE I UGOVORNE ORGANE
Sarajevo, 16. 06. 2020., Hotel „HOLLYWOOD“
Mostar, 17. 06. 2020., Hotel “BRISTOL”
Banja Luka, 23. 06. 2020., Hotel “BOSNA”
Početak svakog seminara u 9:30
Pitanje koje se često postavlja i na strani ugovornih organa i na strani ponuđača je da li se postupci javnih nabavki mogu pojednostaviti. Upravo ovo će biti tema u prvom dijelu seminara, gdje će se jasno definisati šta sve u uobičajenoj praksi provođenja postupaka javnih nabavki može da se pojednostavi, pa samim tim olakša i ubrza provođenje postupaka i učestvovanje u postupcima nabavki, te da se smanji i broj žalbenih postupaka, a da se ne izađe van okvira odredbi Zakona o javnim nabavkama. Tema će biti razrađena u kontekstu otvorenog postupka, konkurentskog zahtjeva i direktnog sporazuma, kao postupaka nabavki koji se najčešće primjenjuju.
Budući da je Savjet ministara BiH na vanrednoj telefonskoj sjednici održanoj 29.05.2020. godine usvojio Odluku o obaveznoj primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg, koja se primjenjuje od 01.06.2020. godine, u okviru prvog dijela seminara biće prezentovano i šta ova odluka znači za postupke nabavki koji će se raspisivati od 01.06.2020. godine, šta ova odluka znači za postupke nabavki koji su započeli ranije, ali odluka o izboru ponuđača će biti donesena nakon 01.06.2020. godine, te šta ova odluka znači za poništene postupke nabavki za koje će se ponovljeni postupci provoditi nakon 01.06.2020. godine.
Drugi dio seminara rezervisan je za temu pravne zaštite i žalbenog postupka u javnim nabavkama, za ugovorne organe i ponuđače, te će se u okviru ove teme, između ostalog, odgovoriti na pitanja kada je svrsishodno koristiti pravnu zaštitu, kako ugovorni organ treba da postupa nakon što zaprimi žalbu, kako ugovorni organ treba da se ophodi prema troškovima advokata za sastav izjavljene žalbe, mogu li se i kako učesnici u postupcima nabavki zaštiti od zloupotreba žalbenog postupka, itd.
Pored navedenih tema, učesnici seminara će imati mogućnost da, pored navedenih tema u programu seminara, postave i druga pitanja iz oblasti javnih nabavki, iz sfere njihovog interesovanja i potreba.
Za učesnike seminara bit će osigurane sve potrebne mjere za sigurnu organizaciju seminara, pružanju restoranskih usluga, smještajnih kapaciteta i slično.
Pozivamo Vas da svojom prijavom osigurate aktivno učešće na seminaru gdje ćete, uz naše trenere, zajednički doći do jednostavnih objašnjenja i rješenja.
SADRŽAJ SEMINARA:
KAKO POJEDNOSTAVITI POSTUPKE JAVNIH NABAVKI (ZA UGOVORNE ORGANE I PONUĐAČE):
- Lična sposbnost ponuđača – kako se može pojednostaviti dokazivanje u odnosu na uobičajenu praksu
- Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti
- Ekonomska i finansijka sposobnost ponuđača
- Tehnička i profesionalna sposobnost ponuđača
- Izjave koje se traže od ponuđača
- Prevod dokumenata
- Uzorci u ponudama
- Nacrt ugovora
- Odredbe tenderske dokumentacije koje najčešće zbunjuju ponuđače i/ili usložnjavaju kasnije faze postupka javne nabavke
- Šta najčešće ponuđačima predstavlja problem u pripremi ponuda, i na šta od toga mogu uticati u fazi tenderske dokumentacije?
- Priprema uspješnih ponuda
Primjeri iz prakse
Pitanja i odgovori
ODLUKA O OBAVEZNOJ PRIMJENI PREFERENCIJALNOG TRETMANA DOMAĆEG:
- Šta ova odluka znači za postupke nabavki koji će se raspisivati od 01.06.2020. godine?
- Šta ova odluka znači za postupke nabavki koji su započeli ranije, ali odluka o izboru ponuđača će biti donesena nakon 01.06.2020. godine?
- Šta ova odluka znači za poništene postupke nabavki za koje će se ponovljeni postupci provoditi nakon 01.06.2020. godine?
- Primjeri primjene Odluke (kako se računa preferencijal kada su ponuđači iz različitih zemalja: BiH, CEFTA, ostale zemlje)
Primjeri iz prakse
Pitanja i odgovori
PRAVNA ZAŠTITA I ŽALBENI POSTUPAK U JAVNIM NABAVKAMA
Pravna zaštita sa aspekta ponuđača
- Izjavljivanje žalbe pred ugovornim organom
- Sadržaj i forma žalbe
- Rokovi i način izjavljivanja žalbe
- Naknada za pokretanje žalbenog postupka – kada se uplaćuje i u kojim iznosima?
- Postupanje u situacijama odbijanja ili uvažavanja uložene žalbe
Pravna zaštita sa aspekta ugovornih organa
- Postupanje ugovornog organa nakon izjavljene žalbe
- Upravljanje postupkom javne nabavke u situaciji izjavljene žalbe
- Obaveze ugovornog organa nakon prijema žalbe
- Rokovi u žalbenom postupku – poštivanje i način računanja rokova
- Kako voditi žalbeni postupak (proceduralno)?
- Postupanje po rješenjima URŽ-a/KRŽ-a
- Advokatski troškovi u žalbenim postupcima
Primjeri iz prakse
Pitanja i odgovori
PREDAVAČI:
Mostar
Ivana Grgić – trener za JN AJN
Josip Jakovac – trener za JN AJN
Sarajevo
Ivana Grgić – trener za JN AJN
Amir Rahmanović – trener za JN AJN
Banja Luka
Ivana Grgić – trener za JN AJN
Amir Rahmanović – trener za JN AJN
TRAJANJE SEMINARA:
U periodu od 9:30 – 15:00 h
SEMINAR JE NAMIJENJEN:
Ugovornim organima i ponuđačima kao i svima onima koje interesuje navedena tematika.
KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):
135 KM po jednom učesniku;
125 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
115 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“
Kotizacija uključuje:
- Troškove sudjelovanja u radu seminara,
- Materijal za pisanje,
- Seminarski materijal:
- Priručnik: „Pravna zaštita u javnim nabavkama“
- CD Priručnik: „Kako provoditi javne nabavke u uslovima krajnje hitnosti i vanredne situacije“
- Osvježenje u pauzi i zajednički ručak,
- Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).
PRIJAVA ZA SEMINAR:
Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca
- Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na jedan od brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.
- Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje
Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.
VAŽNA NAPOMENA
Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!
POSEBNA PONUDA
Za sve zainteresirane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju seminaru, sve priručnike možete posebno poručiti:
Pretplata na Portal „REC-ko“: Pitanja i odgovori iz javnih nabavki – 200 KM, godišnja pretplata za 2020. godinu (portal trenutno sadrži oko 2.016 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava + modeli akata za ugovorne organe i ponuđače)
Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori I Dio – 35 KM
Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori II Dio – 30 KM
CD Modeli tenderske dokumentacije – 30 KM
CD- Nacrt tenderske dokumentacije za nabavku električne energije + dodatna pojašnjenja – 38 KM
Priručnik - Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD – 38 KM
Interna akta za ugovorne organe (CD) – 15 KM
Priručnik - Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II – 20 KM
Priručnik - Pravna zaštita u javnim nabavkama – 18 KM
Priručnik – Ekonomija javnih nabavki – 20 KM
Mala biblioteka javnih nabavki:
Brošura 1: Planiranje javnih nabavki – 10 KM
CD Brošura 2: Okvirni sporazum – 7 KM
Brošura 3: Nabavka usluga osiguranja imovine i lica – 10 KM
CD Brošura 4: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada) – 7 KM
Brošura 6: Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtjev – 10 KM
CD Brošura 7: Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa – 7 KM
CD Brošura 8: Rad povjerenstva/komisije za javne nabavake sa modelima akata – 7 KM
Brošura 9: Nabavka hotelskih usluga – 10 KM
Brošura 10. Provođenje postupka E-aukcije i obaveze ugovornih organa i ponuđača – 20 KM
CD Brošura 11: Kriteriji za dodjelu ugovora – 7 KM
Brošura 12. Javne nabavke lijekova i medicinske opreme – 10 KM
Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke – 10 KM
Brošura 14. Definisanje ugovornih obaveza i realizacija ugovora – 10 KM
Brošura 15. Nabava neprioritetnih usluga (Aneks II dio B) – 10 KM
Brošura 16. Javne nabavke usluga prevoza – 10 KM
Napomena: u cijenu svakog priručnika su uključeni PDV i troškovi dostave
REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo
Prijavni obrazac- javne nabavke
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.