REC seminar: Primjena novih propisa o kancelarijskom poslovanju
U Službenom glasniku Republike Srpske br. 8/20 objavljena je Uredba o kancelarijskom poslovanju i Uputstvo o sprovođenju kancelarijskog poslovanja.
REC d.o.o. organizuje interaktivni S E M I N A R i W E B I N A R na temu:
KANCELARIJSKO POSLOVANJE
– PRIMJENA NOVIH PROPISA O KANCELARIJSKOM POSLOVANJU –
Banja Luka,19. 02. 2021, Hotel“Bosna”
Interaktivni webinar – 19. 02. 2021.
Webinar (snimak seminara) – 04. 03. 2021.
Početak seminara/webinara u 9:30
U Službenom glasniku Republike Srpske br. 8/20 objavljena je Uredba o kancelarijskom poslovanju i Uputstvo o sprovođenju kancelarijskog poslovanja(„Službeni glasnik Republike Srpske“ br. 129/20).
Kancelarijsko poslovanje predstavlja osnov svakog postupka i povezano je sa nizom drugih propisa koji su vezani za efikasan rad poslovnih subjekata, organa, organizacija, službi, sudova, javnih ustanova, privrednih subjekata i ostalih pravnih lica,i upravnog rada u cjelini.
Pravna lica dokumentuju sve službene radnje, odluke, nastupanje i izvršavanje obaveza i utvrđuju oblik i sadržaj dokumenata u pisanoj formi kao i skeniranih dokumenata koji nastaju u vezi sa tim radnjama. Nemogućnost adekvatnog praćenja rada u kancelarijskom poslovanju zbog gubitka određene dokumentacije, ili nemogućnosti nalaženja adekvatne dokumentacije, negativno utiču na funkcionisanje rada, uz direktne negativne implikacije na ostvarivanje prava građana.
Svrha kancelarijskog poslovanja u užem smislu obuhvata administrativne poslove vezane za primanje, pregledanje, evidentiranje i raspoređivanje predmeta, odnosno akata, njihovo dostavljanje u rad, administrativno-tehničko obrađivanje akata, otpremanje pošte, razvođenje predmeta i akata, njihovo stavljanje u arhivu (arhiviranje i čuvanje, izdvajanje bezvrijednog registraturskog materijala i predaja arhivske građe nadležnom arhivu).
Posebni ciljevi se svode na proširivanje, i sprovođenje postupka kancelarijskog poslovanja - prijem dokumenata i zahtjeva, pozivanje stranaka u upravnom postupku, klasifikaciju materijala, sređivanje arhive i dokumentacije, vođenje evidencije i dostavljanje pošte, arhiviranje dokumentacije, i slično.
Uz dokumentaciju koju posjeduje organ čuva i tehnička sredstva i opremu koja omogućava pristup dokumentaciji i njeno korišćenje, a sredstva i opremu održava u funkcionalnom stanju, u skladu sa propisima kojima se reguliše informaciona bezbjednost.
Predavač na seminaru je vrstan poznavalac oblasti kancelarijskog poslovanja, te Vas pozivamo da uzmete aktivno ušešće na ovom seminaru, i da kroz interaktivni pristup otklonite različite dileme i pitanja u vezi sa praktičnom primjenom novih kancelarijskog poslovanja.
ZBOG POOŠTRENIH EPIDEMIOLOŠKIH MJERA BROJ MJESTA NA SEMINARIMA JE OGRANIČEN - PRIJAVITE SE NA VRIJEME!
Za učesnike seminara bit će osigurane sve potrebne mjere za sigurnu organizaciju seminara u skladu sa preporukama nadležnih organa. |
U slučaju daljnjeg širenja Coronavirusa organizator zadržava pravo da otkaže zakazani seminar i prijavljenim učesnicima seminara ponudi uslugu webinara koji će biti isti dan. |
Cilj ovog seminara/webinara je:
- Ojačati kapacitete zaposlenih u organima uprave i jedinicama lokalne samouprave, kao i preduzećima, ustanovama i drugim pravnim licima, u smislu sticanja teorijskog znanja iz oblasti kancelarijskog poslovanja i vještine primjene znanja u praksi;
- Usvajanje metoda i tehnika postupanja sa aktima od njihovog nastanka (prijema) do otpreme i arhiviranja;
- Unapređenje i poboljšanje efikasnosti obavljanja kancelarijskog poslovanja uvođenjem elektronskog kancelarijskog poslovanja;
- Uključivanje polaznika seminara u interaktivni rad, kroz razmjenu iskustava i praktičnih primjera, što doprinosi sticanju novih znanja i vještina.
SADRŽAJ SEMINARA/WEBINARA
- UREDBA O KANCELARIJSKOM POSLOVANJU
- Pojam, značaj, sadržaj i osnovna načela kancelarijskog poslovanja
- Lice odgovorno za vođenje kancelarijskog poslovanja i rukovanje arhivskom i dokumentarnom građom
- Osnovna i pomoćne evidencije o aktima i predmetima
- Evidencioni broj akta
- Sastavni dijelovi službenog akta
- Stepen povjerljivosti akata
- Nadzor nad predmetima u radu
- Čuvanje arhiviranih predmeta
- Nadzor nad vršenjem kancelarijskog poslovanja
- UPUTSTVO O SPROVOĐENJU KANCELARIJSKOG POSLOVANJA
- Obaveze organa
- Pisarnica
- Prijem, otvaranje, pregledanje, označavanje, evidentiranje i raspoređivanje pošte
- Klasifikacija predmeta i akata
- Zavođenje predmeta i akata
- Administrativno-tehnička obrada
- Interna dostava predmeta i akata
- Vraćanje predmeta pisarnici
- Razvođenje predmeta i akata
- Rokovnik predmeta
- Otpremanje pošte
- Čuvanje i upravljanje dokumentacijom
- Arhiviranje dokumentacije
- Predaja i preuzimanje dokumentacije
Pitanja i odgovori
PREDAVAČ:
Prof. dr Milica Tepšić
- Ispitivač za Kancelarijsko poslovanje u Komisijama za polaganje stručnog ispita za kandidate sa višom i visokom stručnom spremom u Agenciji za državnu upravu Republike Srpske, koji se organizuje u Banja Luci i u Istočnom Sarajevu;
- Preko deset godina bila načelnik Odjeljenja za kancelarijsko poslovanje (centralna pisarnica Vlade Republike Srpske za sve republičke organe uprave);
- Licencirani predavač i mentor u okviru Sistema obuka za jedinice lokalne samouparve (opštine i gradove) u Bosni i Hercegovini, sa velikim brojem održanih seminara širom BiH;
- Nalazi se u bazi eksperata Bosne i Hercegovine (izvođača obuka i konsultanata), kao ekspert za oblast elektronske uprave i elektronskog kancelarijskog poslovanja;
- Ovlašćeni ECDL (European Computer Driving Licence) predavač i ispitivač.
- Angažovana je u visokom obrazovanju, u naučno-nastavnom zvanju redovnog profesora na grupi predmeta iz oblasti poslovne i pravne informatike, te zaštite i sigurnosti podataka.
- Koautor priručnika „Tradicionalno i elektronsko kancelarijsko poslovanje“;
TRAJANJESEMINARA/WEBINARA:
Uvremenu9:30 – 14:00
SEMINAR/WEBINARJENAMIJENJEN:
- Zaposlenima koji su neposredno angažovani na poslovima kancelarijskog poslovanja;
- Svima koji pri obavljanju svojih poslova primjenjuju propise iz oblasti kancelarijskog poslovanja: rukovodiocima, pravnicima, sekretarima/cama, asistentima/cama,
- Za sve one koji žele unaprijediti svoja znanja iz oblasti kancelarijskog poslovanja.
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE (sa PDV-om):
Seminar:
135 KMpo jednom učesniku;
125 KMpo osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
115 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“
Webinar:
115 KMpo jednom učesniku;
105 KMpo osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
95 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“
Kotizacija uključuje:
- Troškove sudjelovanja u radu seminara/webinara
- Materijal za pisanje (za učesnike seminara)
- Seminarski materijal: prezentacija predavača
- Osvježenje u pauzi i zajednički ručak (za učesnike seminara)
- Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).
PRIJAVA ZA SEMINAR/WEBINAR:
- Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na jedan od brojeva + 387 33 40 87 78, 033 40 87 79 i 033 21 45 82.
- Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.
VAŽNA NAPOMENA:
Budžetski korisnici mogu prisustvovati seminaru/webinaru uz odgodu plaćanja, ali uz obaveznu prijavu!
POSEBNA PONUDA:
RECko PORTALI
Pretplata na Portal „REC-ko“: Pitanja i odgovori iz javnih nabavki– 200 KM, godišnja pretplata za 2021. godinu (portal trenutno sadrži oko 2.737pitanja i odgovoraiz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava + 27modela akataza ugovorne organei ponuđače)
Pretplata na Portal „REC-ko“: Pitanja i odgovori iz Radnih odnosa Republike Srpske– 200 KM, godišnja pretplata za 2021. godinu (portal trenutno sadrži oko 1.083pitanja i odgovorai redovno se dopunjava + 60modela akata)
PRIRUČNICI
Tradicionalno i elektronsko kancelarijsko poslovanje– 24KM
Primjena propisa o zaštiti ličnih podataka–20 KM
PRIRUČNIK O PRIMJENI PDV-A I AKCIZE (PRIMJERI IZ PRAKSE)– 40 KM
Priručnik troškovi službenih putovanja u Republici Srpskoj– 10 KM
CD Priručnik o implementaciji Zakona o radu Republike Srpske sa modelima akata–15 KM
Aktuelna pitanja i dileme u radno-pravnom zakonodavstvu Republike Srpske– 20 KM
Obračun plata i naknada u Republici Srpskoj– 25 KM
Priručnik za postupanje poslodavaca za vrijeme pandemije u Republici Srpskoj– 18 KM
Napomena: u cijenu svakog priručnika su uključeni PDV i troškovi dostave
Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.baili direktnim kontaktom na tel. + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82
REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo
Prijavni obrazac - seminar i webinar - Kancelarijsko poslovanje - Februar i Mart 2021. godine
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.