Revicon: Radionica o temi "Praktična primjena zakona i postupka kod javnih nabavki" - Od 25.03. do 13.04. u Banjoj Luci, Sarajevu i Mostaru

16.03.2010. 16:28 / Izvor: eKapija.ba
Revicon: Radionica o temi 'Praktična primjena zakona i postupka kod javnih nabavki' - Od 25.03. do 13.04. u Banjoj Luci, Sarajevu i Mostaru

Revicon d.o.o. organizuje novi ciklus edukacije koji je namijenjen obaveznicima primjene propisa iz sistema javnih nabavki. Radionica na temu "Praktična primjena zakona i postupka kod javnih nabavki" održaće se prema slijedećem rasporedu:

  • Banja Luka
  • 25. i 26. 03. 2010. hotel Bosna

  • Sarajevo
  • 08. i 09. 04. 2010. hotel Holiday Inn

  • Mostar
  • 12. i 13. 04. 2010. Privredna komora FBiH

Javne nabavke predstavljaju veoma složen i obiman posao kod svih ugovornih organa. Priprema tenderske dokumentacije, predstavlja najzahtjevniji dio procedure nabavki. Osim odgovornosti koje osobe angažovane za rad na postupcima javnih nabavki preuzimaju u pogledu zakonitog postupanja, pred njih se postavlja obaveza dobrog poznavanja predmeta nabavke i zakonodavstva, kojim se predmetna oblast reguliše, kako bi bili u stanju pripremiti kvalitetnu tendersku dokumentaciju, te uspješno provesti nabavku.

Zahvaljujući bogatom iskustvu stečenom tokom brojnih edukacija o pravilnoj primjeni Zakona o javnim nabavkama, kroz praktične vježbe i interaktivno vođenje, radionice su se pokazale najefikasnijim načinom edukacije.

Radionica: "Praktična primjena zakona i postupaka kod javnih nabavki", upravo ima za cilj olakšati učesnicima praktičnu primjenu odredbi Zakona o javnim nabavkama u oblasti najsloženijih predmeta nabavki.

Osnovu edukacije čini praktičan rad na stvarnim primjerima, te samostalno provođenje cjelokupnog postupka javnih nabavki.

Tokom radionice učesnici će se upoznati sa komplementarnim zakonima važnim pri operacionalizaciji složenih nabavki.

Kratki prikaz tematskih cjelina:

– Razlozi propisivanja postupaka nabavke

– Izbor oglednih postupaka prema prijedlogu učesnika

– Donošenje relevantnih odluka

– Izrada tenderske dokumentacije za:

  • izvođenje građevinskih radova poštujući propise o gradnji i uzanse o građenju;
  • nabavka opreme uz poštivanje i dokazivanje preferencijalnog tretmana;
  • nabavka finansijskih usluga, deponovanja, kreditiranja, osiguranja;
  • nabavka specifičnih roba;
  • korištenje prednosti provođenja konkursa za izradu idejnog rješenja;
  • racionalizacija nabavki primjenom višegodišnjeg okvirnog sporazuma;
  • racionalizacija primjenom procedura zajedničkih nabavki;
  • nabavke konsultantskih i intelektualnih usluga kroz ugovore o djelu;
  • utvrđivanje kvalifikacionih kriterija kod specifičnih nabavki;
  • podrška procesu nabavki primjenom propisa o zaštiti potrošača u postupcima nabavki;
  • oblici zaštite ugovornih organa od nelojalne konkurencije;
  • obavezne i zaštitne ugovorne klauze u nacrtu ugovora o nabavci;
  • druge nabavke prema prijedlogu učesnika.

Sve navedene aktivnosti provodiće se na stvarnim primjerima, pod nadzorom i uz tumačenje predstavnika:

  • Agencije za javne nabavke BiH,
  • ovlaštenih predavača javnih nabavki i
  • moderatora dr. Željka Rička.

Nakon završene edukacije učesnicima radionica na raspolaganju će biti i Savjetodavni servis za dodatne konsultacije i pomoć pri praktičnoj realizaciji nabavki.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave