Posao.ba organizira "HR konferenciju 2009" posvećenu upravljanju ljudskim potencijalima u kriznim stuacijama - 18. novembra 2009. godine u Sarajevu

10.11.2009. 10:22 / Izvor: eKapija.ba
Posao.ba organizira 'HR konferenciju 2009' posvećenu upravljanju ljudskim potencijalima u kriznim stuacijama - 18. novembra 2009. godine u Sarajevu

U organizaciji portala Posao.ba, Projekta zapošljavanja mladih i partnerskih agencija: Gentis, Everest Consulting i Recognita, u Sarajevu će 18. novembra 2009. godine biti održana HR konferencija.

Generalni sponzor konferencije je Projekat zapošljavanja mladih koji finansiraju Švicarska agencija za razvoj i saradnju i Austrijska agencija za tehničku saradnju, a implementira agencija GOPA. Organizaciju konferencije podržao je Federalni zavod za zapošljavanje.

Uspješne kompanije poznaju važnost kvalitetnog upravljanja ljudskim potencijalima, posebno u kriznim situacijama čime izbjegavaju ili ublažavaju posljedice krize. Ova uvijek aktuelna tema bit će samo dio sadržaja konferencije namijenjene upravljanju ljudskim potencijalima.

Ovogodišnja konferencija posvećena je upravljanju ljudskim potencijalima u kriznim stuacijama, a namijenjena je HR managerima, vlasnicima i direktorima kompanija.

Trenutna finansijska kriza je obuhvatila skoro sve sektore industrije i vlade, i ima direktan uticaj na rad svih odjeljenja i uposlenika. Ignorisanje krize, čekanje da se stanje popravi, ili primjenjivanje samo jednostavnih rješenja (npr. smanjivanje troškova) može biti poguban korak – čak i ako se kriza prebrodi. Organizacije koje nisu dobro pripremljenje i disciplinovane izgube ključne ljude, klijente, udio na tržištu, i na druge načine dugoročno oštete svoje osnovne vrijednosti. One organizacije koje imaju dobru kriznu strategiju, baziranu na međunarodno provjerenim metodama, u stanju su preokrenuti krizu u njihovu dugoročnu korist.

Ovaj kratki seminar će Vam predstaviti praktične savjete koje možete odmah primijeniti kako bi razumjeli uticaj krize specifično na vašu organizaciju, minimizirali negativne posljedice, te razvili profesionalnu kriznu strategiju za najbezbolnije prebrođavanje krize i pozicioniranje za dugoročni rast i uspjeh.

Na metodologiju Franklina Coveya bit će bazirana radionica „7 navika uspješnih ljudi“ koju će na ovogodišnjoj HR konferenciji u Sarajevu predstaviti Dubravka Mirković, direktorica Gentisa iz Zagreba.

Program je dizajniran za sve menadžere nižeg, srednjeg ili višeg nivoa koji teže poboljšanju, obogaćivanju i održavanju lične i profesionalne efikasnosti i uspjeha.

Kroz predavanje steći ćete uvid kako:

• Poduzimati inicijativu

• Definirati misiju, viziju i vrijednosti

• Balansirati ključne prioritete

• Graditi produktivne odnose

• Poboljšati međuljudsku komunikaciju

• Podići važnost kreativne saradnje

• Postići životnu ravnotežu

Pored toga, HR konferencija sadržavat će predavanja i radionice na temu:

· Menadžment ljudskih potencijala u kriznim situacijama

· Tehnike produktivne diskusije (World cafe)

· Učinkovitost sistema kompenzacija

· Strength Deployment Inventory

Organizatori se nadaju da će ovom konferencijom kroz razmjenu iskustava i diskusiju zajednički doći do rješenja koja će olakašati poslovanje u sadašnjim okolonostima te dati dobru osnovu za budući razvoj HR-a u BiH.

Datum i vrijeme: Srijeda, 18.11.2009. od 11:00 do 17:30 sati

Mjesto: Hotel Sarajevo, Sarajevo (adresa: Džemala Bijedića 169 kod RTV Doma)

Broj učesnika: 100

Ko su učesnici: HR manageri, direktori i vlasnici kompanija

Rok za prijavu: 10. 11. 2009.

Informacije: +387 33 236 375

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave