Najave / KONFERENCIJE I KONGRESI

Sarajevo 12. aprila postaje centar FMCG industrije

15.03.2018. 12:44 / Izvor: Akta.ba

Najveći domaći, regionalni i svjetski stručnjaci iz FMCG industrije okupit će se 12. aprila u Sarajevu na FMCG Summitu, gdje će razgovarati o vječitim pitanjima koja muče trgovce, proizvođače i distributere.

Tako će Darko Lukić, marketing konsultant i magistar ekonomskih nauka, inače savjetnik mnogim vodećim kompanijama iz Srbije i regiona, govoriti o temi kako digitalizacija utječe na FMCG industriju. U prezentaciji ćemo vidjeti koji sve trendovi utječu na FMCG brendove i kakve posljedice bi mogli imati u budućnosti. Ovo će biti izuzetno interesantno i veoma korisno izlaganje za sve koji žele ostati uspješni u ovoj industriji.

Nedavno je velika turska kompanija „pladis“ objavila da je potpisala ugovor sa novim distribucijskim kompanijama u Bosni i Hercegovini. Predstavnik „pladisa“ za Istočnu Evropu i Rusiju Murat Akkaya, također dolazi na Summit gdje će govoriti o temi "Kako efikasno iskoristiti digitalne medije u Istočnoj Evropi. Prezentacija obuhvata regionalnu i globalnu praksu „pladisa“ u digitalnoj komunikaciji.

Vlasnik i generalni direktor agencije "Promo.fil" u Sloveniji i Hrvatskoj Patrik Zupančič sa svojih 25 godina iskustva u prodaji svakako spada u predavače koji se moraju poslušati.

Zupančič će iz praktičnih iskustava govoriti o outsourcingu prodaje u FMCG. U prezentaciji ćemo vidjeti primjer kako je moguće u FMCG-ju outsourcati prodaju na terenu. Koje su koristi outsourcinga i šta je važno za uspjeh tog modela.

Antonio Zrilić, osnivač firme "Logiko Consulting“ će nam kroz nekoliko primjera i metoda pokazati kako optimizirati portfolio proizvoda, te kakve su koristi od fokusiranja na proizvode koji donose najveći promet i dobit. Kompanije trebaju podržati proizvode koji omogućavaju rast jer sebi danas niko ne može priuštiti rasipanje resursa na proizvode koji stvaraju gubitak i izvlače gotovinu. Vidjet ćemo nekoliko primjera iz regije i praktičnih uputa kako bi o tim izazovima trebao razmišljati direktor, komercijalni direktor ili KAM.

Najviše pažnje će zasigurno privući i dva key speakera, Jean Jacques Vandenheede (viši analitičar maloprodajne industrije za AC Nielsen Europe), iz Belgije, koji će govoriti o temi “Prodaja jedan na jedan” i velikim promjenama koje dolaze, te Matthew Brown (maloprodajni futurolog) iz Velike Britanije, koji će govoriti o ''Novoj praktičnosti - od maloprodaje do “Me-Tail”.

“Kako graditi bolje brendove uz pomoć prstiju i LEGO SERIOUS PLAY kockica", tema je Ismira Omeragića iz Valicona koji će nam pokazati da Lego kockice nisu jedino rezervisane za djecu koja se igraju, grade i kreiraju, vidjet ćemo kako je LEGO SERIOUS PLAY vrlo ozbiljna igra koju su sa velikim uspjehom koristile velike globalne korporacije i organizacije, poput NASA, Google, Coca-Cola, Unilever i sl.

Kako je DonatMg izborio poziciju jednaku poziciji Evian ili kako je Argeta uspjela na području gdje potrošači nisu imali navike uživati paštetu i hljeb, prezentovat će nam Emir Hrković iz Atlantic Grupe. U prezentaciji ćemo upoznati više od 20 godina iskustva rada na tržištima Rusije i nekadašnje Ruske federacije. Vidjet ćemo i kako možemo koristiti infrastrukturu i znanje koje je izgradila Atlantic Grupa na tim tržištima. Svakako izuzetno interesantno i korisno za sve koji žele biti još uspješniji van BiH.

I za kraj veliko finale! »State of the FMCG« ili „Veliki pregled stanja i izazova FMCG-a u BiH i regionu“ naziv je panela na kojem će sudjelovati najveća imena FMCG industrije u BiH i regionu. Naglasak diskusije će biti na izazovima širenja van BiH, koje su najbolje međunarodne prakse i kamo treba FMCG u BiH da se razvija. Gdje smo i kako dalje, da bi uspjeli iskoristiti sve promjene o kojima smo govorili na FMCG Summitu… 

Više informacija o programu, predavačima i kotizacijama možete naći na http://fmcg-summit.ba/

Generalni pokrovitelj: pladis

Veliki sponzor: Bingo

Sponzori segmenta: Podravka, Sarajevski Kiseljak, Menprom, Ledo

Medijski pokrovitelji: Hayat, ATV, PinkBH, RSG, Business Magazin, Urban magazin, Ladies In, Biznisinfo, Totalmedia, Dnevni list, Faktor, Oslobođenje, Fena, Led media, Manager.ba, VisitB&H, InStore, InHORECA, Akta, Blow Up, Geneco, Ekskluziva.ba, MediaMarketing

PODIJELI:

TAGOVI:

#FMCG industrija

#FMCG

#FMCG Summit

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave