Sarajevo: Promocija knjige "Uloga strategijskog menadžmenta u kreiranju sinergijskih učinaka" autora prof. dr. Duljka Hasića - 26.01.2010. godine

22.01.2010. 11:17 / Izvor: eKapija.ba
Sarajevo: Promocija knjige 'Uloga strategijskog menadžmenta u kreiranju sinergijskih učinaka' autora prof. dr. Duljka Hasića - 26.01.2010. godine

U prostorijama Vanjskotrgovinske komore Bosne i Hercegovine 26. januara 2010. godine u 11 sati će biti upriličena promocija knjige "Uloga strategijskog menadžmenta u kreiranju sinergijskih učinaka" autora prof. dr. Duljka Hasića.

Knjiga je pokušaj odgovora na najgoru ekonomsku katastrofu koja se dogodila u posljednjih 80 godina. Može se reći da su ekonomisti naivno vjerovali ili još uvijek vjeruju u apsolutnu efikasnost tržišta. Njihovi standardni modeli pretpostavljaju da kapitalna tržišta savršeno rade U stvari, stručnjaci za finansije su proveli najveći dio posljednjih 30 godina na "hipotezi o efikasnom tržištu".

Ipak, potrebna je jedna sveobuhvatna promjena načina mišljenja. Ekonomisti i menadžeri moraju dublje posegnuti u svoj instrumentarij, moraju početi ozbiljnije razmišljati o kontekstu u kome tržišta funkcioniraju.

Autor obrađuje područje strategijskog menadžmenta, finansija, oblast integracije, koordinacije i akvizicije kao važnih aspekata koji se tiču sinergije na domaćem i internacionalnom planu. Ovo istraživanje će pomoći menadžmentu u procesu donošenja strategijskih odluka koje se odnose na buduće integracione procese u Regionu.

U ulozi promotora ove knjige će biti Mahir Hadžiahmetović, predsjednik Vanjskotrgovinske komore BiH, prof. dr. Aziz Šunje, recenzent, mr. Džemail Vlahovljak, generalni direktor Energoinvesta i Mustafa Agić, izdavač Sarajevo Publishing.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave