Savjetovanje: Javne nabavke, elektronske ponude i e-aukcija
Petak 22.10.2021. godine hotel "HOLLYWOOD" - Ilidža
JAVNE NABAVKE
ELEKTRONSKE PONUDE
E-AUKCIJA
IZMJENA I DOPUNA ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA BIH
PRAKSA URŽ-a I SUDA BiH KOJA JE OBILJEŽILA 2021. GODINU (primjeri rješenja i presuda)
PETAK 22.10.2021. GODINE HOTEL "HOLLYWOOD" - ILIDŽA
Agencija za pravni konsalting i edukaciju (APKE) Sarajevo, vas ovim putem poziva na savjetovanje iz javnih nabavki uz navođenje primjera te informisanja o najnovijim izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama BiH.
Savjetovanje je namijenjeno: uposlenicima u ugovornim organima, predstavnicima ugovornih organa, ponuđačima, predsjednicima i članovima komisije za javne nabavke, rukovodiocima i šefovima sektora javnih nabavki, službenicima uključenim u postupak javne nabavke, advokatima, privrednim subjektima, osobama koje na direktan ili indirektan način učestvuju u odlučivanju u procedurama javnih nabavki, rukovodiocima, sekretarima organizacija, a sve u cilju efikasnog provođenja javnih nabavki u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama.
PREDAVAČI:
Kemal Muhamedović, dipl. oec- razvoj poslovnih informacionih sistema, IT sektor – Agencija za javne nabavke BiH, Administrator portala e-nabavke (www.ejn.gov.ba)
Sanel Nezirić dipl. pravnik, advokat - Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, specijaliziran za javne nabavke;
Edvin Šarić dipl. pravnik - Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH, stručnjak iz oblasti javnih nabavki koji se može angažavati po potrebi za obavljanje revizije procesa javnih nabavki u organima Federacije BiH ispred Ureda za reviziju institucija Federacije BiH.
TEME - PREDAVAČ: Kemal Muhamedović, dipl. oec- razvoj poslovnih informacionih sistema, IT sektor – Agencija za javne nabavke BiH, Administrator portala e-nabavke (www.ejn.gov.ba)
E-AUKCIJA
- E-Aukcija sa strane ponuđača;
- Izmjena i otkazivanje e-Aukcije;
- Kako se obavještavaju ponuđači o terminu e-Aukcije;
- Završetak e-Aukcije;
- Elektronske javne nabavke;
- Provođenje e-Aukcije u sistemu javnih nabavki, demonstracija;
- Zakazivanje i provođenje e-Aukcije;
ELEKTRONSKE PONUDE U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI
- Kreiranje elektronskog postupka u sistemu e-Nabavke;
- Uslovi za učešće u e-postupku;
- Kreiranje elektronskog postupka;
- Kreiranje dodatnih uslova za učešće u elektronskom postupku;
- Formiranje i izmjena komisije za e-nabavke;
- Kreiranje ponude;
- Slanje elektronskih ponuda;
- Otvaranje elektronskih ponuda;
- Podnošenje zahtjeva za uvid u ponude;
TEME - PREDAVAČ: Sanel Nezirić dipl. pravnik, advokat
OČEKIVANE IZMJENE I DOPUNE ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA (INICIJATORI PREDLAGAČ)
- Šta je svrha i cilj izmjena i dopuna ZJN;
- Izmjene u izuzećima od primjene odredbi Zakona o javnim nabavkama;
- uređuje pitanja imenovanja službenika za javne nabavke;
- uvodi obavezu prethodne provjere tržišta, podjele nabavke na lotove;
- detaljnije uređuje institut plana nabavki;
- definiše privremeni plan nabavki,
- uvodi pravni osnov za provođenje elektronskih nabavki,
- precizira u kojim slučajevima se ponuđači mogu isključiti iz postupaka javnih nabavki na 36
mjeseci,
- unosi izmjene u utvrđivanju sukoba interesa kod rukovodioca ugovornog organa, člana komisije
za javne nabavke, te drugih lica koji su uključeni u postupak javne nabavke,
- unosi izmjene u provođenju postupaka konkurentskog zahtjeva i direktnog sporazuma,
- izmjene u sistemu pravne zaštite,
- uređuje pitanja advokatskih naknada.
OPTIMALNA PRIPREMA TENDERSKE DOKUMENTACIJE-DOBRA I LOŠA PRAKSA
- Pravilna izrada tenderske dokumentacije;
- Planiranje nabavki za narednu godinu;
- Pojašnjenja i izmjene tenderske dokumentacije;
- Kako postupiti u slučaju izjavljivanja žalbe na tendersku dokumentaciju;
- Da li svaki član grupe ponuđača mora preuzeti TD sa portala nabavki;
OPTIMALNA PRIPREMA PONUDA OD STRANE PONUĐAČA U SKLADU SA TENDERSKOM DOKUMENTACIJOM I NAJČEŠĆE GREŠKE - DOBRA I LOŠA PRAKSA
- Priprema prihvatljive ponude ;
- Sadržaj ponude (POPUNJAVANJE OBRAZACA);
- Pisane izjave;
- Komunikacija ponuđača sa ugovornim organim putem portala, e-maila, redovne pošte (kada se šta može primijeniti);
- Period važenja ponude;
- Garancije uz ponudu;
- Upotreba faksimila u pripremi ponude;
- Pojam i značaj industrijske sigurnosne provjere i industrijske sigurnosne dozvole u postupcima javnih nabavki (iz ugla ponuđača i iz ugla ugovornih organa);
- Ispravke u ponudi, izmjene i dopuna ponuda;
- Šta se može smatrati manjim odstupanjem u ponudi, šta se može pojašnjavati, a šta je razlog eliminacije (gdje je granica između pojašnjenja ponude i dopune ponude);
OKONČANJE POSTUPKA NABAVKE (IZBOR PONUĐAČA ILI PONIŠTAVANJE POSTUPKA NABAVKE)
- Donošenje odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača/poništenju postupka nabavke;
- Period mirovanja do zaključenja ugovora o javnoj nabavci;
- Kada se MOŽE poništi postupak nabavke, kada se MOŽE započeti novi postupak nabavke;
- Postupak dodjele ugovora drugorangiranom ponuđaču (koraci);
- PRIMJERI IZ PRAKSE U RADU DRUGOSTEPENOG ORGANA PO ŽALBI URŽ-a.
- PRIMJERI IZ PRAKSE UPRAVNIH SPOROVA U RADU SUDA BIH.
TEME - PREDAVAČ: Mag. iur. Edvin Šarić dipl. pravnik;
PRIMJERI IZ PRAKSE UGOVORNIH ORGANA I PONUĐAČA
- Uočene nepravilnosti u postupcima javnih nabavki od strane Ureda za reviziju Institucija Bosne i Hercegovine i Federacije Bosne i Hercegovine i Republike Srpske (osnovna obilježja izvršenih revizija u domenu javnih nabavki u 2018. god., primjeri kršenja zakona, stavovi i preporuke ureda za buduće postupke javnih nabavki);
- Uticaj negativnog revizorskog izvještaja u dijelu javnih nabavki, i odgovrnosti rukovodioca/komisija (postupanje istražnih organa i tužilaštava po istim);
- Akcenat revizije u pustupku revidiranja predmeta iz javnih nabavki, najčešće greške ugovornih organa, praćenje realizacije ugovora;
- Praćenje postupaka javnih nabavki i realizacije ugovora;
- Prevencija korupcije i etika u oblasti javnih nabavki;
- Zabilješke za reviziju (internu i eksternu);
- Primjeri prakse UO;
- Primjeri prakse PONUĐAČA;
- Studija slučaja;
PREGOVARAČKI POSTUPAK BEZ OBJAVE OBAVJEŠTENJA
- Uslovi za primjenu pregovaračkog postupka bez objave obavještenja
- Način provođenja pregovaračkog postupka bez objave obavještenja
- Nabavka dodatnih i nepredviđenih radova, roba i usluga
- Praktičan prikaz dijagrama toka u pregovaračkom postupku
- Dobrovoljno ex ante obavještenje o transparentnosti
- Žalbeni postupak i rokovi za izjavljivanje žalbe u pregovaračkom postupku
ANEX II DIO B
- Uslovi za primjenu Anexa II dio B
VRLO BITNO: Pozivamo Vas da se prijavite na ovo savjetovanje, uz mogućnost da nam do početka savjetovanja pismeno dostavite sva Vaša pitanja i probleme te delegirate teme, koja ćemo pokušati uvrstiti u koncepciju predavanja u okviru postupka kojeg ćemo prezentovati na istom. Pitanja slati na: info@apke.ba
POČETAK SAVJETOVANJA: u 9:30 h
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE SA UKLJUČENIM PDV-om:
190,00 KM po jednom učesniku;
170,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz istog pravnog subjekta;
130,00 KM po osobi za predplatnike "PRAVNOG KONSALTINGA"
KOTIZACIJA UKLJUČUJE:
Radni materijal, Welcome paket, modele svih akata neophodnih u postupcima nabavki za ugovorne organe, kafe pauze sa osvježenjem, ručak, obezbijeđen parking uz stalni nadzor, wireless-internet, korištenje saune, bazena i fitnes centra, certifikat o učešću na savjetovanju, primjeri rješenja URŽ-a i presuda SUDA BiH.
SPECIJALNA PONUDA SAMO ZA UČESNIKE SAVJETOVANJA:
- CD o uslovima i načinu korišenja e-aukcije i provođenje e-aukcije na Portalu javnih nabavki sa zvučnim objašnjenjemnjam svih koraka postupka e-akucije po cijeni 40 KM.
Broj učesnika je ograničen i prilagođen preporukama kriznog štaba. Stoga pozivamo na rezervaciju što prije uz napomenu da budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu! Narudžbenicu slati na fax: 033/472-317 ili e-mail: info@apke.ba.
Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara - molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.
Program savjetovanja i obrazac za „online“ prijavu mogu se naći na web stranici: www.apke.ba PRIJAVA ili upitima na e-mail: info@apke.ba. Za više informacija pozovite info telefon: 033/863-446, 061/849-330.
javne_nabavke_apke.docx
javne_nabavke_plan_apke.docx
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.