Savremena poslovna komunikacija u administraciji i pravila poslovnog bontona
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću.
SAVREMENA POSLOVNA KOMUNIKACIJA U ADMINISTRACIJI I
PRAVILA POSLOVNOG BONTONA
Neum, 30.05. - 01.06.2019. godine
SEMINAR NAMIJENJEN
Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, pomoćnicima, tim liderima, članovima timova, sekretarima/cama, asistentima/cama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, finansije, pravo, javne nabavke i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora i za sve one koji žele da budu efikasniji na svom radnom mjestu i da podignu nivo svojih poslovnih rezultata.
CILJEVI SEMINARA
- Usvajanje ključnih komunikacijskih vještina za unapređenje poslovanja
- Razvoj planova savremene interne i eksterne komunikacije
- Stvaranje stručnog i vjerodostojnog prvog utiska organizacije i poslovnog čovjeka
- Unapređenje poslovnih odnosa sa klijentima, saradnicima, kolegama i sl.
- Usvajanje alata i tehnika poslovnog komuniciranja sa domaćim i stranim poslovnim partnerima
- Uspješnija realizacija svakodnevnih i zahtjevnih radnih zadataka
- Odabir “prave reakcije“ u svakoj poslovnoj situaciji
SADRŽAJ SEMINARA
- Psihologija i komunikologija
- Važnost reputacije i ugleda organizacije
- Unapređenje savremene interne i eksterne poslovne komunikacije
- Razvoj planova komunikacije
- Šta podrazumijeva kvalitetna poslovna komunikacija?
- Protokol i pravila poslovnog bontona
- Savremeni poslovni bonton u zemljama EU / međusobni uticaj globalizacije i nacionalnih kultura
- Tips & tricks poslovnog komuniciranja sa domaćim i stranim poslovnim partnerima
- Poslovna retorika i korespondencija
- Aktivno slušanje kao tehnika
- Verbalna komunikacija
- Paraverbalna i neverbalna komunikacija
- Telefonska komunikacija
- Elektronska komunikacija
- Profesionalnost i etičnost u poslovanju
- Kvalitetna uslužna kultura
- Primjena poslovnog standarda kod vrhunskog usluživanja klijenata
- Uspješna komunikacija sa kolegama - uticaj na druge
- Savremeni alati i tehnike u radu sa “teškim“ osobama
- Rješavanje problema u zahtjevnim situacijama
- Emocionalna inteligencija u poslu
PREDAVAČ
Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.
RASPORED SEMINARA
10:00 - 16:00 četvrtak 30.05.2019.
09:30 - 16:00 petak 31.05.2019.
09:00 - 11:00 subota 01.06.2019.
METODOLOGIJA RADA
Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične individualne i timske vježbe. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku: PDF PROSPEKT
Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: ONLINE REGISTRACIJA
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme.
Broj učesnika ograničen.
Prijave traju do: 22.05.2019.
Za više informacija obratite se:
KVENTUM d.o.o. Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Tel: +38733621268
Fax: +3873362 273
Mob: +38761307131
E-mail: info@kventum.ba
Web: www.kventum.ba
FB: www.facebook.com/kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.