Savremena znanja i vještine u modernom poslovanju

13.01.2020. 08:07 / Izvor: Akta.ba
Savremena znanja i vještine u modernom poslovanju

Metodologija rada je bazirana na razvojnom programu koji je namjenjen kompanijama i organizacijama koje prepoznaju važnost ulaganja u razvoj zaposlenih.

SAVREMENA ZNANJA I VJEŠTINE U MODERNOM POSLOVANJU

IDENTIFIKOVANJE BLOKADA U PROCESU RADA

USMJERENOST NA RJEŠAVANJE PROBLEMA

Baška Voda, 05. - 07.02.2020. godine

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Zaposlenicima svih profila (članovima timova, sekretarima/cama, asistentima/cama, administrativnim djelatnicima, šalterskim službenicima, policijskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, finansije, pravo, javne nabavke) i direktorima, menadžerima, HR menadžerima, konsultantima i rukovodiocima kompanija čiji posao zahtijeva ovladavanje vještinama podsticanja drugih u ostvarenju njihovih ličnih i profesionalnih ciljeva. Seminar je takođe pogodan za ostale profesionalce koji žele da unaprijede svoj rad sa klijentima i sistematizuju već postojeća znanja.

CILJEVI I SVRHA

  • Usavršavanje poslovnih vještina radi povećanja produktivnosti na radnom mjestu
  • Unapređenje efikasnosti u poslovnoj interakciji kako bi se unaprijedio kvalitet poslovanja
  • Usvajanje metoda razvoja poslovnih i ličnih kompetencija na radnom mjestu
  • Prepoznavanje stilova emocionalnog reagovanja i ponašanja kod sebe i drugih u poslovnom okruženju
  • Otkrivanje ličnih potencijala za smisleniji i efikasniji poslovni i privatni život
  • Identifikovati probleme koji utiču na pravilno organizovanje vremena
  • Odrediti faktore koji utiču na odgađanje i neizvršavanje poslovnih obaveza
  • Ovladati vještinama postavljanja ciljeva i određivanja rokova
  • Naučiti kako odrediti prioritete i napraviti raspored rada
  • Uklanjanje distrakcija prilikom rješavanja problema
  • Unapređenje poslovne i lične učinkovitosti i efikasnosti
  • Učenje o načinima efikasnog postavljanja prioriteta
  • Unapređenje ličnih performansi
  • Izgradnja prepoznatljivog stila komunikacije u radu
  • Unapređenjerada sa drugima

SADRŽAJ 

POSLOVNE VJEŠTINE I PROFESIONALNA ULOGA

  • Prednosti današnjeg kompetitivnog i dinamičnog poslovnog okruženja
  • Uticaj poslovnih vještina na razvoj ličnosti pojedinca
  • Vrijednosti, zrelost i promjene u radnom okruženju
  • Alati i tehnike brzog usvajanja i unapređenja poslovnih kompetencija
  • Unapređenje kvalitete u realizaciji radnih zadataka

 

NOVA VJEŠTINA - SPOSOBNOST PRILAGOĐAVANJA

  • Uvod u “Kvocijent prilagođavanja (AQ - adaptability quotient)”
  • Šta je i kako nam pomaže u poslu?
  • Alati i tehnike unapređenja AQ

 

SAMOSVIJEST

  • Radno okruženje i koraci prema samosvijesti
  • Identifikacija interpersonalnog stila
  • Uticaj na sebe - Linija osjetljivosti i lična kontrola
  • Opažanja i percepcija poslovnog okruženja
  • Šta da radimo sa emocijama u poslu?
  • Emocionalna inteligencija (EQ) u poslu

 

IDENTIFIKOVANJE BLOKADA U PROCESU RADA

  • Psihološke blokade
  • Emotivne blokade
  • Misaone blokade
  • Nedostatak vještina

 

USMJERENOST NA RJEŠAVANJE PROBLEMA

  • Zašto odgađamo?
  • A - B - C zadaci
  • Eisenhowerov princip - hitno/bitno
  • Postavljanje ciljeva - SMART
  • Organizacija radnog prostora

 

PREDAVAČI

1. Alen Buljubašić, dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

2. Goran Ristić, dipl. psiholog

Kognitivno-bihejvioralni terapeut pod supervizijom. Nosioc certifikovane i međunarodno priznate kvalifikacije za primjenu tehnika kognitivno-bihejvioralnog koučinga priznatog od strane Internacionalnog Udruženja za Koučing Psihologiju ISCP (International Society for Coaching Psychology), jedne od vodećih profesionalnih asocijacija za razvoj koučing psihologije. Posjeduje višegodišnje radno iskustva u oblasti obrazovanja i   zdravstvene zaštite gdje je radio na poslovima individualnog i grupnog savjetovanja i psihoterapije.

 

RASPORED RADA

10:00 - 16:00 srijeda    05.02.2020.

09:30 - 16:00 četvrtak  06.02.2020.

09:00 - 11:00 petak      07.02.2020.

 

METODOLOGIJA RADA

Program seminara baziran je na metodologiji poslovne psihologije i metoda koučinga u oblasti rješavanja problema koje su usmjerene prema ostvarenju dugoročnih ciljeva organizacije, bilo da se radi o strateškom razvoju organizacije, razvoju liderskih vještina rukovodilaca ili poslovnih i ličnih vještina kod zaposlenih. 

Metodologija rada je bazirana na razvojnom programu koji je namjenjen kompanijama i organizacijama koje prepoznaju važnost ulaganja u razvoj zaposlenih i koje žele da kroz podsticanje zadovoljstva zaposlenih utiču na njihovu produktivnost pa samim tim i porast kompanijskog profita i poboljšanje organizacijske kulture.

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

Cijenimo i nagrađujemo aktivnost tokom seminara!

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK

 

Ostvarite dodatne popuste na kotizaciju za rane prijave!

Broj učesnika na edukacijama / seminarima je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 29.01.2020.

 

KONTAKT INFORMACIJE:

KVENTUM d.o.o. 

Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Tel: +38733621268  

Fax: +3873362 273

Mob: +38761307131

Mob: +387 61 267 373

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave