Savremeni pristup u radu sa klijentima/ strankama i kupcima

07.09.2020. 09:57 / Izvor: Akta.ba
Savremeni pristup u radu sa klijentima/ strankama i kupcima

Vaši nezadovoljni klijenti, predstavljaju Vaš najveći izvor za učenje i poboljšavanje rada.

SAVREMENI PRISTUP U RADU SA KLIJENTIMA/ STRANKAMA I KUPCIMA

 

PRINCIPI UTICAJA I UPRAVLJANJE ODNOSIMA 

PRIMJENA SAVREMENIH METODA, TEHNIKA I PSIHOLOŠKIH TRIKOVA

“SOFT SKILLS“ VJEŠTINE

EMOCIONALNA INTELIGENCIJA (EQ)

 

Vlašić, 30.09. - 02.10.2020.

 

SEMINAR NAMIJENJEN

Poslovnim ljudima svih profila (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, tim liderima, policijskim službenicima, sekretarima/cama, administrativnim djelatnicima,  šalterskim službenicima, zaposlenicima iz sektora za komunikacije, ljudske potencijale, prodaju, finansije, zdravstvo, pravo i slično) u organizacijama javnog i privatnog sektora koji pri obavljanju svojih poslovnih zadataka komuniciraju i dolaze u neposredan kontakt sa sadašnjim ili potencijalnim klijentima/strankama i za sve one koji žele unaprijediti emocionalnu inteligenciju i steći savremene vještine potrebne za unapređenje odnosa sa klijentima/strankama i kupcima.

 

CILJEVI I SVRHA

  • Shvatanje tradicionalnog i savremenog pristupa u radu sa klijentima/strankama i kupcima
  • Stvaranje stručnog i vjerodostojnog prvog utiska organizacije i poslovnog čovjeka
  • Unapređenje kvaliteta rada sa klijentima/strankama, kupcima i saradnicima
  • Jačanje profesionalnih odnosa i usvajanje alata za povećanje motivacije u radu
  • Upravljanje situacijom u teškim trenutcima sa zahtjevnim ("teškim") ljudima
  • Razumijevanje sopstvenog ponašanja u odnosima sa drugima
  • Naučiti “čitanje“ skrivenih poruka i kako NE pretvoriti u DA kroz savremene vještine komunikacije
  • Opremiti učesnika znanjima i istrenirati modele koji će osigurati brzu primjenu u dnevnim aktivnostima odmah nakon seminara
  • Razvijanje ključnih kompetencija uticaja na klijente/stranke i kupce
  • Metode i tehnike razvoja emocionalne inteligencije
  • Usvajanje tehnika i trikova za unapređenje uslužne kulture
  •  

Vaši nezadovoljni klijenti, predstavljaju Vaš najveći izvor za učenje i poboljšavanje rada. Klijenti ne zahtijevaju da budete savršeni, nego da riješite problem kada nastane.

 

SADRŽAJ 

  • Tradicionalna i savremena uslužna kultura
  • Savremene metode - svjetski trendovi u radu sa klijentima
  • Određivanje profila klijenta/stranke i kupca
  • Važnost reputacije i ugleda organizacije 
  • Poslovni bonton i kultura poslovnog ponašanja
  • Upravljanje vremenom i efikasno izvršavanje zadataka

 

  • Priprema - Lični stav - Faktor samopouzdanja
  • Neverbalnom i paraverbalnom komunikacijom do cilja  
  • Čitanje neverbalnih znakova kod klijenata/stranaka i kupaca
  • Kreiranje uvjerljivog načina komunikacije prilagođenog proizvodu
  • Primanje i davanje povratnih informacija - “Feedback“
  • Tehnike eliminisanja najčešćih grešaka, sumnji i primjedbi

 

  • Kako da ostavite utisak profesionalca i kako se riješiti strahova i neugode?
  • Suzbijanje i upravljanje negativnim emocijama u zahtjevnim situacijama
  • Razvijanje vještina inteligentne upotrebe emocija sa “teškim“ osobama
  • Kanalisanje stresa u radnu motivaciju
  • Razvijanje samopouzdanja kroz problemske situacije
  • Uticaj na sopstveno ponašanje kroz promjenu percepcije

 

  • Emocionalna inteligencija kao poslovni alat
  • Savremene metode i tehnike razvoja emocionalne inteligencije 
  • Otkrivanje indirektnih signala pomoću emocionalne inteligencije
  • Metode, tehnike i trikovi uticaja (svjesna i nesvjesna manipulacija) 

 

PREDAVAČ

Alen Buljubašić

dipl. pedagog-psiholog

Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima.

 

RASPORED RADA

Registracija učesnika 09:30 - 10:00

10:00 - 16:00 srijeda               30.09.2020.

09:30 - 16:00 četvrtak            01.10.2020.

09:00 - 11:00 petak                 02.10.2020.

 

METODOLOGIJA RADA

Seminar je visoko interaktivan, sa iznošenjem problematike sa kojom se učesnici susreću, zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika. 

Koristimo se raznovrsnom i savremenom metodologijom rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, igranje uloga, studija slučajeva, demonstracija i slično. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima. Motivaciju učesnika postižemo uključivanjem njihovih ličnih primjera iz svakodnevnog života i rada.

 

Prilagođavamo se grupi i pojedincu!

 

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma  na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT

Prijavite se ONLINE - Kliknite na link i na dnu članka nalazi se ONLINE REGISTRACIJA: LINK

Broj učesnika na seminaru je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 24.09.2020.

 

KONTAKT INFORMACIJE:

 

KVENTUM d.o.o. 

Poslovno-edukativni centar

Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo

Bosna i Hercegovina

Tel: +38733621268  

Fax: +38733621273

Mob: +38761307131

Mob: +38761267373

E-mail: info@kventum.ba

Web: www.kventum.ba

FB: www.facebook.com/kventum.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave