Savremeno finansijsko i kancelarijsko poslovanje u praksi

03.11.2021. 12:32 / Izvor: Akta.ba
Kventum

Seminar se održava na Vlašiću od 01. - 03.12.2021.

INTERAKTIVNI SEMINAR

SAVREMENO KANCELARIJSKO I FINANSIJSKO POSLOVANJE U PRAKSI

VEZE I RAZGRANIČENJA U KANCELARIJSKOM I FINANSIJSKOM  POSLOVANJU

DOKUMENTI U FIZIČKOM I ELEKTRONSKOM OBLIKU

RJEŠAVANJE PROBLEMA I PRIMJENA PROPISA U PRAKSI

Vlašić

01. - 03.12.2021.

SEMINAR NAMIJENJEN

Svim zaposlenim u institucijama, službama, organima uprave, sudovima, javnim i privatnim sektorima (direktorima, menadžerima, rukovodiocima, administrativnim i finansijsko-računovodstvenim službenicima, sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji su uključeni i obavljaju kacelarijsko-arhivske i finansijsko-računovodstvene poslove.

CILJEVI I SVRHA

  • Izvori i primjena propisa koji regulišu oblast kancelarijskog poslovanja
  • Životni vijek dokumenta - procesi od nastanka do arhiviranja
  • Akti upravnog postupka - pojam i evidencije
  • Upoznavanje sa propisima i pravilima službene elektronske komunikacije
  • Upoznavanje učesnika sa korištenjem alata e-Pisarnice (DMS)
  • Komunikacija e-Poštom i dokazna vrijednost e-Dokumenta
  • Organizacija rada e-Pisarnice za rad od kuće - korištenje savremenih alata
  • Upravljanje elektronskim dokumentima - primjeri dobre prakse
  • Elektronski potpis u praksi
  • Tajnost podataka - vrste, pravilno postupanje, čuvanje i evidentiranje
  • Usvajanje znanja o odgovornostima i upotrebi pečata i faksimila
  • Upoznavanje sa finansijskim i računovodstvenim evidencijama
  • Sticanje znanja o osnovnim konceptima finansija i računovodstva
  • Detaljno upoznavanje sa planom, provođenjem, realizacijom i kontrolom cjelokupne finansijsko-računovodstvene dokumentacije
  • Određivanje uzročno - posljedičnih veza koje nastaju u odjelima finansija i računovodstva
  • Usvajanje i dopuna znanja o internim i eksternim kontrolama
  • Upoznavanje sa finansijsko-računovodstvenim poslovnim knjigama u fizičkom i elektronskom obliku
  • Savjeti za prevazilaženje i eliminisanje dosadašnjih eventualnih nepravilnosti u radu

Glavni cilj je da učesnici dobiju jasniju sliku prilikom donošenja odluka unutar organizacije o uzročno - posljedičnim vezama koje nastaju u odjelima za kancelarijsko poslovanje i odjelima računovodstva i finansija te osposobiti ih za preciznije i detaljnije uvide u projekcije / analizu poslovne uspješnosti organizacije, kao i osigurati povećanje kvaliteta i produktivnosti u radu.

SADRŽAJ

KANCELARIJSKO I ARHIVSKO POSLOVANJE

  • Organizacija i nadzor u provođenju kancelarijsko-arhivskih i finansijsko-računovodstvenih poslova - propisi, načela, evidencije, arhiviranje
  • Lista kategorija registraturne građe
  • Pakovanje, obilježavanje, smještaj i čuvanje arhivske građe
  • Arhivska knjiga
  • Uništavanje registraturne građe - svrha i značaj
  • Upoznavanje sa e-Pisarnicom (DMS-om) i praktična primjena
  • e-Pisarnica - upravljanje digitalnom i digitaliziranom dokumentacijom
  • e-Arhiva - pohrana i čuvanje
  • Pečat i faksimil - ovlaštenja, upotreba i odgovornost
  • Elektronski potpis - primjena u skladu sa propisima
  • Vrste i načini zaštite tajni
  • Postupanje sa tajnim aktima
  • Primjena EU standarda i normi

FINANSIJE I RAČUNOVODSTVO

  • Pojam, značajke i ciljevi interne kontrole
  • Interna kontrola i komponente interne kontrole
  • Upravljanje poslovnim knjigama - granica između protokola i finansija i računovodstva
  • Računovodstvo i knjigovodstvo
  • Blagajničko računovodstvo - elektronska blagajna
  • Računovodstvene knjige
  • Finansijsko planiranje i izvještavanje
  • Zajednička diskusija i iznošenje problematike učesnika
  • Pronalaženje rješenja za konkretne situacije
  • Praktične vježbe i radionice za svakog učesnika
  • Vježbe popunjavanja knjiga osnovnih i računovodstvenih evidencija
  • Iskustva dobre prakse kancelarijskog i finansijskog poslovanja

PREDAVAČI

Azemina Hujdur - Vrhovčić, Voditelj pisarnice i arhive

30 godina iskustva na administrativnim poslovima u različitim institucijama i organizacijama, certificirani službenik za zaštitu podataka, sa položenim arhivističkim ispitom.

Boris Sesar, dipl. oec. - smjer finansije i računovodstvo

Certificirani trener za teme iz oblasti računovodstva i finansija, izvršenja budžeta i planiranja budžeta institucija BiH. Rukovodilac sektora za budžet, finansijske i računovodstveno – materijalne poslove. Posjeduje radno iskustvo u privatnom i državnom sektoru, kao i preko 10 godina rukovodećeg iskustva na poslovima finansija i računovodstva, a naročito na poslovima vođenja i upravljanja finansijama, finansijske kontrole i izvještavanja.

RASPORED RADA

Registracija učesnika 09:30 - 10:00

10:00 - 16:00 srijeda    01.12.2021.

09:30 - 16:00 četvrtak  02.12.2021.

09:00 - 11:00 petak      03.12.2021.

METODOLOGIJA RADA

  • Kompletan seminar je zasnovan na predavanju i interaktivnim diskusijama/vježbama vezanim za proces kancelarijskog i finansijskog poslovanja. Svaki učesnik može iznijeti konkretan problem i dobiti prijedlog za rješavanje.
  • Zajednička diskusija i pronalaženje rješenja za konkretne situacije kroz predavanja i razmjenu iskustava, kao i praktične vježbe za svakog učesnika.
  • Kroz realne i praktične primjere učesnici će biti u mogućnosti da jednostavnije i sveobuhvatnije prihvate kompleksan proces kancelarijskog i finansijskog poslovanja.

Kventum se prilagođava grupi i pojedincu!

 

  • Odobravamo popuste za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 19.10.2021.

Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku:  PDF PROSPEKT

Klikom na LINK  otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE: LINK

 

Broj učesnika je ograničen!

Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!

Prijave traju do: 24.11.2021.

 

KONTAKT INFORMACIJE

KVENTUM  d.o.o.   
Poslovno-edukativni centar

A:  Ul. Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I Bosna i Hercegovina
T:  +387 33 621 268    
F:  +387 33 621 273 
M: +387 61 307 131

E:  info@kventum.ba 
W: www.kventum.ba

Fb: facebook.com/kventum.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave