Seminar: Do povećanja konkuretnosti i unutarnje organizacije novim tehnologijama
Fakultet strojarstva i računarstva u suradnji sa regionalnom razvojnom agencijom REDAH i poduzećem FEAL d.o.o. organizira seminar: "Povećanje konkurentnosti kroz poboljšanje odnosa sa klijentima i bolju unutarnju organizaciju korištenjem novih tehnologija".
Teme su:
• Kako zadržati i oduševiti postojeće, a pri tom privući nove klijente?
• Kako izgraditi profitabilne poslovne odnose?
• Kako unaprijediti unutarnju organizaciju?
• Kako ostaviti konkurenciju iza sebe?
Profesionalno upravljanje odnosima s klijentima omogućava dugotrajan uspjeh poduzeća. Otkrijte kako impresionirati vaše klijente:
• Profesionalnim upravljanjem odnosima s klijentima
• Vrhunskim pružanjem usluga klijentima i osiguravanjem detaljnih izvješća
• Transparentnim poslovanjem
• Prilagođavanjem radnog okruženja vlastitim potrebama
• Sveobuhvatnim pogledom na klijenta
Iskoristite ovu pozitivnu energiju za uspjeh Vašeg poslovanja, dođite i otkrijte kako profesionalno upravljanje odnosima s klijentima može učiniti Vaš posao uspješnijim
Mjesto održavanja: Amfiteatar Građevinskog fakulteta, Sveučilišta u Mostaru
Termin održavanja: 20.10.2011 u 10.00 h.
Učešće na seminaru je besplatno.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.